perpyro Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det der går nok ikke galt annet en at piggene legger seg flate og spretter ut av det utvuidete hullet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Joda, de går jo i en sinnsyk fart ut av hullet da, og da blir det farlig Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Kunne ha hjulpet deg med å lage sikkelige bad ass dekk hvis du bodde i nærheten av skien.. Da har du sommerdekk og vinterdekk og er nesten like lett som å bytte et vanlig dekk og de blir ikke ødelagt når du skal ha de av eller på Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Heheh, bor nok et stykke fra Skien ja xD fuu dette her.. Styreservoen min er gåen.. Orginalen var gåen, så jeg kjøpte denne Hirec HS-805 mega scale med metal gear servoen for under et år siden, og så øite som jeg har kjørt, så var det jævla irriterende at den er gåen nå.. Faen ta. Hater slike problemer, og jeg som sku ut å prøve bilen med piggdekka mine. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Vurderer å kjøpe meg en RC-bil, greit å ha på hytteturer osv for å få tiden til å gå :-p Hva er prisklassen jeg må opp i for å få noe jeg kan leke med utendørs? Og hva anbefales? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Elektrisk / nitro bil kanskje. Eller er du interessert i bensinbil? De er nokså store (meter i lengden) og koster 5000,- og oppåver, men nitro og elektrisk koster under. Nitro bil hvis du synes det er greit å mekke på den en gang i blandt, elektrisk hvis du ikke er interessert i å mekke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Må nok bli en elektrisk i første omgang. Størrelse er ikke så viktig, bare den kan lekes med utendørs. Endret 7. februar 2012 av Dr3as Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 http://elefun.no/p/prod.aspx?v=15724 Der har du f.eks en fin komplett pakke. Evt kan kanskje en monstertruck være veien å gå. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Om det er den prisen jeg må opp i for å få det litt gøy tror jeg det blir litt uaktuelt nå. Tror ikke madammen hadde blitt mye happy Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Du kan komme mye lavere enn det der. Men ikke kjøp alt for billig. Det kan fort bli like dyrt eller dyrere å bytte reservedeler i hytt og pine pga. dårlig kvalitet. Rustler til ca. halve prisen. Ganske morsom bil. Endret 7. februar 2012 av sedsberg Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Har jo også denne HER. Koster kun noen pund i frakt til Norge Endret 7. februar 2012 av Lami Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har jo også denne HER. Koster kun noen pund i frakt til Norge Koster dessverre litt mer med tanke på toll og moms vel? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis du tar kontakt så kan de sikkert sende som gift og det greiene der hvis du skjønner *hint*hint* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 I tankene om RCbil kom jeg på bilen jeg fikk når jeg var liten(husker ikke helt alder). Fattern og jeg bygget den sammen Er den noe å beholde/småfikse på? Fåes det fortsatt deler til noe sånt? Er en Kyosho. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Kan ikke akkurat si at jeg fikk bakover sveis av det der.. Hvis den klarer å få hjulslipp på tørr asfalt så ville jeg ha prøvd å fiksa den hvis det ikke er for mye mikkmakk å gjøre, men du får ikke den samme morroa som for eks. denne: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=15724 Har sett en sånn rulle på off-road banen, og nærmere bil realisme kommer du ikke sier nå jeg Den oppførte seg som en ekte bil, men den var vel litt mye ute i grøfta da.. men det har kanskje noe med at sjåføren var en blondine.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Uff.. innom med den gåene Hitec styreservoen.. faen for noe drit. Hatt den under et år og greier Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Er en BL motor en vekselstrøms motor? Og når bør LVC slå inn? De spørsmåla har svirra i hode mitt i lengere tid nå, så måtte bare spørre Lami: Har det skjedd noe med den servoen som streiker, eller har den kommet i arbe? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 En BL-mkotor er en 3-fase vekselstrømsmotor. Ser ut som 3,2V/celle er en vanlig cut-off-spenning. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har satt min til å kutte på 3,3v per celle. Har fortsatt evig mye kjøretid på mine 5800mah, og har 2 sett a 2stk av de. Vurderer å kjøpe et sett til før sommeren, så har jeg fort gjort et par timer hard kjøring. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg flyr batteriene mine ned til 3.7 volt, da har jeg inntrykk av at jeg har brukt mesteparten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå