Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ann på. Hvis bilene er varme, så starter den meget lett uansett. Er de kalde, så gir jeg dem en solid dram, drar noen få ganger i snoren, også kobler jeg til glødepluggen. Da starter de som regel ganske fort.

Redigert: Må legge til; det er ikke alltid de starter så lett.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Har noen ambefalinger på dekk, batterier og lignende til drifting? Ser kult ut.

Edit:

Skal se om jeg får fiksa buggyen en helg. Husker hvor gøy den var å kjøre med. Rå lyd og digg å kjøre i terrenget.

Sjekk ut denne 1:1 skala bilen.

http://www.youtube.com/watch?v=5q9LLjwK39I&search=rc%20car

6732501[/snapback]

Lurer på om denne leveres som snorstart eller rotostart :roll:

6733772[/snapback]

Den har elektrisk start. :p

Endret av :P
Lenke til kommentar

Thx for det. Hyggelig å høre at folk liker bilen min. :D Jeg fikk kjøpt den brukt. Det jeg har kjøpt til den er mottager og sender, servo, fartsregulator (Novak Explorer II) og Reedy stock motor på 27 turn og 24º timing. I dag tok jeg den ut og satt inn motoren på 17 turn som fulgte med. I tillegg fikk jeg med en haug av NiMH-batteripakker fra 3000A til 3300A og basse felger, dekk, felger med ferdiglimte dekk og reservedeler.

Skal se om jeg får lagt ut noen videoer og etterhvert noen bilder av AX5'en.

Endret av :P
Lenke til kommentar

Film hadde vært morro, ja. :grin::w00t:

Fikk lastet opp min egen film til YouTube for litt siden, men kvaliteten ble så ufattelig dårlig at jeg tok den ned igjen. Men jeg holder på å laste den opp på YouSendIt istedenfor. De som vil se den vil bli nødt til å laste ned filen til harddisken. Dessverre. Filen er ca 55MB stor. Skal fikse link så fort det er klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...