Cutthroat Bill Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Grattis med nytt helikopter! Kjedelig å miste ting på teppet, ja. Husker jeg ble utrolig frustrert når det hendte meg med LEGOen min for noen år tilbake da jeg fortsatt holdt på med det. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 *Hente T-Rex'en min på postkontoret i morgen* 8302124[/snapback] Jau. Da har jeg hentet pakken og holder på med monteringen, men trenger en liten pause. Mistet en liten del på teppet, som er bygd opp av en billion små "duster"... Får ta det ut og riste det etterpå... 8306987[/snapback] Hehe, pleier å bli sånn. Har selv en heftig 450 stående, som snart får storebroen 600 til å passe på. Blir vilt Lenke til kommentar
different Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Hmm. Heliet begynner å ligne på noe nå, men jeg sliter litt med festingen av haleroret. Jeg kan ikke helt se for meg hvordan jeg skal feste hele "greia" til jernrøret med èn skrue. I tillegg er den veldig liten, så det er veldig lett for å glippe og ødelegge hele skruen. Er det noe jeg har oversett? På bildet kan du se skruen som skal presse sammen greia slik at jernrøret sitter fast. Jeg sier bare, steike du skal presse godt for at den skal sitte... 123.bmp Endret 4. april 2007 av different Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Er ikke noe du har oversett nei, skal festes ved å stramme den skruen. Da klemmer den haleboksen sammen på halebommen. Lenke til kommentar
different Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er ikke noe du har oversett nei, skal festes ved å stramme den skruen. Da klemmer den haleboksen sammen på halebommen. 8310606[/snapback] Jeg får ikke strammet den mye inn, ikke lenge før skruen og unbrako nøkkelen går i det . Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Hmm, merkelig, aldri hørt om noen som har problemer med det. Du kan snurre noen runder med klar teip rundt bommen og prøve igjen. Lenke til kommentar
different Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Jøss, der var den ferdig. Får sette strøm på den i morgen (senere i dag) . (Ja jeg vet at rotoren mangler ^^) Endret 4. april 2007 av different Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Naijse! Oi, oi, oi... fikk utrolig lyst til å prøve helikopter nå. Kunne tenke meg samme pakken som du kjøpte, different. Lenke til kommentar
different Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Naijse! Oi, oi, oi... fikk utrolig lyst til å prøve helikopter nå. Kunne tenke meg samme pakken som du kjøpte, different. 8312123[/snapback] Jeg kjøpte denne pakken, med HS-65 servoer istedet for HS-55 som er standard. V1 fordi den er på tilbud, og når den er så bra som den er, så er lappene opp til en V2 noe jeg klarer meg uten . Hmm. Det skjer ingenting når jeg skal lade batteripakken til radioen (Hitec Optic 6). Laderen lyser ikke, men den gir ut +12V, snodig. Endret 5. april 2007 av different Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Utrolig pent det helikopteret. Håper du ikke kræsjer med det første da? HAr du ikke slik ring, så du minsker faren for å falle? Lenke til kommentar
different Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Utrolig pent det helikopteret. Håper du ikke kræsjer med det første da?HAr du ikke slik ring, så du minsker faren for å falle? 8313243[/snapback] Har ikke noen hjelpemidler nei. Men nå er jeg litt irritert, ser ikke ut som det skal være mulig å lade dette pisset her... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Utrolig pent det helikopteret. Håper du ikke kræsjer med det første da?HAr du ikke slik ring, så du minsker faren for å falle? 8313243[/snapback] Har ikke noen hjelpemidler nei. Men nå er jeg litt irritert, ser ikke ut som det skal være mulig å lade dette pisset her... 8313292[/snapback] Kan dessverre ikke hjelpe deg.. bruker bil batteri eller transformator? Lenke til kommentar
different Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Problemet er jo at de jævla kontaktene fra batteriet til lipo balansereren ikke passer, og at radioen ikke vil lade (tilførsel fra stikkontakten)... Kan ikke være så forbanna vanskelig å lage noen kontakter som funger når man har brukt nærmere 9 lakser på det? E-sky til en snau tusen-lapp kommer seg iallefall i luften . Endret 5. april 2007 av different Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har ikke noen hjelpemidler nei. Men nå er jeg litt irritert, ser ikke ut som det skal være mulig å lade dette pisset her... 8313292[/snapback] Bruker du den 220V adapteren som følger med radioen? Sjekket om du får liv i senderen ved å slå den på? Eventuelt kan du jo fikse en ledning fra hovedladeren (for helikopterbatteriene) og bare bruke den, på NiCd modus og 100mA til ladestrøm. Bruker bestandig å gjøre dette selv. Så forresten veldig bra ut det helikoptret ditt der! La forresten med et bilde av min, slik den står nå. Nydelig helikopter å fly. Lenke til kommentar
different Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har ikke noen hjelpemidler nei. Men nå er jeg litt irritert, ser ikke ut som det skal være mulig å lade dette pisset her... 8313292[/snapback] Bruker du den 220V adapteren som følger med radioen? Sjekket om du får liv i senderen ved å slå den på? Eventuelt kan du jo fikse en ledning fra hovedladeren (for helikopterbatteriene) og bare bruke den, på NiCd modus og 100mA til ladestrøm. Bruker bestandig å gjøre dette selv. Så forresten veldig bra ut det helikoptret ditt der! La forresten med et bilde av min, slik den står nå. Nydelig helikopter å fly. 8313512[/snapback] Ja jeg bruker 220V adapteren som følger med. Jeg får liv i senderen ved å slå den på, men den lader ikke, og begynner derfor og pipe etter kort tid pga lavt batterinivå. Uansett får jeg ikke ladet batteripakken til helikopteret, siden kontaktene blir som fot i hanske. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det var jo veldig rart. Bare for å være sikker: du har senderen avslått når du kobler den i laderen? Bryteren kobler ut ladepluggen når du slår senderen på. *fikk ikke bildet til i sta, men legger en link* link Lenke til kommentar
different Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Bare for å være sikker: du har senderen avslått når du kobler den i laderen? Bryteren kobler ut ladepluggen når du slår senderen på. 8313562[/snapback] Ja. Du skal få heliet inkludert servoer for 3.000,- Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ja. Du skal få heliet inkludert servoer for 3.000,- 8313581[/snapback] Hmm, veldig veldig rart. Har ikke brukt den standard veggladeren på lenge, klippet av ladepluggen og satte et par bananplugger på den slik at jeg lader senderen på samme laderen som jeg lader de andre batteriene. Synes dette funker mye bedre, får også vite hvor mye strøm pakken faktisk tar til seg. Men, det du kan gjøre, bare for å få ladet senderen for nå er å ta ut batteripakken ut av senderen og koble den til den andre batteriladeren, og bruke den til å lade. Funker veldig bra, og gir mulighet for hurtiglading. Lagde også en slik ledning (to pinner med bananplugg som går rett i laderen). Uansett, ikke selg helikopteret før du har fått det i luften. Du vil se at det er utrolig gøy når du får det til å virke. Lenke til kommentar
different Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det ser veldig, veldig mørkt ut for T-Rex'en min nå. I tillegg er det offisiell mongo-dag slik at jeg sannsynligvis ikke får kontakt med Elefun. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hmm, når vi snakker om Trexen din, tror du har satt padlene på feil vei i forhold til veien hodet skal rotere. Samme, så får du mer effekt ut av halebladene om de roterer motsatt vei ( rotorbladene går oppover i luftstrømmen hovedrotoren blåser ned). Også vil du kunne få problemer med utslag den ene veien på halen når ballinken står "bak" rotorbladet. Hadde selv problemer med det, halen hadde ikke utslag nok den ene veien til å holde halen stødig. Ser ut som du vil oppnå begge deler med bare å snu beltet, og rotorbladene i holderene. Men skal se om jeg finner ut noe om den laderen, kan jo være noe helt enkelt som er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå