Merko Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nå har jeg bestillt meg dette:http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=27629 Gleder meg veldig. Har samme selv. Du blir nok fornøyd Skal snart bestille denne også: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=29146 Da jeg trenger Panasonic GH4 gimball, som koster 20.000kr alene.. 10.000kr ekstra, så får jeg jo S900 + A2 kontroller, som jeg sikkert får solgt for 10.000kr, evt bruke som reserve.. Sparer litt penger på DJI Bundler. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg har god erfaring med Venom batterier http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0095p?FVPROFIL=&FVSEARCH=Venom&search=Go De gir bra trøkk i Vorzaen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Er en Hpi Blitx Flux grei til en som skal starte opp R/C igjen? Endret 11. oktober 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Noen som har tips til når man skal lage egen drone? tenkte å bygge selv for å få det billigst mulig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Heter vel strengt tatt ikke en drone om det er et lite multikopter du skal lage men sjekk ut Http://nrkbeta.no/helikopter Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Er denne butikken trygg å bruke? http://www.asiatees.com Noen butikker dere anbefaler til deler? Endret 22. oktober 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Mitt prosjekt for tiden, akkurat montert etter at første versjon er ferdig printet: Det ser ut til å fungere da iallfall! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det der såg skikkelig stilig og forseggjort ut med separate segmenter linket sammen til beltene. Håper ikke du skal kjøre fort med dette for misstenker det kan bli hardt til beltene. Eller utrolig bra gjennomførst. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ser meget bra ut,har du tenkt å produsere i flere eksemplarer? Mitt prosjekt for tiden, akkurat montert etter at første versjon er ferdig printet: Det ser ut til å fungere da iallfall! 2014-10-22 20.03.22.jpg 2014-10-22 20.03.13.jpg Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Et spm. sende mail til Elefun ang at ESC på bilen er helt ødelagt og fikk bilen til å kjøre i veggen, vet ikke flere skader. vifta hev jeg etter den kortsluttet etter jeg kjørte i en dam (altså vannsprut) Hvordan er Elefun ang RMA? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ser meget bra ut,har du tenkt å produsere i flere eksemplarer? Mitt prosjekt for tiden, akkurat montert etter at første versjon er ferdig printet: Det ser ut til å fungere da iallfall! 2014-10-22 20.03.22.jpg 2014-10-22 20.03.13.jpg Takk. Jobber med saken. Har snart 1. versjon klar til test. Deretter er det bare å printe ut en versjon til, så har jeg et par. Deretter må jeg tegne og printe ski til å sette på framme på bilen før dette kan testes.. Men jeg gikk irriterende nok tom for filament i dag, så tar det vel 2 uker med bestillinger fra kina -.- Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Et spm. sende mail til Elefun ang at ESC på bilen er helt ødelagt og fikk bilen til å kjøre i veggen, vet ikke flere skader. vifta hev jeg etter den kortsluttet etter jeg kjørte i en dam (altså vannsprut) Hvordan er Elefun ang RMA? Etter det jeg har hørt i butikken er det veldig vanskelig å få noe på garanti med mindre det er DOA. Å kjøre i vann eller rett i veggen er ikke en produksjonsfeil. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Et spm. sende mail til Elefun ang at ESC på bilen er helt ødelagt og fikk bilen til å kjøre i veggen, vet ikke flere skader. vifta hev jeg etter den kortsluttet etter jeg kjørte i en dam (altså vannsprut) Hvordan er Elefun ang RMA? Etter det jeg har hørt i butikken er det veldig vanskelig å få noe på garanti med mindre det er DOA. Å kjøre i vann eller rett i veggen er ikke en produksjonsfeil. Rett i veggen var jo ikke min feil, gikk bananas av seg selv. Bilen er waterproof, Så vannsprut skal jo ikke være et problem? Takker Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 En av de beste butikkene på RC utstyr,har kjøpt masse der,har ingenting negativt å si om den. Er denne butikken trygg å bruke? http://www.asiatees.com Noen butikker dere anbefaler til deler? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har skaffet meg leketøy til vinteren. Har over et mål tomt der halvparten er bratt skråning så tenkte det ville være passende for dette kjøretøyet. Gleder meg til snøen kommer for foreløpig er det ingen steder som er bratte nok til å utfordere dette kjøretøyet. Uansett hvor jeg prøver så har den grep i gresset og vegetasjon til å klatre opp hvorsomhelst. Handla denne på ebay men de har den på elefun om man skulle være utålmodig å vente på frakt fra utlandet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har skaffet meg leketøy til vinteren. Ca. pris måtte du ut med inkl frakt og evt mva? Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Hei, nybegynner i RC-verden her - jeg trenger ny styreservo til en Crawler, men det finnes jo et hav av servoer der ute.. Kan noen gi et crash course i hvordan man vet hvilke servoer som passer hvilke biler? Er det visse standarder på størrelse og innfestning/overføring? EDIT: Dette er servoen mange anbefaler til bilen min - betyr alle de hullene på den hvite skiva at den skal passe sammen med mange forskjellige armer/overføringer? Endret 1. november 2014 av toth Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Det stemmer. Den er universal og det følger trolig med enda flere skiver og armer. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har skaffet meg leketøy til vinteren. Ca. pris måtte du ut med inkl frakt og evt mva? Bestilte fra et denne her http://www.ebay.com/itm/Kyosho-30986-1-12-Electric-RC-All-Terrain-Belt-Vehicle-EP-Blizzard-SR-Ready-Set-/171500957002?pt=AU_Toys_Hobbies_Radio_Controlled_Vehicles&hash=item27ee40ed4a og det hele kom seg på ca. 2250NOK med frakt. Blei ikke avkrevd MVA når pakken skulle hentes så om tollvesnet skulle avkreve det kommer det i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå