Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Hehe.. Tenkte noen ville kommentere det. Rettelse: Ny feil kommer. Den ledningen er for kort! :!:

Edit: Nå begynner det å skje ting. :dribble:

Tok alufolie rundt antennerøret i bilen og deler av ESC inn-kabelen.

Hadde antenna på senderen helt inne og kunne neste gå til andre siden av huset uten at monge altfor mye. Da blir det fullt kjør med folièring. :thumbup:

Endret av Deppss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg har aldri hatt noen problemer med de og da mener jeg at det blir meningsløst å kjøpe noe som totalt sett er bedre og som ikke er bedre for mitt bruk og de omgivelsene som jeg kjører i. Så kjøpte jeg senderen samtidig som VXL systemet. Fikk det 2. juledag.

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Har AT40 som skal selge

AT40 komplett med alt som trengs for og fly også litt fuel

Hva salgs pris er best? kjøpte den for litt over 4k

RC er hobby og bruktprisene ligger deretter. Verdien er 50% når du går ut av butikken +/- avhengig av bl.a. byggekvalitet og hvordan du har håndtert utstyret.

Lenke til kommentar

Du får legge den ut på rcmarked med den prisen du ønsker.. og legge til at du kan vurdere seriøse bud. "Rett pris" er det selger og kjøper blir enige om der og da.

Ellers er det vel litt off season mht. modellfly, med unntak av hardhausene som ikke bryr seg om litt kulde og stive fingre. Det påvirker også prisen i din disfavør.

Lenke til kommentar

Selge den for 6-5k ?

Har du fått mange henvendelser ang. flypakken din på rcmarked ?

Tips om prisnivå på slike nybegynnerpakker.. flunkende nytt:

http://elefun.no/p/k...aspx?k=98&&i=47

Så du den på rcmarked? Nei har ikke fått noen henvendelser :p skal trykke noen bilder også så setter jeg ned prisen til 5k og da går det greit? har helst ikke lyst og gå under 4500kr

Lenke til kommentar

Så du den på rcmarked? Nei har ikke fått noen henvendelser :p skal trykke noen bilder også så setter jeg ned prisen til 5k og da går det greit? har helst ikke lyst og gå under 4500kr

Elefun sin Phoenix Model .40 Trainer-pakke (http://elefun.no/p/prod.aspx?v=13785)

Har bedre/dyrere radio og bedre motor enn det du selger og til 4850,- helt nytt

World Star Trainer-pakken http://elefun.no/p/prod.aspx?v=2038

Til 5150,- helt nytt har også bedre/dyrere radio

Hos Throttlestore finner du pakker i samme prisklasse.

Så nei.. du får ikke 5k for den pakken din.. du får heller ikke 4k for den. Ønsker du å selge nå så legg den ut til 3k inkludert porto og kryss fingrene for at du ikke må lengre ned.. det er mitt stalltips :)

Ellers så anbefaler jeg alle nybegynnere som jeg har kontakt med å starte med elektro. Slippe fuelgriset og vrange motorer som ikke vil starte. Plugg inn batteri og fly. Elektropakker er også ofte billigere i innkjøp enn fuelpakker.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg kanskje skulle ha prøvd å solgt noen gamle rc deler.

Har lange TVP's og fult midtankmodset og div ifra inovative-RC liggende til savageX, da jeg valgte å gå bort ifra dette når jeg gikk for brushless (enklest med hpi kit).

Kjipe er vel at jeg burde vært ute tidligere, da folk flest gjerne ikke kjører gamle X lengre, og heller går for flux.

On another note, denne kan bli gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...