different Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvordan batteri og lader bør jeg ha til dette flyet? 7340266[/snapback] Send dem en email. 7341099[/snapback] Jepp, gjorde det nå. Legger glowmotoren min på hylla, fant ut at elektrofly er mindre "slit", dessuten kan jeg gå i bakken ett par ganger uten at jeg må skru. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Noen som har en inferno? 7290257[/snapback] Jeg har en som ligner veldig. den heter HongNor Speed 9.5 og går bra. Det er 1/8 bil. Har en OS.Max 21. RG(P) motor i den, og da gjør den rundt 80km/t Den står for tida stille, men det er fordi jeg må bytte de foran som hjula er festa i. Er no håpløst støpegods som gjengene er litt for dårlige i, Eller så er det bare at jeg ikke har passa godt nok på det. Må nemlig ha av hjula for å komme til de 2 skruene ved hvert hjul. Men skal skru bilen ifra hverandre, og så skal jeg vaske alt og sette det sammen igjen. Det er den eneste måten en kan få ting til å bli helt fint igjen. Jeg gidder nå ikke å ta av armene ut til hjula og sånnt, men servoer, og drivaksler og styringsdeler skal ihvertfall av for å bytte det som trengs. Har nå kjøpt noen fine gatedekk til den, også senker jeg den så det er maks 1cm fra bakken, og strammer fjerene, også kjøre på asfalten. Det er morro. Jeg har også vurdert å lage til drifing hjul til den, sånne harde dekk som spinner lett. Kunne vert morro det, men da kan jeg heller kjøpe meg en liten 1/10 bil. f.eks Kyosho FW05-T og kjøpe drift hjul til den. Det hadde vert morro Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvordan batteri og lader bør jeg ha til dette flyet? 7340266[/snapback] Send dem en email. 7341099[/snapback] Jepp, gjorde det nå. Legger glowmotoren min på hylla, fant ut at elektrofly er mindre "slit", dessuten kan jeg gå i bakken ett par ganger uten at jeg må skru. 7341377[/snapback] Ja, fuel-/glowmotorer er litt mer arbeid enn elektrisk. Det er derfor jeg har lyst på denne: HPI - Wheely King. Den ser kjempemorsom ut. exin89, du skal ikke prøve bilen din i snøen da? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er det noen som har erfaringer med Traxxas E-Maxx bilen? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) En kamerat av meg tenkte å få seg TC3'en min i bytte mot en Smartech SpeedyTiger 4WD med ny clutch, nye servoer og ny mottaker. + en 250GB SATA harddisk. Er det verdt at jeg satser på det? Endret 4. desember 2006 av ;P Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) En kamerat av meg tenkte å få seg TC3'en min i bytte mot en Smartech SpeedyTiger 4WD med ny clutch, nye servoer og ny mottaker. + en 250GB SATA harddisk. Er det verdt at jeg satser på det? 7422307[/snapback] jeg hadde ikke gjort det.. Den buggyen er sikkert dårlig kvalitet.. For ikke å snakke om senderen!! Dont do it.. Den Disken koster btw kun litt over 500, og brukes som et lokke middel.. Endret 4. desember 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har ikke erfaring med noen av merkene, men den On-roadbilen så mye bedre og proffere ut en buggyen. Jeg hadde nok ikke byttet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vet jeg spurte om dette litt tidligere, men fikk bare et nytt spørsmål Cutthroat Bill, du sa at denne er nesten identisk med Tamyia TL01 sin... Er det en nordisk forhandler som selger deler til Tamyia'n, eller vil de fleste motorene osv passe til den jeg linka til? Dessuten så dette kittet ganske kult ut, noe som gjør den litt mer vennlig hvis man vil kjøre på vanlig vei Og har sett at på Traxxas sin El-bil så kan man bygge den om med en 1:8 kropp, vil det da evt gå ann med denne? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vet jeg spurte om dette litt tidligere, men fikk bare et nytt spørsmål Cutthroat Bill, du sa at denne er nesten identisk med Tamyia TL01 sin... Er det en nordisk forhandler som selger deler til Tamyia'n, eller vil de fleste motorene osv passe til den jeg linka til? 7422876[/snapback] Hvis det er slik som jeg tror, at denne er lik Tamiyas, så skal de fleste motorene passe fint. Selv hadde jeg en 11-turn motor i min TL01, gikk ganske bra, men det ble litt mye motstand i plastlagrene så det ble litt i overkant av varmt. Dessuten så dette kittet ganske kult ut, noe som gjør den litt mer vennlig hvis man vil kjøre på vanlig vei 7422876[/snapback] Ja, hvis du liker on-road, så. Selv liker jeg off-road bedre. Mer "action" når du kan hoppe å herje litt. Og har sett at på Traxxas sin El-bil så kan man bygge den om med en 1:8 kropp, vil det da evt gå ann med denne? 7422876[/snapback] Det tror jeg ikke, men du måtte sjekke for å være 100% sikker. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg testa en E-Maxx bil da jeg var i Danmark i sommer, og den var MYE større enn en 1:10 bil... Det kittet er jo greit hvis du vil variere kjørestilen litt da Det er jo ikke alltid det er plass for å herje med en off-road bil, tenker meg at farten også kan bli litt bedre med on-road kittet.. Anyway, går det ikke ann å skifte plastlagrene? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det kittet er jo greit hvis du vil variere kjørestilen litt da Det er jo ikke alltid det er plass for å herje med en off-road bil, tenker meg at farten også kan bli litt bedre med on-road kittet.. 7423002[/snapback] Den vil nok heller gå tregere på grunn av mindre hjul. Større hjul -> Større fart. Sålenge motoren er sterk nok i alle fall. Anyway, går det ikke ann å skifte plastlagrene? 7423002[/snapback] Ja, det gjør det. Og det bør du gjøre av flere grunner: Bedre topphastigeht. Bedre akselerasjon. Lengre levetid. Og du kan kjøre lengre på hvert batteri. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har En Kyosho Mega Force Bensindrevet bil som jeg vurderer å skifte noen deler på slik at den kan funke igjen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men Bill... bilen vil jo bli lettere vil den ikke? Hva med en On-road bil med Off-road dekk? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har En Kyosho Mega Force Bensindrevet bil som jeg vurderer å skifte noen deler på slik at den kan funke igjen 7423206[/snapback] Mega Forca, ja, husker jeg hadde så lyst på den fordi den kunne rygge. Men Bill... bilen vil jo bli lettere vil den ikke? 7423276[/snapback] Jovist, det tenkte jeg ikke på. Men selv om det er forskjell så ville det nok ikke være merkbart engang. Det er snakk om 3-6 km/t tenker jeg. Hva med en On-road bil med Off-road dekk? 7423276[/snapback] Da må du kjøre uten karosseri, tror jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Pfft karosseri er oppskrytt Anyway, det går jo ann å senke en offroad bil vel? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Pfft karosseri er oppskrytt 7423376[/snapback] Tøys! Bil uten karosseri ser homo ut. Anyway, det går jo ann å senke en offroad bil vel? 7423376[/snapback] Jeg kan i alle fall det med Infernoen min, men jeg tror ikke det funker med denne Tamiyaklonen. Eller Tamiyaen for den saks skyld. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som har peiling på hvor jeg kan skaffe billig motor til Pure ten alpha 3 GP? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Leste litt feil jeg Bare hvor harde de skulle være som man kunne stille på: Link Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Noen som har peiling på hvor jeg kan skaffe billig motor til Pure ten alpha 3 GP? 7423413[/snapback] Er ikke den elektrisk? Da finner du det du trenger i alle butikker hvor det selges RC biler osv. Standardmotorer får du for en hundrelapp eller to, tenker jeg. EvenruD: De så lekre ut, de, men om du ikke skal kjøre løp hvor fininnstilling av demperene er viktig, så funker original demperene ganske bra. Redigert: Urk, skriver så rart i dag. =/ Endret 4. desember 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er ikke den elektrisk? Da finner du det du trenger i alle butikker hvor det selges RC biler osv. Standardmotorer får du for en hundrelapp eller to, tenker jeg. 7423479[/snapback] Nei, er fuel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå