Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Men er det slik at moms\toll blir borte, hvis pakken er gave ? 5273082[/snapback] Stemmer det ja, men er ikke alle nettbutikker som er villig til å jukse på det, da det er ulovlig og kan få økonomiske konsekvenser for de... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Men er det slik at moms\toll blir borte, hvis pakken er gave ? 5273082[/snapback] Stemmer det ja, men er ikke alle nettbutikker som er villig til å jukse på det, da det er ulovlig og kan få økonomiske konsekvenser for de... 5273110[/snapback] Hmm..hvordan kan en motbevise at det ikke er en pakke ? Blir så dumt, når en ikke kan kjøpe drømmebåten uten at staten skal blande seg inn. Forresten, gjelder dette også hvis et firma skal imortere en modell ? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Men er det slik at moms\toll blir borte, hvis pakken er gave ? 5273082[/snapback] Stemmer det ja, men er ikke alle nettbutikker som er villig til å jukse på det, da det er ulovlig og kan få økonomiske konsekvenser for de... 5273110[/snapback] Hmm..hvordan kan en motbevise at det ikke er en pakke ? Blir så dumt, når en ikke kan kjøpe drømmebåten uten at staten skal blande seg inn. Forresten, gjelder dette også hvis et firma skal imortere en modell ? 5273133[/snapback] Vet ikke hvordan reglene er for firma, der får noen andre fylle inn. Men de kan ikke motbevise at det er en gave, sålenge avsenderen er en privatperson og verdien er på under 1000 eller 2000 kroner (ikke sikker). Men så er det det å få en nettbutikk til å sende den som gave som er problemet, er ikke alle som gjør det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Vet ikke hvordan reglene er for firma, der får noen andre fylle inn.Men de kan ikke motbevise at det er en gave, sålenge avsenderen er en privatperson og verdien er på under 1000 eller 2000 kroner (ikke sikker). Men så er det det å få en nettbutikk til å sende den som gave som er problemet, er ikke alle som gjør det. 5273171[/snapback] Hmm.. Får vel sjekke ut noen graupner båter og sjekke med den lokale rc-butikken. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Skjønte ingenting, tråden var borte fra Mine Innlegg men jeg har innlegg her, på side 35 elns. Forsvant i forumkonverteringen tror jeg. Same shit. Må ha den i Mine Innlegg ellers glemmer jeg å følge med. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 He, he... fant noen bilder av en elektrisk Savage, jepp du hørte riktig, elektrisk Savage. Her er en link. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Artig, når får de snart inn en ATV-utgave av den kjente Savage 25! Nortrading Lurer på hva prisen kommer på. Video! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Antakelig det samme som de andre. 4000-5000KR. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen som har erfaring med rotor-start ? Har litt lyst til å kjøpe en Savage 25, men den leveres kun med rotorstart. Skal jeg ha uten må jeg kjøpe noe alà Savage SS 4.6, og den er kanskje litt dyr for meg(...for en nybegynner that is). Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Yey! Denne kom fort, og når det i tillegg er jul, så er jeg nesten litt imponert over posten.. 21.12.05 08.35 ANKOMMET POSTKONTOR 5575 AKSDAL (AKSDAL) 20.12.05 12.05 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4068 STAVANGER 19.12.05 21.12 INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S 19.12.05 16.58 INNLEVERT POSTKONTOR 4891 GRIMSTAD Gleder meg som en unge til jeg kommer hjem!! Endret 21. desember 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Hva har du bestilt? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) HPI Savage 25 RTR Limited Edition :: PAKKETILBUD Endret 22. desember 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Nice! Blir sikkert ganske heftig den der, den vanlige Savage'en, 21(?), er jo helt syk, så den der må være rå... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Du skal kunne dra en .25 med 3-trinns gir på bakhjulene. Med doble ventilerte skivebremser så vil du kunne hive den på fram hjulene også Angående Roto-Start: Ikke kjøp det, jeg har aldrig prøvd dette, men det sier seg selv att det er enklere med snor, ja så lenge mototren er stilt inn ordentlig selvfølgelig. Bare stress a drasse med seg Roto-Start'eren. Ja og en ting til: God Jul til alle på RC-forumet Endret 23. desember 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Du skal kunne dra en .25 med 3-trinns gir på bakhjulene. Med doble ventilerte skivebremser så vil du kunne hive den på fram hjulene også Angående Roto-Start: Ikke kjøp det, jeg har aldrig prøvd dette, men det sier seg selv att det er enklere med snor, ja så lenge mototren er stilt inn ordentlig selvfølgelig. Bare stress a drasse med seg Roto-Start'eren. Ja og en ting til: God Jul til alle på RC-forumet 5329685[/snapback] Vel, bilen var et komplett kit med rotorstart, så jeg hadde lite valg(dessuten passer det med rotorstart for en nybegynner som meg ) Kanskje jeg skal ønske meg snorstart til bursdagen rett over nyttår.... Ikveld er det grøt, og kanskje litt innkjøring Ønsker alle en riktig God Jul og et Godt Nyttår !! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Snorstart er absolutt veien og gå ihvertfall, er jo ofte man havner på rygg med disse monster-truckene, og da kubber den hvis du ikke er rask med å snu trucken igjen. Ett alternativ er å bytte ut den orginale tanken med en flytank, da kan den vinkles de fleste veier uten at den kubber. Og, god jul og godt nytt år Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Noen her som har fått RC-stæsj til jul? Biler, båter, fly og så videre? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Har fått litt cash som kommer til å bli investert i noen nye batterier, men bortsett fra det var det bare "vanlige" gaver under juletreet i år Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Noen som har prøve de minikameraene de har på elefun ? Har litt lyst til å kjøpe et(når neste lønning kommer) men skulle gjerne likt å se kvaliteten fra en litt mer nøytral part først. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Noen som har prøve de minikameraene de har på elefun ?Har litt lyst til å kjøpe et(når neste lønning kommer) men skulle gjerne likt å se kvaliteten fra en litt mer nøytral part først. 5342926[/snapback] Jeg har prøvd det, laget tilogmed en film av det http://psykolefse.jorgis.com/fly/trexonboard.wmv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå