ehs5 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Dobbelpost er ikke tøft. Endret 1. mars 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Noen som har erfaring med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314226 Burde vel være et greit nybegynnerfly? Lenke til kommentar
bap Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Noen som har erfaring med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314226 Burde vel være et greit nybegynnerfly? 5683108[/snapback] Kjøpte et fly på prix i sommer, kostet rundt 250 kr.. trudde aldri det skulle funke, men det gjor det Fant fort ut at det var arti, og det var heller ikke så vanskelig å fly som jeg hadde trodd... så ett fly til den prisen vill jeg tor er ett freit nybegynnerfly! Men pass på, fly blir man hekta av!! så går nok ikke lang tid til du har ett fly til en langt høyere pris Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg skal kjøpe meg en HPI Savage 3.5 til sommeren. Gleder meg som en unge, er en syk bil nemlig. Noe av det råeste jeg har sett :!: Koster ca 4000, og er verdt hvert øre hehe. savage Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Grattis Får slenge opp noen bilder når du får den da Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 ja, ikke lenge til sommeren. Må nesten bestille flyet snart, så jeg er klar til sommeren. Og få sett litt på bilen så den kan kjøres den og. Lenke til kommentar
bap Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) ja, ikke lenge til sommeren. Må nesten bestille flyet snart, så jeg er klar til sommeren. Og få sett litt på bilen så den kan kjøres den og. 5714228[/snapback] Treng jo egentlig ikke være sommer.. er jo bedre om man skulle styrte i den dype pudder snøen som er nå over hele landet (nesten), en om sommeren Brodern har en savage, er konge å kjøre om vinteren Breisladd for alle penga Endret 7. mars 2006 av bap Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har ikke råd til savage'n før i juni Gleder meg som bare det. Er det noen andre her på forumet som har savage? i såfall, er det noe dere syns jeg bør vite om savage 3.5? problemer? råd og tips tas i mot med takk. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er det pga. pris du ikke vil ha noe bedre enn savage 3.5 ? Har en savage 25 LE selv. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har ikke råd til savage'n før i juni Gleder meg som bare det. Er det noen andre her på forumet som har savage? i såfall, er det noe dere syns jeg bør vite om savage 3.5? problemer? råd og tips tas i mot med takk. 5720137[/snapback] Du har vel vurdert de andre Savage'ene? Den du nevnte er den svakeste. Sunes du bør gå for den Ozelot har. Den har noen trim deler, og en større motor, samtidig som den kommer I "ReadySet". Her er en link til alle Savage'ene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Eller gå for Savage X. Enklere å skru på, og nesten like rask(kanskje litt tregere). Dessuten er det en ny radioboks som er mye enklere å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kjøper 3.5'en av to grunner: er nybegynner og har slank lommebok er god nok for meg da selv om det er den svakeste savage'n, er den jo ganske rå for det Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Kjøper 3.5'en av to grunner: er nybegynner og har slank lommebok er god nok for meg da selv om det er den svakeste savage'n, er den jo ganske rå for det 5728593[/snapback] Der jeg kommer til å handle koster alle bilene nesten det samme tror jeg. Det er forresten I Kristian by, på Hobby Huset. Jeg er enig at 3.5'en er rå, men alle de andre er råere. Synes du burde spare til en annen, for eksempel Savage X som Ozelot nevnte. Edit: Har forresten seriøse planer om å handle Inferno Mp7.5 II! Har jo snart bursdag. Gleder meg som en unge! Endret 10. mars 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Kjøper 3.5'en av to grunner: er nybegynner og har slank lommebok er god nok for meg da selv om det er den svakeste savage'n, er den jo ganske rå for det 5728593[/snapback] Der jeg kommer til å handle koster alle bilene nesten det samme tror jeg. Det er forresten I Kristian by, på Hobby Huset. Jeg er enig at 3.5'en er rå, men alle de andre er råere. Synes du burde spare til en annen, for eksempel Savage X som Ozelot nevnte. Edit: Har forresten seriøse planer om å handle Inferno Mp7.5 II! Har jo snart bursdag. Gleder meg som en unge! 5729873[/snapback] Jeg vet at de andre er råere, men det tar så lang tid å spare opp til de, får ikke råd før sent på sommeren, 3.5'n har jeg råd til i Juni, til bursdagen min, får en del penger da Også er jeg jo nybegynner da, kommer nok til å kjøpe villere bil etter hvert, vil begynne litt forsiktig skjønner du. Endret 10. mars 2006 av Lefse Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Kan kjøpe savagen allerde i mai! jippi! Gleder meg som en unge hehe Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Kan kjøpe savagen allerde i mai! jippi! Gleder meg som en unge hehe 5736694[/snapback] Er det bare bilen du handler, eller skal du handle noe annet også? Ny sender, eller lingnende. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Skal kjøpe bilen med det som trengs for å kjøre den. Bilen Koster 3800,- Er ikke sikker på hvor mye utstyret koster Endret 14. mars 2006 av Lefse Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Fin pris det. Skal selv kanskje gjøre et kupp på en båt, der jeg får med alt som trengs og en rimelig kjapp 35cc motor som (tas med en klype salt) ifølge eieren kan gjøre 60-70km\t. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har regnet ut total pris nå. Blir ca 4800 for bilen med alt nødvendig utstyr. Mye penger, men er nå verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå