KristianF Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det noen som har erfaring med X-Mods RC Biler? Tenkte jeg skulle legge ut ca. 2000kr i en bil med litt utstyr, men er litt usikker på om det er verdt pengene. For dere som ikke har hørt om X-Mods, info her, og priser her og her. Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 En litt artig oppvisning med rc fly, det er vel dette som kalles 3D-flyging, eller? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 En litt artig oppvisning med rc fly, det er vel dette som kalles 3D-flyging, eller? 6835496[/snapback] Oh sinnsykt for en beherskelse. Ble skikkelig imponert her. LOL til hunden som ble vettskremt. :!: Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Fin den, men ikke i nærheten av denne: Model airplane acrobatics Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Syke fly. Syke piloter. Fikk nesten lyst til å begynne å øve, men jeg har jo aldri tatt i et RC fly så.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 En eller annen plass må man jo begynne. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hehe, kom over en liten lekker sak her: PicoZ Dette ser ganske heftig ut. Jeg og en kompis har bestillt hver vår nå. http://www.conrad.se/ Litt modding av den. ... og litt mer modding. Kanskje man får innøvd litt ferdigheter med den. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Noen som kan si meg noen plasser i oslo hvor de selger rc-helikopter? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 EB_Veyron: Norwegian Modellers? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 www.smallsize.no www.micromonsters.no www.kyocsho.no Smallsize holder til ved Plaza i Oslo micromonsters holder til 50m fra sinsenkrysset. Kyoscho holder til ved gamle steen og strøm rett ved karljohansgate. hobbyland er nå blitt smallsize så gidder ikke poste link. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Norwegian modellers holder til i Tønsberg... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg kjøpte meg dette flyet for noen uker sida: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319597 Helt genialt! Meget billig fly, og enkelt å styre. Tåler ALT - har kræsja i alt fra vegger, i biler og i asfalten, og det har ikke gått i stykker. Det har kun 2 kanaler, men pga. dette er det meget enkelt og greit å fly. Kan fly både inne og ute i litt vind. Perfekt fly for de som vil prøve seg på R/C-flyging, men ikke vil bruke mye penger på utstyr, reparering, nye deler.. Vurderer å kjøpe dette snart: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324837 ..4 kanaler, stor vingebredde, samtidig som det er 'enkelt' å fly. Skal også tåle litt. R/C er utrolig gøy! Anbefales! .. Men husk at en må lære å krabbe før en kan gå. Ellerno. Endret 5. oktober 2006 av djorgen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hm, tror det er på tide at jeg fikser opp mitt eget fly snart. Trenger bare en ny propell også noe greier under vingen. Jeg har lyst på høyde måler til den også, men det må være enormt lett i vekt i så fall. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) er ute etter en elektrisk bil for tiden da jeg fikk prøve en sinnsykt rå en i går ^^, Det var en offroad bil som kunne gå rundt 50km/h, noen som vet hvor jeg kan finne noe liknenede? Har sett litt på denne men aner ikke hvor stor den er og hvor fort den kan gå? Edit: Evt noen som har hørt om denne? Vil ha en bil som kan kjøre sånn passe fort, terrenggående osv Ikke for dyr Endret 6. oktober 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
cc Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det ble litt vel mange sider å gå gjennom her, så jeg bare spør: Jeg så noen som fløy med et mini rc fly i Sofienbergparken i sommer. Så utrolig artig ut. Det fløy ekstremt sakte, og var veldig manøvrerbart, loopet og rollet som bare det. Da det sneiet hodene til noen andre i parken, forsikret flygeren om at det kun var av isopor og ikke farlig. Vil tippe vingespennet var smalere enn et vanlig keyboard, for å ta et mål dere kan forholde dere til her Har prøvd å søke litt, men jeg kom søren ikke på hva isopor er på engelsk, så jeg fant ikke allverdens. Det nærmeste liknende jeg har funnet er noe slikt: http://www.jokaroo.com/funnyvideos/minircplane.html - Er det noen som har peil på hvor jeg kan få tak på noe slikt? Ellers så jo det PiccoZ-helikopteret virkelig artig ut, og til 299 på komplett så er det veldig overkommelig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 prøv å se på www.komplett.no Der har de en del newbie fly.. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det ble litt vel mange sider å gå gjennom her, så jeg bare spør:Jeg så noen som fløy med et mini rc fly i Sofienbergparken i sommer. Så utrolig artig ut. Det fløy ekstremt sakte, og var veldig manøvrerbart, loopet og rollet som bare det. Da det sneiet hodene til noen andre i parken, forsikret flygeren om at det kun var av isopor og ikke farlig. Vil tippe vingespennet var smalere enn et vanlig keyboard, for å ta et mål dere kan forholde dere til her Har prøvd å søke litt, men jeg kom søren ikke på hva isopor er på engelsk, så jeg fant ikke allverdens. Det nærmeste liknende jeg har funnet er noe slikt: http://www.jokaroo.com/funnyvideos/minircplane.html - Er det noen som har peil på hvor jeg kan få tak på noe slikt? Ellers så jo det PiccoZ-helikopteret virkelig artig ut, og til 299 på komplett så er det veldig overkommelig. 7021202[/snapback] Isopor på engelsk blir "foam". Finnes utrolig masse å få tak i av slik type fly. Dette såg litt morsomt ut. Hydro Foam. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Edit: Evt noen som har hørt om denne? Vil ha en bil som kan kjøre sånn passe fort, terrenggående osv Ikke for dyr 7012266[/snapback] Jeg siterer: "99 % av delene til Tamya TL01 passer denne bilen." Jeg har hatt en Tamya TL01 onroad, svært morro bil! Så hvis denne bilen er bassert på TL01, så er det nok en relativt god bil, ja. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Den er jo ganske billig da, i forhold til andre 1:10 offroad biler Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Tråden er ganske mange sider og uten oppsummering i første innlegg så jeg spør uten å lete: For to helger siden testet jeg seilflyging og det var dritkult. Jeg tenker nå på å kjøpe meg et relativt stort fjernstyrt fly (ca 2m vingespenn), og lurer på om det er noen muligheter for å innstallere en PC med godt webkamera og så streame videoen ned til bakken. Så kan man "spille flysimulator" på ordentlig. Er det noen her i tråden som har tips til hvordan dette kan gjennomføres i praksis? Hvordan får man får en lett nok PC? Ser for meg et nano-ATX (9x9cm) hovedkort, lite batteri til bærbare PCer, kjøre OS fra CF-kort osv. Noen tips her? Hvordan får man den trådløse forbindelsen til å fungere bra på avstandene det er snakk om her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå