Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heheh, bor nok et stykke fra Skien ja xD

fuu dette her.. Styreservoen min er gåen.. Orginalen var gåen, så jeg kjøpte denne Hirec HS-805 mega scale med metal gear servoen for under et år siden, og så øite som jeg har kjørt, så var det jævla irriterende at den er gåen nå.. Faen ta. Hater slike problemer, og jeg som sku ut å prøve bilen med piggdekka mine.

Lenke til kommentar

Elektrisk / nitro bil kanskje. Eller er du interessert i bensinbil? De er nokså store (meter i lengden) og koster 5000,- og oppåver, men nitro og elektrisk koster under.

Nitro bil hvis du synes det er greit å mekke på den en gang i blandt, elektrisk hvis du ikke er interessert i å mekke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si at jeg fikk bakover sveis av det der.. Hvis den klarer å få hjulslipp på tørr asfalt så ville jeg ha prøvd å fiksa den hvis det ikke er for mye mikkmakk å gjøre, men du får ikke den samme morroa som for eks. denne:

http://elefun.no/p/prod.aspx?v=15724

Har sett en sånn rulle på off-road banen, og nærmere bil realisme kommer du ikke sier nå jeg :p

Den oppførte seg som en ekte bil, men den var vel litt mye ute i grøfta da.. men det har kanskje noe med at sjåføren var en blondine.. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...