Complexity Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Ja må ta en titt på det dær. Bilen går jo vanvittig bra så må jo fortsette med prosjektet. Er jo en drøm å skru på elektrisk i forhold til nitrobilen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Kan anbefale å investere i et IR-termometer. Da er det greiere å holde et øye med temperatur på motor/ESC/batteri. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Ja har ett thermokamera så skal prøve å se litt. Ser og at 120A esc gjerne er mere stabil siden det er dobbelt så mange transistorer så prøver meg på en slik. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Husk at dette også setter krav til batteriene. Sørg for å ha riktig C-rating. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Batteriet er rated til 60C, men om det stemmer er jeg litt usikker på siden det var så billig. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Det begynner å bli vår og jeg får lyst på nitrobil igjen. Helst bensin men de er så sykt dyre. Om jeg vil ha asfalt bil så er kyosho inferno gt2 på ønskelisten. Eller noe som ligner både i bil og størrelse. Hatt en slik før. Men finner ikke disse eller tilsvarende på nett lenger ? Om jeg vil ha offroadbil så finner jeg mange på nettet men de fleste ser ut som en lekebil for 7 åringer. ( ja jeg vet rc er leke ) Noen som har noen ideer eller tips til meg ? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Fikk meg en Traxxas TRX-4 Sport i dag. Utrolig hvor lenge batteriet varte. Var ute i en time, kjørte mesteparten av veien, og det var ikke fulladet engang. Er vandt med å brenne av batteriet på ca 15 minutter. Ganske gøyal bil også. Har aldri prøvd noe form for crawling før, men synes det var kjekt på stiene. Fremdeles redd jeg skal gå fort lei, men vi får se. Endret 8. mars 2019 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Jauhojaervi Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Anbefales på det sterkeste!!!! https://youtu.be/hAImJGKZZK0 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Kjøpte meg PAKKETILBUD GRAND HAULER TRUCK TAMIYA 1:14 Kostet meg 11000.kr https://www.rc-deler.no/produkt/pakketilbud-grand-hauler-truck-tamiya-114/ Dette pakketilbudet inkluderer: 1 x Grand Hauler Truck1 x MFC-01 Lys, lyd, vibrasjon og ESC-modul2 x Hitec servo1 x 14 CH Carson Reflex radio m/mottaker1 x 3300mAh NiMh batteri1 x 2A 220V NiMh lader1 x Ansmann AA batterier 4pk 1 Lenke til kommentar
Putimir Vladin Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Hei allesammen! Jeg ville bare høre om jeg har drette på leggen med mitt kjøp av RC bil som voksen for å fræse litt bil igjen(etter 25 år glemmes mye). Vel, Jeg har kjøpt et merke som heter "TRL"/"The Racing Legends"/"EZRL" eller noe sånt, fikk den i går og nå ser jeg at min gamle Kyosho fra 80 tallet er lettere å få kjøpt ting som f.eks alu-deler enn til denne.. Jeg håper den holder en stund , men jeg har liten tro at min kjøring klarer beholde de orginale C-hubs å slikt ,hehe. Jeg håper noen av dere vet av crossover-deler fra andre merker til hjul-oppheng , eller noen plass der man kan kjøpe rimelige å bra deler til det merket? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Hei allesammen! Jeg ville bare høre om jeg har drette på leggen med mitt kjøp av RC bil som voksen for å fræse litt bil igjen(etter 25 år glemmes mye). Vel, Jeg har kjøpt et merke som heter "TRL"/"The Racing Legends"/"EZRL" eller noe sånt, fikk den i går og nå ser jeg at min gamle Kyosho fra 80 tallet er lettere å få kjøpt ting som f.eks alu-deler enn til denne.. Jeg håper den holder en stund , men jeg har liten tro at min kjøring klarer beholde de orginale C-hubs å slikt ,hehe. Jeg håper noen av dere vet av crossover-deler fra andre merker til hjul-oppheng , eller noen plass der man kan kjøpe rimelige å bra deler til det merket? Er dette merket? https://www.elefun.no/aspx/produsent.aspx?ProdusentID=376 Endret 30. mars 2019 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Putimir Vladin Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Ja, det er en slik bare med Fiat Abarth 500 chassis. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 https://www.elefun.no/ukenstilbud/ukenstilbud.aspx Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Hva er det i bilde 1 den lille runde boxsen, hva bruker jeg den til, har kommet bilde 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Gjengelåsing/gjengelim? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Gjengelåsing/gjengelim? Takk for svaret. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 (endret) Blir som regel brukt hver gang man skrur skruer inn i metall. Kommer i forskjellige styrker. Til RC-modeller holder det med medium, og bare en liten dråpe per skrue. Endret 16. april 2019 av Cutthroat Bill 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Blir som regel brukt hver gang man skrur skruer inn i metall. Kommer i forskjellige styrker. Til RC-modeller holder det med medium, og bare en liten dråpe per skrue. Takk for svaret. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Brukte Loctite 243 når jeg drev med nitrobil. Holder godt men du får det opp igjen uten å måtte bruke varme eller mye kraft. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 "RØD" loctite er ikke nødvendig. Blå holder i massevis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå