Deppss Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er det nesten nøvendig å spørre om du skal ha en av de motorene? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vel... bare en av motorene koster omtrent mer enn hele bilen. I tillegg tipper jeg at jeg måtte ha bytta hele drivverket. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Den 2-sylinderen var utrolig kul. Med vannkjøling, og greier. Mangler bare superlader/turbo og intercooler. Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Noen som har erfaring med http://www.rcmart.com/ Evt har noen andre butikker med bra utvalg av 1:8 ish body til en grei penge? Savage'en ble ikke så pen etter en runde i steinbrudd i helgen, men gøy var det ^^ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har bestilt ting fra RCMart flere ganger. Helt greit sjappe. Bestilte et LRP 10.5T brushless kit bl.a. Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Goodie. Var ganske grei frakt der, så da blir det nok litt shoping til helgen, når lønna kommer. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg kan ikke garantere noe, men de siste gangene jeg bestilte derfra ble verdien satt til $10. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Testa skumdekk på 4tec'n. Det gikk sinnsykt bra......... helt til differensialen sa takk for seg. Legger den bilen på is til jeg finner en annen bil som ikke har drivverk laga av spagetti. Hvis det i det hele tatt finnes. Men Baja'n rocker enda! Bortsett fra at boltene til drevet knekker hele tiden når jeg kjører med paddle-dekk i sand. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Du kan jo gå for en annen hpi bil da, savage flux f.eks, tåler jo bra med juling, og spenning ikke minst. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Du kan jo gå for en annen hpi bil da, savage flux f.eks, tåler jo bra med juling, og spenning ikke minst. Off-roader har jeg allerede. Er aslaft/touring jeg er ute etter. Men er få som selges uten motor/radio. Og de jeg har funnet har så dårlig med info at jeg ikke tør gamble. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hva med en kit bil? De kommer vel gjerne uten både radio, motor og esc? TowerHobbies f.eks har vel endel av dem. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Fant ut at jeg kan modifisere differensialene til 3.3 nitro-4tec så de passer på elektrisk. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 hei. fant disse på towerhobbies: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXVS54&P=OW lurte på hva mer jeg trenger for å få de på en slash 4x4. fant de under "optional parts" Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg har en Truggy som heter BD8T Men får ikke start på den akkurat som at bilen vil ikke tenne. Jeg har ladet tennern og batteriene men når jeg setter pilen på starterboxen så bare durrer motoren og nekter og starte. Forgassern? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg har en Truggy som heter BD8T Men får ikke start på den akkurat som at bilen vil ikke tenne. Jeg har ladet tennern og batteriene men når jeg setter pilen på starterboxen så bare durrer motoren og nekter og starte. Forgassern? har du sjekket pluggen? Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har en Truggy som heter BD8T Men får ikke start på den akkurat som at bilen vil ikke tenne. Jeg har ladet tennern og batteriene men når jeg setter pilen på starterboxen så bare durrer motoren og nekter og starte. Forgassern? har du sjekket pluggen? Sjekka da starten den xD Men annet prblem oppsto er at bilen går fint i gå hastighet men med en gang jeg gir pedal så dauer motoren jeg trodde jeg hadde opna for lite nitro tilgan til motoren så jeg skrudde opp men alikavel så dauer den. Den dauer i motstand men når hjulene er frie så kan jeg gi flat pedal Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sjekk luftfilter, skru alt av tuning tilbake til stock, tune bilen på nytt. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Kan et 2s lipo ta skade av å ha vært helt nede i 4,5V i ca 10 min? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Japps. Det kan de. Edit: Søkte litt raskt og ser ut som man kan prøve å lade det med 1/10C til spenningen er godt over 3V. Hvis du lader det og spenningen øker veldig fort så er det så godt som ødelagt. Endret 17. juni 2011 av sedsberg Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg prøvde å lade det på den vanlige måten (lipo bal), men da fikk jeg feil medlinger "low voltage". Så prøvde jeg med lipo charge, men det fuka heller ikke. så satte jeg den på storage og da fikk jeg spenninga ganske fort over 6V og derfra så dabba hastigheten av. Så satte jeg den på lipo bal og med 1Amp. Det har ladet så langt i 204 min og har 8,24V/ 4,12(per celle) og har fått 3400 mah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå