Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UFF...

Nå som jeg endelig begynner å mestre det å holde et fly i lufta skjedde jo det morsomme.... Mottakeren gikk føyka. Det er riktig nok bare bånn i bøtta utstyr (som fulgte med en billig cub), men når kona ser at det går penger i den kassa kommer fort horna fram i panna :( . Har tomla siden sommeren, det blei en brå slutt. Forresten er cuben ferdig for lengst, og har vel bare noen deler igjen av den.

PS. Åsmund, ikke ta knekken på motoren, batteriet og f.regulatoren min :p

-BN

Lenke til kommentar
Er 699\799 bra pris for en Mini-z ?

Centro hobby og data har tilbud på disse nå.

Gull-Metallic PT Cruisere på tilbud.

Er det noe jeg skal se etter hvis jeg vil ungå "qtec-kvalitet" ?

Ja, det vil jeg si, men det er jo mange nye chassier som er kommet etter den orginale. Jeg kjøpte den orginale Mini-Z'en for 1200,- og da den var ny på markedet kostet den rundt 1500,-

Lenke til kommentar
Ja, det vil jeg si, men det er jo mange nye chassier som er kommet etter den orginale. Jeg kjøpte den orginale Mini-Z'en for 1200,- og da den var ny på markedet kostet den rundt 1500,-

Men siden mini-z er komt på markedet, har det vært noen utvikling innen oppbygning av selve bilen ?

Lenke til kommentar

Men siden mini-z er komt på markedet, har det vært noen utvikling innen oppbygning av selve bilen ?

Jepp, det han mener med nytt chassi (ikke forvekls med karroseri). Er ikke helt sikker på hva som er forskjell på de forskjellige versjonene, mener det er to stykker, men det kan jeg finne ut senere...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...