Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, lurer på om jeg skal bite i et litt surt (og dyrt) eple.

LINK til lader

Noen som har handlet hos nortrading.no tidligere?

Er ikke den noe svak?

Max Fast Charge rate: 1C eller er det jeg som roter nå? :p

Jeg får denne i posten snart, så får vi se om den duger..

http://www.ebay.com/itm/Hyperion-EOS-0720i-Super-Duo-Dual-Li-NiMH-A123-Charger-/230578563234?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item35af8da8a2

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Haha, 1C, nei.. Jeg skjønte ikke noe av den tabellen jeg heller. Likevel, som et eksempel skal jeg klare å lade med 100W per lader (er 4 stk innebygget). 100W på et 3s 2200mah batteri er 3,6C, jeg pleier ikke lade på mer enn 1C uansett. Dessuten likte jeg med denne laderen at det er innebygget powersupply.

Laderen du linket til:

Oisann, 2x500W --> 1000W !

Du burde klare å lade fortere enn du kjører ut batteriene snart.. :p

Hvilken powersupply har du?

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips på et problem jeg har? Sliter med at motoren løsner litt når jeg kjører og når dette skjer slites ofte drevet ut. Har blitt vant til problemet men skjer ca. 5 min og er veldig irriterende. Før jeg begynner kjøringen skrur jeg hardt fast skruene men de løsner forde. Tips? :)

Lenke til kommentar

Blå Locktite. Hadde det samme problemet med motor pinionen. Endte med at jeg drukna pinionskruen med locktite og den sitter fremdeles. Bare ikkke bruk rød for da er du død, sier folk :p

Har faktisk prøvd det, funket egentlig ikke noe bedre desverre :( Men får se om jeg gir det et nytt forsøk.

Lenke til kommentar

Blå Locktite. Hadde det samme problemet med motor pinionen. Endte med at jeg drukna pinionskruen med locktite og den sitter fremdeles. Bare ikkke bruk rød for da er du død, sier folk :p

Har faktisk prøvd det, funket egentlig ikke noe bedre desverre :( Men får se om jeg gir det et nytt forsøk.

Ikke uvanlig problem. Få tak i motorskruer med bredt hode.

Lenke til kommentar

Ikke uvanlig problem. Få tak i motorskruer med bredt hode.

Får vel dra innom Smallsize og se hva de har der :) Var ute å kjørte 30 min siden. En dumb så var motoren løs :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...