Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger noen nye slitedeler :p

De fleste akselene har snart ikke feste punkt til boltene og hjullagerene piper som noen rustene hjul..

17 av 33 deler er bare til vedlikehold og bytting av deler som har rasa :cool:

Og så er det bare å vente til 4-kannals 2.4Ghz radioen kommer..

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

(Jeg bryter inn litt her! (: )

Kjøpte meg en German Tiger 1:16 i dag i fysisk butikk, kosta 1139 kr, da og med plastikk-belter, er det verdt å oppgradere til metall-belter, isåfall hvorfor? Har lyst, men lurer på om det lønner seg.

Hva er prisen på metall-tracks som passer på en tysk tiger på 1:16 skala? Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Trenger noen nye slitedeler :p

De fleste akselene har snart ikke feste punkt til boltene og hjullagerene piper som noen rustene hjul..

17 av 33 deler er bare til vedlikehold og bytting av deler som har rasa :cool:

Og så er det bare å vente til 4-kannals 2.4Ghz radioen kommer..

"Noen deler" xD ja var ikke mange deler det der......

Kjører du i all slags vær og vind siden hjullagrene er dårlige?

Hva slags radio har du kjøpt? :)

Menmen.. Jeg må vel få i gang bensinbilen nå.. Mangler gass-servo, har dere noen tips til gass-servoer? Noe ikke så dyrt og gjerne fra utlandet (ebay osv.) :)

Og vet ikke hva jeg skal gjøre med 1/8 buggybilen mim. Den mangler motor. Vet ikke om jeg skal kjøpe ny motor eller bare droppe den og selge. Har trossalt en 1/5 off-road bensinbil og 1/10 onroad bil..

Lenke til kommentar

"Noen deler" xD ja var ikke mange deler det der......

Kjører du i all slags vær og vind siden hjullagrene er dårlige?

Hva slags radio har du kjøpt? :)

Kjører nesten i all slags vær og ikke altfor mye vind :p

De har jo holdt i 4 år, så jeg tror jeg ikke trenger å klage :)

En venn av meg tok med seg den gamle AM radio'en og mottagern til Miami (der han bor) og fikk bytta den mot en 2nd generasjon 2.4GHz radio via Traxxas' PowerUp program. Og når jeg fikk den nye radioen, så var det jaggu FEIL radio! Det var en 2 kanals og jeg skulle ha en 4 kanals. :(

Så jeg mailet jeg til den butikken og spurte om det var mulig å bytte den radioen til en 4 kanals og det var det.

Om litt under en uke så er den radioen på vei tilbake til Miami... :grin2:

Så spørsmålet ditt:

TQ 2.4 GHz High Output radio system with Traxxas Link, 4-channel (4-ch. transmitter & 5-ch. micro receiver)

2208.jpg

Lenke til kommentar
Ved å bremse og akselerere kan man tippe bilen fremover og bakover når den er i luften, sett at bilen er sprek nok, og at hjulene er store og tunge nok i forhold til bilens vekt. I videoen bruker han brems for å vippe bilen fremover. For hver reaksjon er det en lik motreaksjon.

Var det vi trodde. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Hei. Har ingen peiling på radiostyrte greier, så tenkte jeg skulle spør her.

Er på utkikk etter radiostyrt helikopter, som det går å styre rundt, med god batterilevetid og det må være skikkelig. Bare lurer på om teknologien har komt langt nok, eller om jeg bare kan droppe ideen om jeg vil holde meg rundt 1000 kr?

Husker også jeg så små sorte greier som kunne fly som helikopter, men det var ikke helikoptre, men finner ikke igjen videoen på youtube.

Spørsmålet er egentlig om det er noen brukbare radiostyrte helikoptre til under tusenlappen?

Lenke til kommentar

Trailfinder 2 er lekker:

http://store.rc4wd.c...Set_p_2108.html

(Jeg bryter inn litt her! (: )

Kjøpte meg en German Tiger 1:16 i dag i fysisk butikk, kosta 1139 kr, da og med plastikk-belter, er det verdt å oppgradere til metall-belter, isåfall hvorfor? Har lyst, men lurer på om det lønner seg.

Hva er prisen på metall-tracks som passer på en tysk tiger på 1:16 skala? Tusen takk! :)

Her har du metallbelter (og sprocket, strammere etc):

http://www.rctank.de...1qpp9546h3h3645

Er det den enkleste utgaven du har, uten lyd, lys og røyk, og uten metallgirkasser? Metallgirkasser bør du ha, i hvert fall om du skal ha metallbelter. Med metallbeltene øker vekta, og tanksen vil oppføre seg mye mer realistisk. I tillegg får man den flotte metallgnisselysen.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...