Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Er sikkert morro med savage X, har sett en del filmer av den :p

Jeg har sitti å sliti lenge med å få en gammal RC radio til å funke på pcn. Alt funker utenom at jeg ikke får kalibrert den til Realflight G3, tror jeg må legge inn en eldre versjon for at det skal funke. Skal teste en gammal versjon i morra.

Ellers så funker radioen kjempebra på pcn. Funker i alle andre spill osv. Det er digg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det er bra bil, ja, men først så må mopeden selges. Skal gjøre den ren og pen i morra om været tillater det, også slenger jeg opp en annonse på finn.no.

Hva slags radio er det snakk om? Om det er 4+ kanaler så må det jo være moro å fly i Microsofts Flight Simulator, da. :wee:

8284716[/snapback]

Er en gammal 4 kanaler. uten noe knapper. Jeg kan montere 2 knapper hvis jeg vil, men da bruker jeg heller tastaturet :p

Eneste problem er at windows ikke har noe drivere for 4 akser, men bare 3 akser+throttle og pga det får jeg ikke mere enn 3 kanaler til å funke i realflight G3

Lenke til kommentar
4-6 tanker på tomgang, også 4-6 tanker med lav hastighet så skulle det gå ganske bra, tror jeg. Men det er jo bare å ta en titt i manualen, vettu. ;)

8294094[/snapback]

Las 10 tanker i manualen, men er ikke det sykt mye da? :dontgetit: Kjørte 2 tanker jeg, så satte jeg ut på veien. :ph34r:

Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte ny motor, kjørte jeg rolig de første 6 tankene. Deretter gav jeg den tynnere blanding, rundt 1/4 for hver tank etter det. Og det var først her jeg begynte å dra på litt i små drag, eller bare napping i gassen. Tror jeg endte på 10-13 tanker en plass før bilen var helt innkjørt.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Jeg husker nå jeg ble annbefalt av en kompis å kjøre 4 tankerm mens han i butikken sa ca 6 tanker, også stod det 10 tanker i manulalen.

Så 2 tanker er for lite, 10 er kanskje litt mye, så kjør som jeg beskrev over så går det nok bra. :)

Redigert: 10 tanker på tomgang og så 10 tanker i middels fart blir litt mye, mener jeg. 10 tanker i alt burde nok funke.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Her er en video av ett litt uvanlig fly meg og noen kompiser lagde:

http://psykolefse.jorgis.com/video/Dendralyn%2040.wmv

Kanskje litt dumt å spørre, ettersom innlegget er 2 år gammelt, men hva heter sangen i klippet?

Altså, jeg vet hvilken sang det er, men ikke hvilken versjon av sangen det er :p

8283225[/snapback]

Hvis eg ikke husker helt feil var det en remix av California Dreaming av Benny Benassi.

Lenke til kommentar

Akkurat nå har eg ingenting!

men har hatt: Hpi Savage 3.5 (Bil), Thunder Tiger SSR (Bil), Kyosho PureTen Alpha 3 (Bil) , Kyosho Caliber 30 (Helikopter), Kyosho Lamborghini C-1 Cat (Båt) , Hpi Hellfire (Bil) og eit Gws picco stick (Fly) :D

Endret av henke-
Lenke til kommentar
Hvordan var den Kyosho båten, da? Har sett på den en del i min katalog, ser ganske kul ut... utenom fargen, vel å merke. :p

8303420[/snapback]

Jo, den var egentlig grei ! Men kjørte den berre 2 ganger, så bytta eg den i den HPI Hellfire'n. Fargen er rå :D

Lenke til kommentar
*Hente T-Rex'en min på postkontoret i morgen* :dribble:

8302124[/snapback]

Jau. Da har jeg hentet pakken og holder på med monteringen, men trenger en liten pause. Mistet en liten del på teppet, som er bygd opp av en billion små "duster"...:hrm: Får ta det ut og riste det etterpå... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...