Gjest Harley Quinn Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Å ja, følger bare med på NM runden jeg, og der er jo finalen neste helg Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Alle NM er ferdige for i år. Er det driftecupen til Drammen RC du mener? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Drammen sin er jo bare cup, tenker på den RC-land og Drammen har sammen jeg da. https://www.facebook.com/events/289275124512474/ Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det er jo forsåvidt bare en cup det også. NM, NC etc er beskyttede titler som eies av NMF, og en klubb kan ikke utrope en Norgesmester. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Så nå at det sto uoffisielle ja Jeg følger strengt tatt ikke så mye med, drifting er for kjedelig for meg, så holder meg til touringa og ting med litt fart i! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hadde meg en liten flyvertur i dag! Var så mørkt at jeg mistet orienteringen av flyet så det gikk i bakken med et brak, hørte et ordentlig smell når det traff! Men det overlevde overraskende nok! Hehe, note to self: Kun fly når det er lyst nok. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hadde meg en liten flyvertur i dag! Var så mørkt at jeg mistet orienteringen av flyet så det gikk i bakken med et brak, hørte et ordentlig smell når det traff! Men det overlevde overraskende nok! Hehe, note to self: Kun fly når det er lyst nok. Helikopter eller Fly? Kjører du FPV? (Sikkert ikke siden du mistet orienteringen.,?) Må få satt i gang mitt helikopter igjen snart.. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er fly. Har ikke prøvd å montere et kamera enda, men brutter'n har et sånn Go-Pro jeg kanskje kunne fått festa oppi der Hadde vært artig i alle fall! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Så nå at det sto uoffisielle ja Jeg følger strengt tatt ikke så mye med, drifting er for kjedelig for meg, så holder meg til touringa og ting med litt fart i! Enig. Drifta før, men med de plastikkhjula går det jo så treeeegt... Derfor kjører jeg track nå. Der er det ikke mangel på fart... Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hva blir track? I Drammen er det så vidt jeg har fått med meg bare M-chassis, touring og drifting såklart! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Dette er 1:12 track som det kjøres Norgescup/NM i innendørs, sammen med touring modified. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Enig. Drifta før, men med de plastikkhjula går det jo så treeeegt... Derfor kjører jeg track nå. Der er det ikke mangel på fart... Ikke mangel på fart? Det er jo nærmere lydmuren det her jo! Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det er jo forsåvidt bare en cup det også. NM, NC etc er beskyttede titler som eies av NMF, og en klubb kan ikke utrope en Norgesmester. Men finnes det noe offisiel nm da? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ikke i drifting. For radiostyrt motorsport er det følgende klasser det kåres norgesmester (og arrangeres NC) i: Elektro: 1:10 Touring Modified 1:12 Track 1:10 Offroad 2wd 1:10 Offroad 4wd 1:10 Off Road Short Course Fuel: 1:5 Large Scale 1:8 Track 1:8 Offroad 1:10 Track 200 mm Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Tilbud hos Hobbyking.com i dag, for de som ikke har fått med seg det.. http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/cyber_monday.asp Lenke til kommentar
Illus Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Er vel gratis frakt hos både elefun og throttlestore for de som sponser lokale sjapper Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Wiii, endelig fått bestilt meg rpm måler og temperaturmåler til bajaen min, bare å sette den på bilen og måle, kjekt å ha! Også venter jeg nytt eksosanlegg, jetpro dual drag pipe, da blir det groooooomt! Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Bilen montert med ny potte, uten lyddemper. Med lyddemper! Jetpro Dual drag pipe på en 23cc motor, men motoren oppgraderes neste lønning til en 36cc fra Oneilbrothers. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Håper ikke du bruker plast-spurgears med den motoren. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Håper ikke du bruker plast-spurgears med den motoren. Tenker på 36cc motoren jeg skal oppgradere til? Skal bytte plastspurgears på bilen ja, ellers blir det nok revet i filler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå