Deppss Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noen av de som bruker slike motorer i konkurranse kjører dem faktisk inn mens de ligger i en glass med sterilisert vann (mindre strømførende). Hva skal det egentlig være godt for? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 De bruker vel vannet som smøring når de kjører inn børstene, antar jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er det vanlig at det tar 2-5 min fra jeg slår på senderen, til rotoren på helikopteret vil starte? Har en el Twister Hawk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Akkurat nå har jeg disse hjulene, vet noen om en nettbutikk i Norge som selger hjul i den størrelsen? Isåfall, vil det gå ann å bruke disse hjulene? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 er det noen som har forslag til hvor, hvordan jeg kan skaffe motor til hjemmelagd ufo? andre tips og innspill mottas med takk, da jeg er helt grønn på område tenker på noe lignende Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Du kan jo alltids kjøpe en elmotor på f.eks elefun.no, de har et utvalg av diverse brush og brushless motorer. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 glemte og si at jeg er grønn på området, men synes det virker veldig spennende. kan du linke til den du ville brukt Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tenker du å bygge en RC UFO fra scratch? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 ufo`n skal ikke ha fjærnkontrol, den skal kun ha en vifte slik at den går opp og ned. det jeg hadde tenkt var og sette en vifte på en hjemmelaget kropp, men det er kansje ikke så enkelt? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Da tror jeg nok du får problemer med å få den stabil i lufta. For å få til det må du ha en 3D gyro, og servoer (evnt flere motorer) som kan gjøre justeringene fra gyroen. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) virker som at du har peil. gidder du å linke til hva du ville brukt? helst så billig som mulig Endret 4. april 2011 av jaakervik Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Vel, jeg har ikke noen inngående erfaring med slikt, så det må jeg nok overlate til noen andre. Jeg tror nok det letteste er å kjøpe noe ferdig, skal ikke se bort ifra at det er billigere også. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 jaja, får vente og se, men takk for hjelpen Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen som har noen erfaringer med dekka til ProLine her? Tenker mer spesifikt på disse 2: Moab: http://prolineracing.com/tires/moab-3.8-40-series-rock-terrain-tires/ Big Joe: http://prolineracing.com/all-terrain/big-joe-3.8-40-series-all-terrain-tires/ Har bestilt meg 4 av hver av dem til å sette på min "Monster" E-Revo med Dual Mamba Monster motorer, men er redd de (som alle andre dekk jeg har forsøkt) ikke tåler det... Erfaringer, anyone? Holder de tøff bruk? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Tror det kommer mye an på hvordan de er festa på felgene. De som limes rett ned i et spor pleier å holde veldig bra. De som skal imes inn i et spor som går sidelengs inn i kanten på felgen pleier å løsne for ingenting. Ellers har man bead-lock-dekk som skrus fast med en festeplate. Edit: Jeg har hatt flere typer proline-dekk og aldri hatt noen problemer. E-MAXX med børsteløs motor og 160Amp ESC. Målt effekt til 1900 watt kontinuerlig og 6000 watt peak. Endret 4. april 2011 av sedsberg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Stemmer det at beadlock ikke henger like bra som limte dekk? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mine bead-locks henger som bare pokker. Og det selv med plastikk-ringer. Disse dekka har et helt spesielt spor som går inn i et tilsvarende spor i felgen. Når de er på plass kan jeg ikke skjønne at de skal kunne løsne... med mindre du får ei flenge i dekket. Noe som kan skje med alle dekk. Men selv limte dekk har jeg ikke hatt problemer med. Bortsett fra de som går sidelengs inn i et spor. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Dere må ta en titt på Motors TV, en kanal på TV (kanal 66 hos meg). Nå viser de RC Racing (bil). Ganske kult å se på. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vurderer å skaffe 10 og 7 åringen et lite fly de kan fly ute med nå i sommer. Vært store suksesser med innendørs helikopter, men nå vil de ut. Noen som har gode forslag til billige og ikke minst holdbare fly for gutter i den alderen? Gjerne butikker i Oslo området, eller nettet også. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har ikke erfaring med små lekefly, men det var noe ala dette du tenkte på? Biltema fly 1 Biltema fly 2 Har sett filmer på youtube hvor det ser ut til at de tåler mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå