Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde et fly for en stund sia, billig fly til 800 kr, kræsja et evig antall ganger, det ble vraka, men har motorene. Noe jeg kan rbuke dem til?.

evt lage et fly, men av hva ?

6625022[/snapback]

regner med det er elmotorer...

Hvis alt fungere(fartsregulator..servoer etc.) så kan du bare finne noe tynne treplater og teste ut.

Har prøvd å finne skisser til fly på nett til fly jeg kan lage, men har ikke funnet noe.

Lenke til kommentar

Jeg og Articfare var ute og kjørte TC3 for noen dager siden. Plutselig klikka fartsregulatoren fullstendig da han koblet til et batteri. Hjulene gikk i full fart - i revers mens mottakeren ikke i det hele tatt reagerte, hjula fortsatte uansett om bryteren var av eller på. Jeg koblet fra batteriet en stund, koblet til, og da gikk den normalt.

Har noen videoer, men skal se om jeg gidder å legge de ut.

Lenke til kommentar

Bilen min klikka en gang den også.

Jeg hadde full gass, så mista den bateriboksen. Og den fortsatte med full gass, og hoppet åver en grøft. Da jeg fant den sto den å spant med full gass inn mot et tre.

Var ikke mye igjen av de dekkene :p

Lenke til kommentar
Ai, kjedelig (kjedelig som i dumt/ikke bra/bedritent osv). :no:  Ble bilen ødelagt, eller skrudde bare hjulet seg ut?

6612800[/snapback]

Bilern er 2wd og duger ikke der vi kjører allikevel, så det blir nok kjøp av onroad dekk til den i fremtiden.

6613315[/snapback]

ser det er mange som har 2wd, er det gamle biler det er snakk om da eller?

selv har jeg jo 4wd

Lenke til kommentar

Du vil jo ikke ha fullt så god kontroll som en 4WD, det er klart. Du må kanskje legge om kjørestilen litt hvis du er vandt med 4WD og skal skifte til 2WD. Litt letter på gassen osv. Men de er jo bygd for det, så slike biler takler det nok ganske bra.

Redigert: La til litt mer, jeg.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Du vil jo ikke ha fullt så god kontroll som en 4WD, det er klart. Du må kanskje legge om kjørestilen litt hvis du er vandt med 4WD og skal skifte til 2WD. Litt letter på gassen osv.

6663597[/snapback]

hvor mye har du hatt rc bil, jeg kjøpte min for noen måner siden, nesten aldri kjørt den, det er ting som ryger hele tiden, og masse sånn tull, hvirdan er det med deg

Lenke til kommentar

Ganske greit vil jeg si. Har litt motorproblemer med Infernoen, og V-One Sen. Infernoen har problemer med å gå på tomgang, og V-One Sen klarer ikke full speed. :!:

Har nylig bøyd rammen på førstnenvte etter en litt uheldig landing... jeg mener; etter ca 20 uheldige landinger. :grin:

Biler har jeg hatt i noen få år. Har også båt og fly, men begge er ødelagte e.l. for tiden.

Hva er det som går i stykker på bilen din?

Lenke til kommentar
Ganske greit vil jeg si. Har litt motorproblemer med Infernoen, og V-One Sen. Infernoen  har problemer med å gå på tomgang, og V-One Sen klarer ikke full speed. :!:

Har nylig bøyd rammen på førstnenvte etter en litt uheldig landing... jeg mener; etter ca 20 uheldige landinger. :grin:

Biler har jeg hatt i noen få år. Har også båt og fly, men begge er ødelagte e.l. for tiden.

Hva er det som går i stykker på bilen din?

6663650[/snapback]

^har hatt noen tannhjul snorer og motor deler som må byttes! har du levert den inn til "pit stop" håper den vil virke når jeg får den tilbake! de tror stempel og foring har røke!

Lenke til kommentar

Hva i all verden er en "pit stop"? Altså, jeg vet hva det er i forbindelse med løp, men det høres ut som du har levert den en plass for å få den fikset. Hva slags bil er det du har?

Redigert : Ser nå i en eldre post at det er en Inferno du og har. Min feil.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Var den ødelagt helt ifra begynnelsen? Eller er det noe som har hendt den senere?

6663748[/snapback]

den virker da jeg fikk den...........stod litt dårlig på tomgang men ellers funka den.........etter det ryker deler i øst og vest.............en venn av meg kjøpte lik bil........han hadde ikke så mye problemer man han har noen problemer han og, og en annen venn kjøpte og en.....den blir og ødelagt hele tiden....... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Dere gjør noe feil i så fall tror jeg. Inferno serien, spesielt de nyeste, er av enormt god kvalitet. Har kjørt min så satans hardt, kun klart å bøye ramma, og "shock towerene" litt. Har også herpa hoveddrevet. Jeg brukte ikke Locktight, også glemte jeg å stramma skruene et par ganger, noe som førte til at motoren løsnet og vred seg litt. Drevet på motoren spiste hoveddrevet. Hehe. :D

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Dere gjør noe feil i så fall tror jeg. Inferno serien, spesielt de nyeste, er av enormt god kvalitet. Har kjørt min så satans hardt, kun klart å bøye ramma, og "shock towerene" litt. Har også herpa hoveddrevet. Jeg brukte ikke Locktight, også glemte jeg å stramma skruene et par ganger, noe som førte til at motoren løsnet og vred seg litt. Drevet på motoren spiste hoveddrevet. Hehe. :D

6663883[/snapback]

Høres ut som du er en villmann :)

Den bilen jeg har som ble nevnt oppi her, er en gammel bil, sikkert 10 år eller mer, og av størrelse 1:10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...