JoseCuervo Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Gratulerer med Vorza! Grombil som jeg har hatt mye glede av. Driver og tester ut litt forskjellige dekk til den nå, noen asfalt dekk fra Absima og Predator knaste dekk fra Spracing. Vet ikke kvaliteten på disse, men dei var billige da. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Takk takk Får min første tur i dag etter jobb. Jeg glemte helt å bestille asfaltdekk Må prøve å huske på det neste gang jeg bestiller deler Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Helt ny her inne (i tråden), Hvor mye må man ut med for å få en god børsteløs bil? Tenker da komplett pakke - bil + kontroll + batteri. Er det en bil som anbefales spesielt - for en som ikke er over snittet glad i å skru på deler. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Helt ny her inne (i tråden), Hvor mye må man ut med for å få en god børsteløs bil? Tenker da komplett pakke - bil + kontroll + batteri. Er det en bil som anbefales spesielt - for en som ikke er over snittet glad i å skru på deler. Hva tenker du å bruke bilen til? Løp eller bare kjøre tulling? Sjekk på http://www.elefun.no/p/kat.aspx?k=7-189-190-488-489-249-316-573-358&&i=21, der har jeg handla mye. Bil som kan annbefales er Traxxas Slash 4x4, den kan brukes til alt og tåler mye juling. Batteri og kontroll følger med bilen. Annbefaler å kjøpe Lipo batteri, da får du mye mer power fra bilen. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Vanskelig å anbefale noe spesielt da du hverken sier hva den skal brukes til eller hvor. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kjøre tulling på asfalt, grus eller kunstgress. Bruker man slike biler til så mye mer enn det? Kjøre løp høres fryktelig artig ut, men jeg har ikke hørt om noe organisert av dette i Bergen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kjøre tulling på asfalt, grus eller kunstgress. Bruker man slike biler til så mye mer enn det? Kjøre løp høres fryktelig artig ut, men jeg har ikke hørt om noe organisert av dette i Bergen. Sjekk radiostyrt.no http://www.radiostyrt.no/search.php?searchid=3122547 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kjøre tulling på asfalt, grus eller kunstgress. Bruker man slike biler til så mye mer enn det? Kjøre løp høres fryktelig artig ut, men jeg har ikke hørt om noe organisert av dette i Bergen. Du har jo Bergen og omegn modellbil klubb, som driver primært med offroad og er organisert i Motorsportforbundet. Jeg ville anlagt de et besøk, sett hvilke biler de kjørte og kjøpt en av samme modell om du finner en biltype som faller i smak. Greit å ha en bil som andre kjenner godt og som det finnes deler til blant de andre som kjører. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Trenger ny styre servo til savage x4.6, hva er å anbefale? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ja, alt jeg trenger for å fly! Til den prisen anbefaler jeg bruktmarked. Blir for mye leketøypreg over det du får i butikker til den prisen. Sjekk Rcmarked.no Lenke til kommentar
FLE7EK Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Til den prisen anbefaler jeg bruktmarked. Blir for mye leketøypreg over det du får i butikker til den prisen. Sjekk Rcmarked.no Kan vel strekke meg litt lengre! http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=24050 http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=21282 Hvem er best av de to? Hva er forskjellen? Er det bedre og få til rundt den prisen? Takk for svar! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 For 600,- mindre får du Blade 450 RTF på Smallsize. Hvis du ikke har flydd noe før, ville jeg investert i en simulator i første omgang, eventuelt et mindre heli som tåler en del turer i pakken, som f.eks. Blade 120 SR, i kombinasjon med en DX6i eller DX7s du kan ta med deg videre til et større heli. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Blade 120 SR er et morsomt helikopter. Jeg holder på å lære å fly med det nå, utrolig stabilt er det og. Men skulle nok gått til innkjøp av DX6i radioen tror jeg, for jeg skal ha meg et større heli. Lenke til kommentar
Bandit65 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er det noen her som kan svare meg hvorfor bilen min stopper når jeg gir gass og når den står på tomgang? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Er det noen her som kan svare meg hvorfor bilen min stopper når jeg gir gass og når den står på tomgang? Går ut ifra at bilen din går på drivstoff, ikke el? Kan det tenkes at bilen ikke får nok bensin når du gasser på? Gjelder det kunn når du gir fullspeed eller uansett hvilken fart du starter ifra? ((Jeg har ingen bensinbil, så har absolutt 0 erfaring.. ) Endret 5. juni 2013 av Merko. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Nå har jeg vært ute å testa Vorzaen ett par ganger, det var sinnsykt med trøkk i den Hadde ikke noen problemer som den Youtube-testen noen har sett, der dekk detter av osv.. Alt satt bom fast når jeg fikk den så han må ha vært uheldig. 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er det noen her som kan svare meg hvorfor bilen min stopper når jeg gir gass og når den står på tomgang? Skru opp tomgangsskruen, og still på bensintilførselen. Enten får den for mye bensin og drukner, dette kan man som regel kjenne på snarstorten at motoren blir "flooda" og at det er mye tyngre å dra i snora etter en slik stopp, eller så får den får lite bensin. Men da pleier den å ruse seg litt opp før den stopper. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Nå har jeg vært ute å testa Vorzaen ett par ganger, det var sinnsykt med trøkk i den Hadde ikke noen problemer som den Youtube-testen noen har sett, der dekk detter av osv.. Alt satt bom fast når jeg fikk den så han må ha vært uheldig. Har ikke hatt noen problemer med Vorzaen jeg heller. Hvis du ser andre tester, så hører du ikke noe om dette med at hjul detter av osv. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har ikke hatt noen problemer med Vorzaen jeg heller. Hvis du ser andre tester, så hører du ikke noe om dette med at hjul detter av osv. Alt slikt er jo tilfeldigheter. Dessuten er det jo ikke noe problem hvis et hjul faller av. Det er verre hvis du starter å merke at den samme delen knekker ved enkle kræsjer gang på gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå