Pasient Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Topic sier vell det meste. Personlig så hører jeg mest på metal når det er vinter/høst, men når våren og sommeren kommer så bytter jeg over til lett fordøyelig punk rock og diverse annet jeg ikke hører på til vanlig. Så hvordan er det med dere? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nei, for min del går det mer på humør og stemninger, enn på årstider. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nei, for min del går det mer på humør og stemninger, enn på årstider. ^2. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Nei, for min del går det mer på humør og stemninger, enn på årstider. Joda. Så du blir ikke mer motagelig for annen musikk på sommern? Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg sluker vel det meste uavhengig av årstidene. Mer på humøret ja. Men sommerhitene er ikke til å komme unna da. De blir liksom aldri "vintermusikk". Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nei, for min del går det mer på humør og stemninger, enn på årstider. Joda. Så du blir ikke mer motagelig for annen musikk på sommern? Jo, du kan godt si det på den måten. Om sommeren er det flere konserter og festivaler, og de er jeg jo rimelig åpen for. Og det kan jo påvirke den musikken jeg hører på ellers. Sånn sett blir det jo variasjon i forhold til årstidene Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Var det jeg tenkte på. O-Zone - Dragostea Din Tei (Jada, jeg fant den sangen veldig festelig) er ikke like kul på vinter. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Var det jeg tenkte på. O-Zone - Dragostea Din Tei (Jada, jeg fant den sangen veldig festelig) er ikke like kul på vinter. Hehe, sånn ja. Jo, hører mer på glad-musikk og sommeren/våren. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Drar fram Nirvana-platene når høsten nærmer seg. Først når jeg spiller "Half the man i used to be" på full guffe er det skikkelig høst. På sommeren hører jeg på mye gladmusikk (men ingen popmusikk) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Årstiden styrer ikke stort på den fronten Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nei, for min del går det mer på humør og stemninger, enn på årstider. ^2. ^3 Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Nei, for min del går det mer på humør og stemninger, enn på årstider. ^2. ^3 ^4 (hva enn det står for) Endret 13. mai 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nei, for min del går det mer på humør og stemninger, enn på årstider. Her og. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har lagt merke til at jeg hører mer på prog og slikt om vinteren. Om sommeren går det mest i streit ekstrem metal. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 hører på musikk etter humøret... da kan det fort bli mer melankolisk/depressiv musikk om vinteren... vinterdepresjoner for teh win Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Nei, for min del går det mer på humør og stemninger, enn på årstider. ^2. ^3 ^4 (hva enn det står for) ^5? Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nei, for min del går det mer på humør og stemninger, enn på årstider. enig der, men jeg hører på mye av det samme uansett årstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå