Åsmund Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 raptor,, som i f22 raptor elns? jagerfly? flying med motor: http://aasmund.mscon.net/hjemmeside/motorflying.wmv Flyet er like helt faktisk..litt rart men. Untatt propellen da. Jeg tror styringa er for svak. Det er veldig enkelt å bare dytte på styringa når jeg har full sving. nesten bare å blåse forsiktig på den det. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Raptor som i bensinheli mest sannsynlig: Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ehm http://www.radiostyrt.no/apps/pbcs.dll/frontpage Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er 699\799 bra pris for en Mini-z ? Centro hobby og data har tilbud på disse nå. Gull-Metallic PT Cruisere på tilbud. Er det noe jeg skal se etter hvis jeg vil ungå "qtec-kvalitet" ? Lenke til kommentar
Mr Bear Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 UFF... Nå som jeg endelig begynner å mestre det å holde et fly i lufta skjedde jo det morsomme.... Mottakeren gikk føyka. Det er riktig nok bare bånn i bøtta utstyr (som fulgte med en billig cub), men når kona ser at det går penger i den kassa kommer fort horna fram i panna . Har tomla siden sommeren, det blei en brå slutt. Forresten er cuben ferdig for lengst, og har vel bare noen deler igjen av den. PS. Åsmund, ikke ta knekken på motoren, batteriet og f.regulatoren min -BN Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Er 699\799 bra pris for en Mini-z ? Centro hobby og data har tilbud på disse nå. Gull-Metallic PT Cruisere på tilbud. Er det noe jeg skal se etter hvis jeg vil ungå "qtec-kvalitet" ? Ja, det vil jeg si, men det er jo mange nye chassier som er kommet etter den orginale. Jeg kjøpte den orginale Mini-Z'en for 1200,- og da den var ny på markedet kostet den rundt 1500,- Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Neida bjørnemanen. Du kan ta med deg flyet i dag,,du er vel her snart. Da kan fikse og styre og fly litt. Har en liten video av en ny flytur,, kansje ikke så innteressant med alle småturene mine men. http://aasmund.mscon.net/hjemmeside/flymorkt.wmv Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja, det vil jeg si, men det er jo mange nye chassier som er kommet etter den orginale. Jeg kjøpte den orginale Mini-Z'en for 1200,- og da den var ny på markedet kostet den rundt 1500,- Men siden mini-z er komt på markedet, har det vært noen utvikling innen oppbygning av selve bilen ? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja, det vil jeg si, men det er jo mange nye chassier som er kommet etter den orginale. Jeg kjøpte den orginale Mini-Z'en for 1200,- og da den var ny på markedet kostet den rundt 1500,- Men siden mini-z er komt på markedet, har det vært noen utvikling innen oppbygning av selve bilen ? Jepp, det han mener med nytt chassi (ikke forvekls med karroseri). Er ikke helt sikker på hva som er forskjell på de forskjellige versjonene, mener det er to stykker, men det kan jeg finne ut senere... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er ikke helt sikker på hva som er forskjell på de forskjellige versjonene, mener det er to stykker, men det kan jeg finne ut senere... MR01 og MR02 ? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja, noe sånt ja. Så har du jo Formel 1 Miniz'ene, Offroader Miniz'en, og Monstertrucken... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er det noen som har greie på mini-z foresten ? F.eks., går det an å montere en vanlig 540-motor i den eller blir den for stor ? Hadde vært artig å sett hvor fort en kunne få disse småbilene til å kjøre. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er det noen som har greie på mini-z foresten ? F.eks., går det an å montere en vanlig 540-motor i den eller blir den for stor ? Hadde vært artig å sett hvor fort en kunne få disse småbilene til å kjøre. Er det ikke en 540motor i TL-01Chassiene? I så fall er disse sinssykt for store Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er ikke helt sikker på hva som er forskjell på de forskjellige versjonene, mener det er to stykker, men det kan jeg finne ut senere... MR01 og MR02 ? det er også noe som heter MR-15 tror jeg, men det er bare å sjekke hjemmesiden til Kyosho: www.kyosho.com/no Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 540 er ALTFOR Store...men du kan kjøpe x-speed moteorer, da drar overlanden på bakhjula på teppet Lenke til kommentar
Beining Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 forum.radiostyrt.no Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 http://forum.modellflynytt.no for fly og heli Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Noen her som har erfaringer med Savage25? Har sikla på en slik i et år, og snart er det nok penger til å realisere drømmen så.. erfaringer?^^ Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Noen her som har erfaringer med Savage25? Har sikla på en slik i et år, og snart er det nok penger til å realisere drømmen så.. erfaringer?^^ 5075294[/snapback] Ikke egne erfaringer, men har en kompis som har den. Virker som den beste monster-trucken på markedet, og billige deler Go for it Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hehe, ja vi får se.. fant ut at jeg må vente til over nyttår, men det er da ikke lenge til :!: Hvilke fjernstyrte enheter har du da kaffelefsa?^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå