Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg så her om dagen, så er det ingenting... :p

P1050118.jpg

"Now the list of leds:

4 5mm Stock leds on the bumber

4 5mm stock leds on the roof light bar

7 5mm 100.000mcd leds on the front bumber

6 5mm 100.000mcd leds on the light bar on the front

4 8mm 280.000mcd leds (2 on bumber 2 where the painted headlights are)

2 10mm 290.000mcd leds on the front bumper

So that makes a total of 27 front leds with more or less 3.640.000mcd...."

Lenke til kommentar

Traff bra på dreving på Banditen. Etter 10 min hardkjøring er regulatoren lunka og motoren er så det akkurat er ubehagelig å klemme hardt på den.

Neste blir å finne ut hvordan jeg kan få den til å svinge i fart over 10km/t. :p (Toppfart 86km/t)

Lenke til kommentar

Kjøpte ny bil. Årntli bil altså. :p hehe. Da passa det liksom ikke med Toyota lengre.

Slicks hjelper neppe så mye. Problemet er at så fort jeg gir litt gass så er det ingen vekt på framhjula. Litt Porsche-tendenser. Motor, gir, regulator og det der ligger rett over bakakslingen. Skal bestille 17mm hex-adaptere og montere 1/8 buggy-hjul. Satser poå at det hjelper litt.

Lenke til kommentar

Tror jeg selger en av bilene mine..

Har 3 stykk, en 1/10 on-road nitro, en 1/8 off-road nitro og en 1/5 buggy bensin. Ingen blir for øyeblikket brukt! Kan være noe med at jeg mangler gass-servo til bensinbilen, motor til 1/8 bilen og ingen steder å kjøre on-road bilen. Tenkte å kjøre her på hytten, men tror ikke jeg tør. Er dumper i veien, kjørte nedi den og hoppet i luften, bilen spinte vel 3-4 runder rundt på bakken :p

Er også en del grus/småstein så det passer ikke så bra til den lave on-road bilen.

Har ellers ikke 'gadda' og gjøre noe med de.. :p

Men jeg er usikker på hvilken jeg skal ta vare på av disse bilene. Hva tror dere?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeg skal til London i neste uke, og vurderer å plukke med meg en bil på tur hjem.

Har litt lyst på en Montertruck.. eller noe kanskje en HPI Flux.

Har sett litt på Traxxas Summit.. noen som har erfaringer med den? noen andre jeg burde vurdere?

Må være elektrisk.

Lenke til kommentar

Var ute og testet de nye Cloverleaf antennene idag. ;) De fungerer meget bra, bare synd piloten ikke er helt våken.

Mistet all radiokontakt når jeg (med vilje) fløy bakom et lite fjell.

http://www.youtube.com/watch?v=wx9y_9oEv9g&feature=plcp

Var kun en propell som knakk under failsafe landingen til Naza kontrolleren.

Wow, kult!

Hvor får man kjøpt Quadcopter og kamera til dette? :)

Takker for svar!

Endret av Mazo
Lenke til kommentar

Takk for svar!

Har hatt en del RC-fly liggende i huset fra den perioden jeg interesserte meg for det, og ingen av disse flyene har noen gang hatt luft under vingene. Har fått litt interessen for det igjen, så skal prøve å få satt de sammen... selv om de stort sett mangler viktige deler alle sammen.

Et spørsmål:

Det ene flyet responderer ikke når jeg prøver å bruke høyderoret... sideroret og motoren funker som bare det. Høyderoret viser dog tegn til liv, men bare når jeg nettopp har koblet batteriet til modellen. Da rører den seg en liten stund, for og så være helt død igjen.

Er det bare å skrape modellen, eller finnes det håp?

Lenke til kommentar

Wing dragon!

Det var mitt første fly :) - 4 kanaler og 2,4 ghz da, og så var den rød... kult fly det!

on topic:

ch1 = balanserorene med en Y-kabel

ch2 = høyderor

ch3 = Trottle

ch4 = Sideror

Eller... kanskje du ikke har balanseror? - da må du flytte den som står på ch1 over til ch4!

Kan jo legge til at de mest stødige modellene (slik som wing dragon (WD)) ikke trenger balanseror. De to andre ville jeg anbefalt å ha balanseror på!

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...