Be__bad Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) har nå direkte DRITLYST på fly for komf pengene... (under 2k). Har ingen erfaring bortsett fra 67timer med flight simulator! lol noen tips? må være enkelt å fly, tåle deng, solgt over disk (mindre viktig) og være morsomt! EDIT: bør også være ferdig satt sammen (i allefall ikke i 10000000biter...) EDIT2:any1? Endret 30. mai 2006 av Be__bad Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har en Kyosho Piper J3-Cub, den kommer helt komplett. Radio, lader og batteri følger med. Den er ikke ferdigbygd, men det er svært lite som skal gjøres. Du må sette på hjulene og vingen forran også er det noen få klistermerker. Jeg tror det er alt. Dette betalte jeg ca 1500,- Det egner seg godt som førstefly. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg har en slik en, kjøpt fra krikke.net.(bare at min er lagd av robbe, og ikke venom) 6197623[/snapback] Funker den? Har du en link til produktet? Siden er jo på tysk eller noe, skjønner ingenting, jeg. Endret 31. mai 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Må bare legge ut en video jeg filmet i Frognerparken her, en dag.. http://view.break.com/102289 og denne.. http://view.break.com/102301 RC Endret 1. juni 2006 av w0d00 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Må bare legge ut en video jeg filmet i Frognerparken her, en dag..http://view.break.com/102289 Så ut som den er lett å balansere i luften. og denne.. http://view.break.com/102301 Yay! Slowmotion donuts! :!: RC Amen! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 overasket over hvor du kjører w0doo. Trodde nesten folk ville dra til parken for å ta seg en tur og slappe litt av. (ikke noe negativt mot deg, bare overasket at du ikke møtte på noe "motstand") Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tre uker til jeg skal kjøpe meg savage nå! Gleder meg som en unge :!: Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 overasket over hvor du kjører w0doo. Trodde nesten folk ville dra til parken for å ta seg en tur og slappe litt av. (ikke noe negativt mot deg, bare overasket at du ikke møtte på noe "motstand") 6226621[/snapback] Det er faktisk stikk motsatt.. Har som regel 20-30 stk som står bak meg å ser på.. Noen gamle grinebitere har det vært, men... Kjører aldrig når det er mye folk i parken,.. Respekterer det.. Når det er så bra vær ligger jeg der selv å chillærn.. Bor rett ved siden av parken.. Jeg har norges største hage! :!: Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 overasket over hvor du kjører w0doo. Trodde nesten folk ville dra til parken for å ta seg en tur og slappe litt av. (ikke noe negativt mot deg, bare overasket at du ikke møtte på noe "motstand") 6226621[/snapback] Det er faktisk stikk motsatt.. Har som regel 20-30 stk som står bak meg å ser på.. Noen gamle grinebitere har det vært, men... Kjører aldrig når det er mye folk i parken,.. Respekterer det.. Når det er så bra vær ligger jeg der selv å chillærn.. Bor rett ved siden av parken.. Jeg har norges største hage! :!: 6227316[/snapback] kjekt å høre. Hvor flink er du til å klikke plenen ? Tre uker til jeg skal kjøpe meg savage nå! Gleder meg som en unge :!: 6227197[/snapback] Kan jeg komme med et tips ? (gjerne nevn hvilken savage du skal velge) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Skal kjøpe Savage 3.5 eller Savage X, er ikke helt sikker ennå. Har bursdag om tre uker til, og da får jeg penger jeg kan kjøpe for. Endret 2. juni 2006 av Lefse Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har du kikket på andre biler ? Jeg har akkurat gått til anskaffelse av en MTA4, og fått en del informasjon om denne. Denne er mye rimeliger, og har en bedre motor enn Savage X. I tillegg så er den mye mer lettskrudd, og det synes jeg teller en del, da jeg ikke vil bruke mesteparten av tiden på å skru. Hva kommer du til bruke bilen til ? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har du kikket på andre biler ? Jeg har akkurat gått til anskaffelse av en MTA4, og fått en del informasjon om denne. Denne er mye rimeliger, og har en bedre motor enn Savage X. I tillegg så er den mye mer lettskrudd, og det synes jeg teller en del, da jeg ikke vil bruke mesteparten av tiden på å skru. Hva kommer du til bruke bilen til ? 6228365[/snapback] Skal bruke den til leking, rett og slett. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Har du kikket på andre biler ? Jeg har akkurat gått til anskaffelse av en MTA4, og fått en del informasjon om denne. Denne er mye rimeliger, og har en bedre motor enn Savage X. I tillegg så er den mye mer lettskrudd, og det synes jeg teller en del, da jeg ikke vil bruke mesteparten av tiden på å skru. Hva kommer du til bruke bilen til ? 6228365[/snapback] Men! Er den like god, eller bedre kvalitet enn HPIs Savage serie? By the way, hvis du velger HPIs Savage, Lefse, så velg Savage X. Er kanskje litt dyrere, men den er også spreker, og mer lettskrudd enn 3.5. (Vel, det er det jeg har lest i alle fall) Foresten, her er det en omtale av Savage 4.6, jeg tviler på Savage X scorer noe særlig dårligere. http://www.rc411.com/pages/reviews.php?review=2&page=2 I dag begynte jeg såvidt begynt å lage et hopp til Infernoen, må bare anskaffe meg et blad til stikksagen. Har heller ikke fått clutchen og vingen, men det kommer sikkert snart. Redigert: Glemte ett ord ... Endret 3. juni 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Min svoger har fått tak i batteridrevne fly. Testrunden Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Min svoger har fått tak i batteridrevne fly. Testrunden 6236012[/snapback] :!: Altfor mye vind. Slike små fly tåler ikke vind i det hele tatt. Endret 3. juni 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Det var det jeg sa til dem etterpå, at det var ikke akkurat riktig dagen for testrunden. Endret 4. juni 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det var det jeg sa til dem etterpå, at det var ikke akkurat riktig dagen for testrunden. 6236096[/snapback] og kanskje ikke riktige stedet heller... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Noen som har grunninnstillingen på en Kyosho GS15R (den sitter i blant annet V-One S)? Motoren stopper fremdeles når jeg gir jernet, jeg tror det ville hjulpet hvis jeg hadde hatt grunninnstillingen på den skruen som man finner i siden på forgasseren. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Driver på å montere Bell 206 Jetranger-kropp på Trex'en nå Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ser bra ut så langt. Er det hvit plast, eller har du sprayet den hvit? Eventuelt; hvilke farger skal den få? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå