JoseCuervo Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Samirc har en del nitro og noe bensin. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Takk for svar folkens Husker jeg hadde en kyosho inferno gt 2 Steike jeg var glad i den bilen. Som amatør føler det er dem som er nitrobilens svar på kvalitet. Stemmer det, eller bare en illusjon ? Og hvorfor finner jeg ikke biler fra Kyosho lenger? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Kyosho Inferno var og er en klassiker. Den eksisterer den dag idag, men det går helst i elektro nå. Enklere, raskere og mye mindre griseri. Kyosho finner du hos f.eks. Elefun.no sammen med andre gode merker som Traxxas, HPI osv. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Selv trenger jeg lyden og røyken og lukten når jeg kjører rc Traxxas og HPI biler like god kvalitet som Kyosho ? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Det er nok delte meninger om Traxxas, men de har absolutt blitt bra med årene og har svært god tilgjengelighet og priser på reservedeler. Men selv holder jeg nok en knapp på Kyosho :-) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Vurderer å kjøpe inn en Kyosho Ultima RB6.6 Readyset, men sliter med å finne den i norske butikker. Noen av dere som vet om noen butikker som har den? Kan evnt. bestille fra utlandet, men jeg vet ikke om det blir veldig dyrt i forhold til norsk butikk. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Vurderer å kjøpe inn en Kyosho Ultima RB6.6 Readyset, men sliter med å finne den i norske butikker. Noen av dere som vet om noen butikker som har den? Kan evnt. bestille fra utlandet, men jeg vet ikke om det blir veldig dyrt i forhold til norsk butikk. Denne? https://www.samirc.no/products/kyosho-30858-ultima-rb6-readyset-ep-110-buggy Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Det er ikke helt samme modell. Ser ut som den der kommer med en del oppgraderinger i forhold til 6.6 readyset-modellen, riktignok... Amainhobbies har tilbud på kit-varianten av 6.6 nå, og jeg hadde jo uansett satt i min egen elektronikk, så det frister veldih. Men med frakt og avgifter, pluss hjul, så blir det over 4000,- Har lyst til å prøve trail crawling også, og da ville jeg hatt en TRX4. Er ikke billig den heller. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Skal du ha buggy ville jeg kjøpt noe du lett får deler til. Hadde en Tamiya 4WD buggy for noen år siden. Fikk kun tak i deler fra USA, så det var kjedelig og vente. Sjekk i de forskjellige nettbutikkene så finner du kansje et annet merke som har lignendes bil. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) slett Endret 30. juni 2018 av Smultring77 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Kjøpte en Phantom 3 Pro for 2-3 år siden, og den har ikke blitt brukt så mye etter det. Har fått liv i batteriene - men hvordan er det med firmware? Må man oppgradere de forskjellige stigende, eller kan man hoppe rett til nyeste? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Er ganske nærme og bestille meg nye super E-revoen selv om dage. Selvom jeg er 12 år eldre siden jeg pusla med slikt, har null verktøy osv osv. Den ser bare så rå ut at jeg sikkler.... Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Er dette greie biler? https://www.elefun.n...od.aspx?v=40528 https://www.samirc.n...readyset-kt231p Har mye grusvei og utmark å kjøre på. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Dersom du på død og liv skal ha nitro så er sikkert begge greie. Men hvis du ser bort fra lyden så er elektro en sann fornøyelse i forhold på alle områder. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Dersom du på død og liv skal ha nitro så er sikkert begge greie. Men hvis du ser bort fra lyden så er elektro en sann fornøyelse i forhold på alle områder. lyden er vel halve opplevelsen ? kanskje en bensinbil er bedre enn nitro? de er litt dyrere da. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 lyden er vel halve opplevelsen ? kanskje en bensinbil er bedre enn nitro? de er litt dyrere da. Lyden er mye av opplevelsen ja, men bortsett fra det er alt bedre med elektrisk. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Maaange år siden nitro var best. Nå er el bedre på alt, inklusiv slippe unna nitrosøl og alt dritt som følger med mtp fuel, starting, innkjøring osv osv osv osv.... etc Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Jeg skjønner at el har blitt bedre og bedre for hvert år siden sist jeg hadde nitrobil. Men om lyden og lukten og sånt har litt å si så vil jo ikke el være best. det må vel komme an på personen. Det at en stor offroad bil kommer susende over utmarken uten en lyd så blir det for meg som å se en spennende actionfilm med lyden av på tv ... Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Noen som kan anbefale en "bil" som er elektrisk.. Som takler skogsterreng? Vil helst slippe noe gedigent og typ monstertruck.. Men hvis dette er eneste som er å anbefale blir det nok slik.. Nevøen har fått sansen for RC og har tenkt å kjøpe inn litt biler og utstyr som vi kan ta med ut i skogen å få kjørt litt. Hadde når jeg var liten en buggy.. Denne funket slik jeg husker helt ok i skogen, men flippet veldig ofte. Har tenkt tanken at man burde da få til noe FPV med et kamera man kan montere dersom man kjører litt lengre enn det man skulle..Trenger heller ikke være 1ms siden man helst skal se bilen..men hadde kanskje vært morsomt for de som står å ser på å få sett fra bilen sitt synspunkt. Tar gjerne imot tips til hva jeg burde se etter. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Hva med en trail truck? De er designet for å kjøre sakte i røft terreng. De har firehjulstrekk og låste differensialer, og topphastighet er nok ikke mer enn 20-30km/t. De takler ikke hopp så bra, men de kryper over det meste av stein og stokk. Endret 5. juli 2018 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå