Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er ikke den elektrisk? Da finner du det du trenger i alle butikker hvor det selges RC biler osv. Standardmotorer får du for en hundrelapp eller to, tenker jeg. 7423479[/snapback] Nei, er fuel. 7423643[/snapback] Ok, min feil. I så fall så må du nok en del hundrelapper, er jeg redd. Kikk i tlf-katalogen å som det ikke er en hobbyforetning i nærheten. De vet hvor mye du må ut med. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 har ikke lest alt her men bare lurte på noe. jeg tenkte på å kjøpe bensin-bil men hvilken burde jeg kjøpe da? der jeg bor er det ikke asfalt. noen forslag Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kjøp deg en monstertruck HPI Savage X, f.eks.. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hei, og takk de høye makter for at jeg fant denne tråden! Er på utkikk etter en bil, av den litt grove typen som takler litt terreng.. og.. det er egentlig det! Heller en robust bil som virkelig tar seg frem enn en som går noe særlig fort. Så er det spørsmål om hvor jeg burde handle hen, skal ha elektrisk bil. Fant ut at det sikkert er like greit. Leser forresten at mange av bilene bare har 10-20 min brukertid før de må lades opp igjen. (Blant annet i kommentarer på komplett.no) Jeg vil gjerne ha en som varer litt lengre. Finnes det noe for meg, ikke så mye over 1500 kr? Endret 5. desember 2006 av Zythius Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har ikke erfaring med noen av merkene, men den On-roadbilen så mye bedre og proffere ut en buggyen. Jeg hadde nok ikke byttet. 7422831[/snapback] Da gjør jeg det ikke. Har uansett ikke planer om å selge noen av bilene mine. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei, og takk de høye makter for at jeg fant denne tråden! Er på utkikk etter en bil, av den litt grove typen som takler litt terreng.. og.. det er egentlig det! Heller en robust bil som virkelig tar seg frem enn en som går noe særlig fort. Så er det spørsmål om hvor jeg burde handle hen, skal ha elektrisk bil. Fant ut at det sikkert er like greit. Leser forresten at mange av bilene bare har 10-20 min brukertid før de må lades opp igjen. (Blant annet i kommentarer på komplett.no) Jeg vil gjerne ha en som varer litt lengre. Finnes det noe for meg, ikke så mye over 1500 kr? 7430519[/snapback] For å øke kjøretid kan du jo feks kjøpe et større batteri... Jeg vurderte også å kjøpe elektrisk til å starte med, men tror jeg vil gå for nitro nå da elektrisk er mer begrenset.. Feks så er det ikke særlig lurt å kjøre ute når det er vått og om vinteren virker batteriet utrolig dårlig.. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) EDIT: Glem det, leste om temaet på wikipedia.org. Må si "fuel"-bilene virker litt får slitsomme for meg. Krever en del vedlikehold i følge Wikipedia. Noen som har denne, og eventuelt kan fortelle om den er helt ubrukelig eller sånn passe? Endret 5. desember 2006 av Zythius Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Link til wikipedia sia der? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du kan jo prøve å søke.. http://en.wikipedia.org/wiki/RC_car Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Tittentei Andrefondrei!! Tror jeg skrev i denne tråden for en tid tilbake om at jeg var på utkikk etter nye dekk til min Havoc. Vel, fant dekk i englend til en utrolig bra pris. Bestillte 3.3Inch dekk derfra. http://modelsport.co.uk/ Og her er dekkene jeg fikk. GRP Trak Tore. Og slik ble bilen min seende ut (søt, ikke sant? ). Edit: Fordekkene er de originale som fulgte med bilen. Endret 5. desember 2006 av ED209 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 EDIT: Glem det, leste om temaet på wikipedia.org. Må si "fuel"-bilene virker litt får slitsomme for meg. Krever en del vedlikehold i følge Wikipedia. Noen som har denne, og eventuelt kan fortelle om den er helt ubrukelig eller sånn passe? 7431205[/snapback] Jepp, fuelbilene krever litt mer kunnskap og vedlikehold, men de kan da tilby lenger kjøretid som oftest. Hvor stor bil snakker vi om ? 1:8 eller 1:18 ? Den siste kan du få til ca 2000 (da snakker vi skikkelig merke, ikke noe billig nikko-saker), men er da litt lite hvis det er skikkelig offroad plass du kjører på. Den bilen du linker til er en slags Tamiya-kopi, og jeg tror du kan bruke deler fra en likesinnet tamiya-monstertruck på denne. Mer info finner du på forum.radiostyrt.no Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tittentei Andrefondrei!! *sneip* Er det 2wd-bil ? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Er det 2wd-bil ? 7435493[/snapback] Jupp, er nok det. 2wd med høy morrofaktor. Video.Google.Havoc (tre nederste klippene har jeg kopiert fra schumacher's hjemmeside og lagt ut på google ) Endret 6. desember 2006 av ED209 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Det tar visst litt tid før admin på forum.radiostyrt.no godkjenner den nyopprettede kontoen min der, så jeg spør like gjerne her Jeg har sett litt rundt og lurte på om hva dere synes om CEN MiniMadness RTR med ekstra batterier til 1.990 kr? Dessuten lurte jeg på hva slags ekstradeler jeg like gjerne kan kjøpe med i samme slengen. Jeg antar det er like greit å kjøpe noen tannhjul etc. når man først betaler frakten for selve bilen. Det er vel slitasje på noen spesielle deler? Kom gjerne med anbefalinger til andre komplette off-roadere til rundt 2000 kr. Endret 8. desember 2006 av Zythius Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som har hørt om dette er et greit valg? Står at den er raskere enn savagen, men er det like bra kvalitet? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen som har hørt om dette er et greit valg? Står at den er raskere enn savagen, men er det like bra kvalitet? 7463064[/snapback] Vet ikke hvorden det er med resten av bilen, men den har iallefall samme motor som er i bilen jeg har. Meget kraftig motor. Ser at man får mye optionparts til den. Det er jo betryggende. Alltids kjekt å gå til innkjøp av mer solide slitedeler. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ser man filmen der, så får den ganske mye juling... Kanskje det ville vært et billigere alternativ enn savagen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ser man filmen der, så får den ganske mye juling...7463715[/snapback] Men det betyr ikke at den er av generelt bedre kvalitet. Det er tross alt bare en video det er snakk om. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ka-BUMP! Ingen som driver med RC for tiden, da? Selv venter jeg fremdeles på snø så jeg kan teste Infernoen i den. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 En god del i klassen min driver med RC bil. Jeg må nok få fiksa ax5'en min snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå