Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen erfaringer med dekka til ProLine her?

Tenker mer spesifikt på disse 2:

Moab: http://prolineracing.com/tires/moab-3.8-40-series-rock-terrain-tires/

Big Joe: http://prolineracing.com/all-terrain/big-joe-3.8-40-series-all-terrain-tires/

Har bestilt meg 4 av hver av dem til å sette på min "Monster" E-Revo med Dual Mamba Monster motorer, men er redd de (som alle andre dekk jeg har forsøkt) ikke tåler det...

Erfaringer, anyone? Holder de tøff bruk?

Lenke til kommentar

Tror det kommer mye an på hvordan de er festa på felgene. De som limes rett ned i et spor pleier å holde veldig bra. De som skal imes inn i et spor som går sidelengs inn i kanten på felgen pleier å løsne for ingenting. Ellers har man bead-lock-dekk som skrus fast med en festeplate.

Edit: Jeg har hatt flere typer proline-dekk og aldri hatt noen problemer. E-MAXX med børsteløs motor og 160Amp ESC. Målt effekt til 1900 watt kontinuerlig og 6000 watt peak.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Mine bead-locks henger som bare pokker. Og det selv med plastikk-ringer. Disse dekka har et helt spesielt spor som går inn i et tilsvarende spor i felgen. Når de er på plass kan jeg ikke skjønne at de skal kunne løsne... med mindre du får ei flenge i dekket. Noe som kan skje med alle dekk. Men selv limte dekk har jeg ikke hatt problemer med. Bortsett fra de som går sidelengs inn i et spor.

Lenke til kommentar

Vurderer å skaffe 10 og 7 åringen et lite fly de kan fly ute med nå i sommer.

Vært store suksesser med innendørs helikopter, men nå vil de ut.

Noen som har gode forslag til billige og ikke minst holdbare fly for gutter i den alderen?

Gjerne butikker i Oslo området, eller nettet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...