Deppss Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Hehe.. Tenkte noen ville kommentere det. Rettelse: Ny feil kommer. Den ledningen er for kort! :!: Edit: Nå begynner det å skje ting. Tok alufolie rundt antennerøret i bilen og deler av ESC inn-kabelen. Hadde antenna på senderen helt inne og kunne neste gå til andre siden av huset uten at monge altfor mye. Da blir det fullt kjør med folièring. Endret 15. januar 2012 av Deppss Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har AT40 som skal selge AT40 komplett med alt som trengs for og fly også litt fuel Hva salgs pris er best? kjøpte den for litt over 4k Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har akkurat kjøpt en 3-kanals sender, å kjøpe en ny blir litt "waste of money". Hvordan kan det ha seg at du akkurat har kjøpt deg ny radio og gikk for en AM sender? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Fordi jeg har aldri hatt noen problemer med de og da mener jeg at det blir meningsløst å kjøpe noe som totalt sett er bedre og som ikke er bedre for mitt bruk og de omgivelsene som jeg kjører i. Så kjøpte jeg senderen samtidig som VXL systemet. Fikk det 2. juledag. Endret 15. januar 2012 av Deppss Lenke til kommentar
Illus Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har AT40 som skal selge AT40 komplett med alt som trengs for og fly også litt fuel Hva salgs pris er best? kjøpte den for litt over 4k RC er hobby og bruktprisene ligger deretter. Verdien er 50% når du går ut av butikken +/- avhengig av bl.a. byggekvalitet og hvordan du har håndtert utstyret. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Flyet har vært i lufta 5 ganger og alt er strøkent bruker metall servor og 2.4ghz 7ch radio Lenke til kommentar
Illus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Du får legge den ut på rcmarked med den prisen du ønsker.. og legge til at du kan vurdere seriøse bud. "Rett pris" er det selger og kjøper blir enige om der og da. Ellers er det vel litt off season mht. modellfly, med unntak av hardhausene som ikke bryr seg om litt kulde og stive fingre. Det påvirker også prisen i din disfavør. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Selge den for 6-5k ? Lenke til kommentar
Illus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Å selge noe du har kjøpt nytt for 4k som brukt til 6k ? Lykke til... Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Halla! Er det noen her som har et lurt alternativ til neonlys til RC bil? EVT. hvordan man skal koble det sammen! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Noe slikt du tenkte deg? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det selges som nytt Men det er fortsatt brukt. Hva skulle tilsi en bruktpris høyere enn nypris? Hvorfor skal noen kjøpe av deg i stedet for i butikken? Tror du skal være glad dersom du får 2K for flyet. 1 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Nå har jeg lagt "tinfoil shield" på antenne røret, inn-kabelen på ESC'en og på motorkabelene, så får bare håpe det hjelper drastisk mot motor støyen. Hvis det funker, så sier jeg bare: "Godbye Mr. digital radio!" Lenke til kommentar
lain Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Do want! http://www.youtube.com/watch?v=bABiAuLYH-s&hd=1 Dvs, jeg kunne tenkt meg en brushless versjon Lurer på om man får kjøpt den som kit ettervert, kanskje det kan bli 100 års prosjekt. Endret 17. januar 2012 av lain Lenke til kommentar
Illus Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Selge den for 6-5k ? Har du fått mange henvendelser ang. flypakken din på rcmarked ? Tips om prisnivå på slike nybegynnerpakker.. flunkende nytt: http://elefun.no/p/kat.aspx?k=98&&i=47 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Selge den for 6-5k ? Har du fått mange henvendelser ang. flypakken din på rcmarked ? Tips om prisnivå på slike nybegynnerpakker.. flunkende nytt: http://elefun.no/p/k...aspx?k=98&&i=47 Så du den på rcmarked? Nei har ikke fått noen henvendelser skal trykke noen bilder også så setter jeg ned prisen til 5k og da går det greit? har helst ikke lyst og gå under 4500kr Lenke til kommentar
Illus Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Så du den på rcmarked? Nei har ikke fått noen henvendelser skal trykke noen bilder også så setter jeg ned prisen til 5k og da går det greit? har helst ikke lyst og gå under 4500kr Elefun sin Phoenix Model .40 Trainer-pakke (http://elefun.no/p/prod.aspx?v=13785) Har bedre/dyrere radio og bedre motor enn det du selger og til 4850,- helt nytt World Star Trainer-pakken http://elefun.no/p/prod.aspx?v=2038 Til 5150,- helt nytt har også bedre/dyrere radio Hos Throttlestore finner du pakker i samme prisklasse. Så nei.. du får ikke 5k for den pakken din.. du får heller ikke 4k for den. Ønsker du å selge nå så legg den ut til 3k inkludert porto og kryss fingrene for at du ikke må lengre ned.. det er mitt stalltips Ellers så anbefaler jeg alle nybegynnere som jeg har kontakt med å starte med elektro. Slippe fuelgriset og vrange motorer som ikke vil starte. Plugg inn batteri og fly. Elektropakker er også ofte billigere i innkjøp enn fuelpakker. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Noen som har vært ute å kriget mot moder jord med 4 hjul og en motor? Klarte å slepe inn 1,6kg snø i bilen etter kjøreturen. 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Lurer på om jeg kanskje skulle ha prøvd å solgt noen gamle rc deler. Har lange TVP's og fult midtankmodset og div ifra inovative-RC liggende til savageX, da jeg valgte å gå bort ifra dette når jeg gikk for brushless (enklest med hpi kit). Kjipe er vel at jeg burde vært ute tidligere, da folk flest gjerne ikke kjører gamle X lengre, og heller går for flux. On another note, denne kan bli gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå