Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Kræsja selv noe voldsomt første gangen jeg fløy. Høyderoret knakk rett av og flykroppen fikk seg et stor kutt på midten, men sånt må du bare regne med. Lim og tape og så har flyet egenskapene sine igjen :)

For meg løsnet det egentlig med de kræsjene, siden da har jeg faktisk flydd det ganske bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal legge ut min HPI Sprint 2 flux for salg, kjører aldri med den.

Og tror nå som vinteren kommer, så er det kanskje noen drift folk som er gira på "nytt".

Ser også litt på å leke meg mer med savagen, vurderer truggy dempere, body og dekk, for litt lek på bane.

Kjenner det kribler bra for vinterprosjekt, ikke vant til å ikke ha prosjekt klart for vinterent.

Lenke til kommentar

Kjøpte med et multihelikopter av type DJI 450. Har satt det sammen men sliter med at det flipper under take off! I den forbindelse lurer jeg på om det har noe med GPS og kalibrering av kompass?

Jeg sliter med å komme inn på kalibrering, 6-8 ganger mellom "modes" så skulle man komme inn på kalibrering (gult lys) men det skjer ingenting. Er det mulig å resette noe?

Takker

Lenke til kommentar

Hmm, skal ut å kjøpe tau og karabinkroker i dag. Mon tro hva de skal brukes til...

Høres mer ut som du skal på klatretur, men siden du poster det her så har det vel kanskje noe med rc bil og tautrekking å gjøre... :p

Ser også litt på å leke meg mer med savagen, vurderer truggy dempere, body og dekk, for litt lek på bane.

Kjenner det kribler bra for vinterprosjekt, ikke vant til å ikke ha prosjekt klart for vinterent.

Gleder meg til jeg kan sette på vinterutstyret som står klart... :p

Garantert noen her som husker de hjula.

Det som sikkert noen vil kalle "wheels from hell" :evil:

post-181245-0-38531200-1327608543_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hmm, skal ut å kjøpe tau og karabinkroker i dag. Mon tro hva de skal brukes til...

Høres mer ut som du skal på klatretur, men siden du poster det her så har det vel kanskje noe med rc bil og tautrekking å gjøre... :p

Jeg eier ikke en eneste bil, så da er nok klatretur opp i et høyt tre mer sannsynlig enn tautrekking...

Lenke til kommentar

En bixler som var overmodifisert og utgått på dato + at jeg hadde i et stort batteri slik at CG var helt feil...

Medførte en svingradius som var for lang og dårlig kontroll på elevator, samt lite kraft. Skulle bare ta en siste tur xD...

Hmm, har et bilde:

post-214279-0-86055000-1351840507_thumb.jpg

Hmm. ser bildet er gammelt... var litt mer raklete... :p

Endret av Itek
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Harley Quinn

Tror jeg skal legge ut min HPI Sprint 2 flux for salg, kjører aldri med den.

Og tror nå som vinteren kommer, så er det kanskje noen drift folk som er gira på "nytt".

Sprinten går jo som touring bil og, begynner å bli noen sim driver med det rundt omkring nå! Sprinten min går som begge deler :-P

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Innesesongen har vel vart ganske lenge for de fleste folk, er vel ikke stort med utebaner i norge, ikke som jeg vet er i bruk på østlandet :p Rc-land sin er jo innendørs, Drammen er jo innendørs, den i Skien er jo utendørs da! Men tror egentlig ikke det er noe sesong for de, det går bare litt opp og ned! Du kan jo dog håpe at touring tar seg litt opp nå som den nye banen er åpna i Drammen :)

Lenke til kommentar

Tenkte på for de av oss som driver med konkurranse jeg da. ;) Når det gjelder onroad så startet den på Fagernes for en snau måned siden, så er det Gjøvik neste helg. Man har jo noen utebaner (onroad) på Østlandet som brukes til nasjonale konkurranser (Lørenskog, Oslo, Valdres, Geiteryggen og Kodal).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...