Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Uff da.... hvor lenge kan den kjøre på 1 liter da?

5359462[/snapback]

Hmm, vanskelig, 10-25min kanskje, men jeg synes uten tvil att det er verdt det, lyden, lukten og følelsen. Bare det å vite att du kan ha en radiostyrt bil som er sterkere enn mopeden din, er jo fantastisk. Tror ikke at den jeg anbefalte har så mye krefter.

*fomle* En komma to hester yter den (1.2 HP).

Edit: La plutselig merke til at du lurte på om de går fort i en tidliger post :blush:

Ca 65kmt går den siste der som by the way heter: HPI Nitro MT2 RTR.

Denne altså:

mt2_3.jpg

Edit2: Noen biler kan etter seriøs trimming nå nærmere 120kmt, men dette er on road biler.

Edit1:Ops, noe galt med det første bildet.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så ingen av de jeg linka til er off road?

5359612[/snapback]

Joda det er de, beklager hvis jeg var litt uklar. Det jeg ville fram til var at HPI Nitro MT2 RTR går ca 65kmt, men hvis du vil ha sinnsyke hastigheter så bør du velge on road.

Fort går den monster trucken du skal kjøpe da?

Og hvor mye koster den...?

5359612[/snapback]

Den jeg vil kjøpe kommer på ca 5000 og går ca 80kmt, også skal jeg kjøpe en liten dings som gjør at jeg får et ekstra gir, et tredje alstå, da vil den gå i mellom 85-90 kmt.

Skal også kjøpe revers modul som gjør att jeg kan rygge med den, pluss en ny sender eller kontroller om du vil, pluss en del mere. Total pris vil lande på 10,500,- til 12,000,-

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Total pris vil lande på 10,500,- til 12,000,-

5359668[/snapback]

Da kan du egentlig satse på FG sine biler da.

2 takter sak som er billigere å kjøre, lengre kjøretid(45min sa en jeg spurte) og en mer heftigere bil(motoren er mye sprekere).

Dessuten er de større(både vekt og fysiske mål).

Men det får bli din sak hva du velger.

Jeg har veldig sansen for min Savage 25 LE, og kommer sikkert til å kjøpe meg revers utpå nyåret.

Lenke til kommentar
Total pris vil lande på 10,500,- til 12,000,-

5359668[/snapback]

2 takter sak som er billigere å kjøre, lengre kjøretid(45min sa en jeg spurte) og en mer heftigere bil(motoren er mye sprekere).

Dessuten er de større(både vekt og fysiske mål).

Men det får bli din sak hva du velger.

Jeg har veldig sansen for min Savage 25 LE, og kommer sikkert til å kjøpe meg revers utpå nyåret.

5359740[/snapback]

Men detter er vel bensin og ikke fuel biler i størrelse 1:4/1:5/1:6?

Ikke helt det jeg er på jakt etter. Den lokale forretningen må jo ha tilgang til dette også.

Dessuten så vil jeg allikavel ha ny kontroller, og den blir jo ikke billigere. ;)

Lenke til kommentar
Så den jeg linka til kanke rygge?

5359754[/snapback]

Normalt sett kan ikke "bensin biler det. En god del elektriske biler kan rygge, om de ikk ken det er det så å si alltid mulig å kjøpe en fartsregulator som fikser biffen.

"Bensin" eller fuel biler som det også blir kalt, kan sjeldent rygge, men noen har dette som "option part".

Edit: jeg sjekka bilen du linka, Tamyia'en og jag kunne ikke finne noe om revers på den, så da er det nok ikke det.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
daså...

Da blir det på de 4500 kronene da....

Kanskje det lønner seg å kjøpe HPI Savage 3.5 RTR da?

Det pakke tilbudet de har der var jo ikke så dyrt...

Går denne bilene no fort a?

Btw, kan jeg få mailen din så vi ikke spammer ned denne? :p

5361226[/snapback]

Kan bruke PM'en her på forumet.

Edit: Her er en link til HPI's hjemmeside.

Her finner du alt du trenger å vite om HPI.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

5359740[/snapback]

Har du en link så jeg kan kikke rundt litt?

Om jeg skulle hatt en bensin bil(ikke fuel) så hadde jeg satset på HPI's Baja 5B 1:5scale.

Lenke til kommentar

5359740[/snapback]

Om jeg skulle hatt en bensin bil(ikke fuel) så hadde jeg satset på HPI's Baja 5B 1:5scale.

5363439[/snapback]

LInk/bilde ? :p

Lenke til kommentar

5359740[/snapback]

5363439[/snapback]

FG biler @elefun.no

Ang. den bajaen, jeg har enda ikke sett noen skikkelig kjøring med den, så jeg ville nok ventet på noen lengre filmer av den, eller i det minste et review av den , før jeg skulle kjøpt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...