cptCory Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Bestilt meg en arduino, samt litt stæsj så prosjektet går igrunn ut på å ha det gøy med radiobil og arduino. Har en hitari lastebil atm, veldig merkelig sak. F. eks. styringa, det er enten full sving eller ingenting selv om det går hele 6 ledninger fra "hovedkortet" og frem til styreservoen. Kunne tenkt meg å fått denne til å fungere ordentlig, men det er så jævlig mye kabler xD Endret 11. mars 2012 av cptCory Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Veldig snålt... Andre tennpluggen nå som ryker. På bare to turer. Mistenker også rusk i forgasseren. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Heldig dere, som kan kjøre. Bare drittvær her, og får ikke kjørt asfaltbilen min så lenge asfalten er våt. Faen heller. Bensinbilen min har jeg forsat ikke fått festet servo-armene på... off.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Et snodig problem jeg merka i dag. Hvis jeg gir full brems og vrir rattet helt til høyre så er servoen låst til høyre helt til jeg slipper bremsa. Altså selv om jeg vrir rattet helt til venstre så står hjula mot høyre inntil jeg slipper bremsa. Samme gjelder motsatt. Kan det være batteriet som er dårlig og ikke klarer å levere strøm nok? Jeg synes også den svinger dårlig når jeg er i fart. Edit: Baja 5T Endret 11. mars 2012 av sedsberg Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Heldig dere, som kan kjøre. Bare drittvær her, og får ikke kjørt asfaltbilen min så lenge asfalten er våt. Faen heller. Da bør du kjøre Traxxas. Vanntett så det holder For meg så eksister ikke ordet "sesong" Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Vet noen av dere hvor jeg får kjøpt en billig rc bil som oppfyller følgende krav?t Denne fra claesohlson? - tror ikke du får det særlig billigere. Antar at denne oppfyller kravene dine?! Evt. Har du noen billige offroad og onroad her.. Hva er det prosjektet går ut på?? Den er akkurat sånn jeg ikke vil ha det Den har full gass eller ingenting og fullt "ratt"utslag eller ingenting. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Den er akkurat sånn jeg ikke vil ha det Den har full gass eller ingenting og fullt "ratt"utslag eller ingenting. Ikke de siste linkene Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Den er akkurat sånn jeg ikke vil ha det Den har full gass eller ingenting og fullt "ratt"utslag eller ingenting. Ikke de siste linkene Nei de var rett så gromme. Ser ut til at det blir dyrt å være meg fremover, mye godsaker der! Hva slags transmitter anbefaler dere til bil? Pistolgrep med hjul eller den mer tradisjonelle med to stikker ? Endret 11. mars 2012 av cptCory Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Synes begge deler er digg. Kanskje lettere å vite hvilken vei du svinger med stikke xD Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Fant ut at Jeg kan ta en racestart med E-Maxx'en! Da mener jeg å få litt turtall før jeg setter den i gir Men.. jeg tror ikke drivverker liker det så veldig mye... Endret 17. mars 2012 av Deppss Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg var ute og fløy med quadcopteret mitt for litt siden. Kikket igjennom videoen fra flyturen. Oppdaget at jeg hadde publikum. Bare synd at videoen ble dårlig. Litt for mye propell i bildet, slik at alt gikk i bølger. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Nei, har ikke lastet opp noe. Skal se om jeg får redigert isammen noen klipp. Kvaliteten ble som nevnt ganske dårlig. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg flyr x. Brukte 12x4.5 propeller. Disse skaper problemer for kameraet mitt. (tror jeg) Det er ca. 30mm før propellene tar i hverandre. Har noen 10x4.5 som jeg skal prøve neste gang jeg flyr. Får litt varme i motorene med 12x4.5 propellene. Kameraet er montert oppå den underste platen på DJI F450'en min. Har ikke bestemt meg helt enda hvordan jeg skal ha kameraet. Det er et CamOne Infinity jeg bruker. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har gått ned fra 1147 og bestilt noen 1047 som jeg venter i posten nå, 9x5 trebladet ble akkurat litt for lite... Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Ute etter anbefalinger på ett godt, nybegynnervennlig og rimelig elektrisk helikopter jeg kan bruke ute. Noen tips? Endret 23. mars 2012 av cptCory Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har null peiling på helikopter, men kan iallall gi en anbefaling å se videoen, hvis du er helt ny... Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har null peiling på helikopter, men kan iallall gi en anbefaling å se videoen, hvis du er helt ny... Takk for videoen Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Lastet opp videoen på Youtube. Måtte teste hvordan redigeringsverktøyet fungerte. YouTube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå