JonV Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Dette var grunnet årsak av Pilotfeil. Vil ikke si at el fly er noe bedre / Enklere. Det er noe rart med å svinge til venstre når du skal til høyre :S Var det som felte meg. Hadde flere fine runder og landingsforsøk før det gikk i bakken. Flyet kom imot meg etter en høyresving skulle rette opp flyet og dro stikka til høyre, noe en IKKE bør gjøre når flyet kommer mot deg. Vansklig å tenke motsatt av normalt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Noen som har erfaring med dette? Er radioen som følger med OK? Og hva er forskjellen på Trenings understell og det som følger med? 6107636[/snapback] Jeg har det helikopteret og det er lett å fly innendørs, men tåler ikke vind så bra. For meg var det helt greit da jeg har tilgang på store tomme kontorlokaler, og jeg har kost meg mye med det. Radioen som følger med fungerer til sitt formål, men er vel ikke av typen som du tar med til neste helikopter. Når det kommer til treningsunderstell så kjøp det, enkelt forklart er det støttehjul for helikopteret så det ikke vipper over til en av sidene(noe som vil skje for en nybegynner). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) så det er ikke så bra å fly utendørs en god sommer dag altså? Har ikke så store rom her hjemme Edit: du har ingen bilder der man kan sammenlikne størrelse med a? Lurer på hvor stort det er Endret 15. mai 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 så det er ikke så bra å fly utendørs en god sommer dag altså? 6111135[/snapback] Det går nok fint å fly ute med det, det må bare ikke være så mye vind. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 så det er ikke så bra å fly utendørs en god sommer dag altså? 6111135[/snapback] Det går nok fint å fly ute med det, det må bare ikke være så mye vind. 6112306[/snapback] Det må være NULL vind, snakker av erfaring Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det må være NULL vind, snakker av erfaring 6112357[/snapback] Hender da at det er vindstille her. Fy balle, fikk ordentlig lyst til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jammen.... Er det noe man kan gjøre med det for å kunne fly ute med LITT vind?? Altså jeg skjønner at det ikke kan blåse stiv kuling liksom, men litt vind bør vel gå ann på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jammen.... Er det noe man kan gjøre med det for å kunne fly ute med LITT vind?? Altså jeg skjønner at det ikke kan blåse stiv kuling liksom, men litt vind bør vel gå ann på en eller annen måte? 6113839[/snapback] Jeg tror det at jo lettere det er, jo mindre tåler det vind. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Satan ass... Er det noen som vet om et kopter til nogen lunde samme pris og som kan fly ute? Helst elektrisk Orker ikke å stresse med fuel osv Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 http://www.rctoys.com/summitxpro.php Den derre så vannvittig rå ut! Vannvittig dyr også. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Noen som vet om det ligger en hobby forretning i Ski som selger R/C utstyr? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Selger de Helikoptre og fly? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Selger de Helikoptre og fly? 6115878[/snapback] Aner ikke. Brukte gulesider til å finne det. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Skal du ha ett helikopter av noelunde størrelse stiger prisen ganske fort desverre. Vil tro Blade CP tåler litt mere vind enn FP-brødrene sine, men det er framdeles ett micro-helikopter, skal ikke mye vind til før de blir svært vanskelig og fly. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Så det E-Sky er helikopteret er det beste til å starte med? Blåser i grund ikke så mye her da, så vil nok få flydd litt ute.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg vurderer å kjøpe E-sky Honey Bee, men jeg kommer jo til å kræsje det; er det lett å få tak i deler? Har de alt på Elefun.no? Hvis jeg virkelig skal handle (er fortsatt litt i tvil) så vil jeg jo ha et treningsunderstell og et ekstra batteri, har de det der også? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg vurderer å kjøpe E-sky Honey Bee, men jeg kommer jo til å kræsje det; er det lett å få tak i deler? Har de alt på Elefun.no? Hvis jeg virkelig skal handle (er fortsatt litt i tvil) så vil jeg jo ha et treningsunderstell og et ekstra batteri, har de det der også? 6118394[/snapback] http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkter.aspx?vareID=2924 viker til at de har ganske komplett delelager til e-sky hilikopterne Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Den listen fant jeg vist ikke tidligere, takk skal du ha! Jeg fant dessverre ikke noe treningsunderstell der. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Joda.. det er ganske langt nede på lista der Trenings understell! Endret 17. mai 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå