Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan også regulere trykket, så jeg ser ingen problemer. Så mye dritt som RC-biler suger til seg, holder ikke engang de beste regjøringsmetoder. Er det meningen at de skal bli rene igjen? :D

6459481[/snapback]

Tror ikke de skal være uber-rene og kromma som bilene på 2fast 2furious og lignende filmer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg burde jo egentlig det, men bilen ser faktisk ikke så altfor skitten ut inni. Ligger litt dritt rundt forgasseren og svinghjulet. Tar det en gang jeg gidder. :p

6464295[/snapback]

Gjør det i hvert fall før du får den ut på banen.

6483489[/snapback]

Er ikke noen offroad baner her, bare onroad. Som sagt. ;)

Aaaanywhoooo, fant en flott film av en som trikser med RC fly inne.

Model airplane acrobatics

Har bare en ting å si ... tøft! :thumbup:

Lenke til kommentar

Når en skal begynne å fly RC for første gang , er det best å lære seg med en balanserormodell (4-kanals)? :hmm:

Eller er det en fordel å starte med en 3-kanals, for så gå over til 4-kanals når en har fått teken på det og synes det blir "kjedelig" med kun 3 kanaler?

Har veldig lyst på en Easy Star fra Multiplex :dribble: , til å starte med.

Radio skal jeg hvertfall kjøpe med min. 4 kanaler. :yes:

bscap0021zc2.jpg

Lenke til kommentar

Har et 3-kanals fly jeg, første flyet mitt. Det er utrolig enkelt å fly, noe som er en pluss, men samtidig litt kjedelig fordi det er så få triks du kan gjøre med en slikt fly. Det optimale ville vel være å kjøpe et 3-kanals fly som kan oppgraderes til 4-kanals fly hvis/når det skulle være ønskelig. Hva slags fly det skulle være, det aner jeg ikke. =/

Lenke til kommentar

Legger ut noen bilder av kjøringen idag.

Var en som hadde samme kanal som meg, så idet han slutta å kjøre, så begynte jeg.

...helt til han fant ut at han kunne kjøre min bil etter jeg hadde starta den.

Sikkert greit det tenkte jeg...helt til han spant av hjulet.

post-12016-1154642291_thumb.jpg

post-12016-1154642305_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ai, kjedelig (kjedelig som i dumt/ikke bra/bedritent osv). :no:  Ble bilen ødelagt, eller skrudde bare hjulet seg ut?

6612800[/snapback]

Som jeg sa til han som kjørte: "neida, ingenting ble ødelagt"

Og det stemmer, bare at mutteren som holder hjulet på plass tok en tur, og den lille..."pinnen" eller hva man kaller det er borte vekk, men det gjør igrunn ingenting.

Bilern er 2wd og duger ikke der vi kjører allikevel, så det blir nok kjøp av onroad dekk til den i fremtiden.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...