Woods Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Det har jeg gjort. Er veldig lite informasjon rundt dette, noe som er litt overraskende med tanke på antall 'droner' vi har i dag. Kanskje ikke alle som orker å fikse slike ting. Ved medlemskap i NLF er du også med i en kollektiv ansvarsforsikring. Legg merke til at dette ikke er det samme som en RPAS-forsikring. Ser ut som dette er eneste utvei for å sikre seg ansvarsforsikring. Sett at jeg kun er på jakt etter denne forsikringen, kan jeg melde meg opp til f.eks Valdres RC klubb, som koster en del mindre enn f.eks klubber som er i nærheten av meg? Jeg har jo ikke tenkt å delta i noen klubb, men man må altså velge en.. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Ikke noe som har slått meg å finne ut av, da kontigenten for min del ble lav som >25 år. Vil tro at det står noe i vilkårene, eller så er det vel bare å kjøre på. Skulle det være et problem for NLF, så vil du nok få en epost fra dem Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Har et problem med filming med min Hubsan X4. Det ser ut som den ikke greier å lese minnekortet, siden det røde lyset ved minnekortet lyser ikke. Har fungert før, kan være siden jeg fikk litt snø på den men har funket selv om jeg har fått litt snø på den før. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Prøv med et annet minnekort. fungerer ikke det så er det sannsynligvis fuktskadet. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 ...eller formatter minnekortet i drona? Om det er mulig, mener jeg. Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) Glemte å skrive at det funker å se filene på minnekortet på pc'en så trodde kanskje at det var noe med dronen :-) Noen som vet hva jeg må gjøre? Endret 29. februar 2016 av saks6 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Vil fortsatt tro det er feil med minnekortet. Selv om du kan lese filene på det er det ikke sikkert det fungerer å skrive filer til det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Våger meg ut etter å ha sett litt på youtube. Mye må jeg ut med for og få tak i en helt grei fpv-drone? Har tidligere drevet med bil og vært innom fly og helikopter, men interessen har dalt. Men ble ganske betatt av dette. Ønsker da gjerne kombinere fpv-drone og et gopro kamra slik at det blir dugendes video ut av det.. Noen som har peil ? Lenke til kommentar
DroneHandelen.no Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Våger meg ut etter å ha sett litt på youtube. Mye må jeg ut med for og få tak i en helt grei fpv-drone? Har tidligere drevet med bil og vært innom fly og helikopter, men interessen har dalt. Men ble ganske betatt av dette. Ønsker da gjerne kombinere fpv-drone og et gopro kamra slik at det blir dugendes video ut av det.. Noen som har peil ? Det er mulig å få tak i ferdigbygget drone for rundt 3000 kr. Den kommer da med kontroller også, men uten FPV-briller. Det kommer snart noen FPV-briller til under tusenlappen, så da blir det mye lettere å komme i gang Si fra hvis du lurer på noe mer. Lenke til kommentar
PSfire Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hei Kunne tenkt meg å kjøpe en radiostyrt bil til mitt 6 år gamle barnebarn, helst sett med bil og radio. Bør kanskje tåle litt juling Tips til biler og butikker/nettsider motas med takk. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hei Kunne tenkt meg å kjøpe en radiostyrt bil til mitt 6 år gamle barnebarn, helst sett med bil og radio. Bør kanskje tåle litt juling Tips til biler og butikker/nettsider motas med takk. Også 6år gammel. Da vil jeg vel anbefale en vanlig lekebutikk og noe Nikko greier. Til mine egne nevøer, som er litt eldre, kjøpte jeg disse i sommer http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=29308 Det går fort, det blir knust og det er kun problemer. 1 Lenke til kommentar
PSfire Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hei Kunne tenkt meg å kjøpe en radiostyrt bil til mitt 6 år gamle barnebarn, helst sett med bil og radio. Bør kanskje tåle litt juling Tips til biler og butikker/nettsider motas med takk. Også 6år gammel. Da vil jeg vel anbefale en vanlig lekebutikk og noe Nikko greier. Til mine egne nevøer, som er litt eldre, kjøpte jeg disse i sommer http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=29308 Det går fort, det blir knust og det er kun problemer. Takk for tips, så grei ut den du linket til. Jeg synest de lekebutikk bilene blir litt kjedelige, men vi får se. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Disse to er veldig solide og går ikke så voldsomt fort. Men er veldig morsomme! Det er også god deletilgang skulle uhellet være ute. http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=31334 http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=30488 http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=27004 Edit: Den første der skulle egentlig være 1/10-versjonen. Endret 10. mars 2016 av sedsberg Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) Fått meg en slik, skal dreve om idag for litt mere toppfart, 90kmt ca. Ser ikke helt poenget enda men forsker på 6S. Villt artig Flere her som har ? Endret 26. mars 2016 av Thobjo 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Hadde en Trophy Flux med 4S, men diffene sugde balle så jeg solgte den. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Fått meg en slik, skal dreve om idag for litt mere toppfart, 90kmt ca. Ser ikke helt poenget enda men forsker på 4S. Villt artig Flere her som har ? Jeg har hatt Vorza i et par år nå, kjørt på 6s hele tiden. Eneste jeg har ødelagt på den bilen er dempertårnet foran da bilen landa feil. Ellers virker bilen meget solid. Kjører med Proline Badlands på den. 1 Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Aha, mente såklart 6S Har 2stk 4S nå. Spectrum DX4S radio følgte med. Har ikke mye fartstid men fryktelig morro. Skal bookmarke de dekkene til det plutselig oppstår ett behov Akkurat ferdig med å sette inn 21-44 drev. Med 6S burde den bikke 100kmt sier internett. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Klar for 6S, merkbart kaldere ved kjøring. Endret 18. mai 2016 av Thobjo Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Første fpv racer, veldig spent Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Klar for 6S, merkbart kaldere laderegulator og batteri ved kjøring.Laderegulatoren min er iskald når jeg flyr, betyr det noe når den står hjemme på pulten mens mens jeg er på stripa? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå