sedsberg Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Så kjent ut. Det greiene der røyk på annenhver kjøretur med EMAXXen jeg hadde. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 At kulelageret tar kvelden på den måten der eller? xD Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Var helst kransen som tok kvelden. Men atomiserte kulelagre var heller ikke så sjeldent. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nå som jeg har fått permanent FWD, så frister det å gire'n om... Noen har fått den tanken ved å montere en trip-teller i bilen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gode nyheter! Det blir ikke snø i vinter. Og hvordan kan jeg være så sikker på det? Fordet jeg har nettopp bestilt ski til Baja'n. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Haha... Det er vel ikke lenge til man kjører med belter i alle 4 hjørnene i bilen, akkurat som Ken Block har gjort Hmm... Mistenklig likt... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Trenger litt tips her. Skal ha en konkurranse på jobben og ene delen skal gå ut på å fly med helikopter. Har noen slike 3 kanals bitte små fra før, ett eller annet air challenge greier. Men disse er fryktelig ustabile (mulig etter x antall krasj forrige gang vi gjorde det samme, evt. fordi de bare er for dårlige....) og vi skulle hatt noen slike små ultralette som faktisk funker. Har dere noen tips? Er snakk om å fly inne i et mindre rom med folk tilstede, så HMS biten må faktisk tenkes litt på. Kan ikke fly rundt med type Lama e.l At de tåler litt er også en viktig faktor. Finnes noe slikt egentlig? Eg tenker kanskje at et 4 kanals vil være enklere å få justert bra inn, siden eg opplever at man hele tiden må endre på trimmen på de billigste 3 kanals. Men finnes det 4 kanals i den størrelsen som eg etterlyser? Fint om noen kunne hjulpet meg. Endret 24. november 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Aiaiai... Her var null svar gitt... Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det var det gitt... bare synd jeg ikke kan en dritt om helikopter... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Da var skia kommet i posten og satt sammen. Føler meg nesten "ripped off" når jeg ser på de og tenker at jeg gav nesten 1000kr. for de. Håper det går over hvis snøen kommer. Edit: Nesten 800,- var mer korrekt. Endret 28. november 2010 av sedsberg Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Blade mSR er det su skal ha. Bittelite 5 kanals fixed pitch heli som fungere utrolig fint til innendørsbruk og har meget god manøvreringsdyktighet. Flyvekt 28g. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hmmm.. Har veldig lyst til å bygge meg en FPV fly. En first person view fly hvor du flyr opp i skyene med et kamera festet og bare ser på en skjerm og flyr deretter. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da var skia kommet i posten og satt sammen. Føler meg nesten "ripped off" når jeg ser på de og tenker at jeg gav nesten 1000kr. for de. Håper det går over hvis snøen kommer. Edit: Nesten 800,- var mer korrekt. Har du tatt noen bilder? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Her er ett. Har ikke fått montert de enda. Venter på snø. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Blade mSR er det su skal ha. Bittelite 5 kanals fixed pitch heli som fungere utrolig fint til innendørsbruk og har meget god manøvreringsdyktighet. Flyvekt 28g. Har tenkt på akkurat dette. Men det koster 1400 ca pr. stk, vi trenger 3-4 stk..... Hva skjer når kokka kommer og skal fly, mokker den full fart i veggen i rein panikk? Er det 1400 kroner i dass? Hva skjer hvis en person mister kontroll over helikopteret og flyr inn i ansiktet på en? Med de vi har fra før vil det neppe skje så mye, med mitt Lama vil man skade vedkommede... Det skal utelukkende flys med i null vind, innendørs. Og skal flys av alle slags folk ;P Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Her er ett. Har ikke fått montert de enda. Venter på snø. De ser jo knallbra ut. Du er ikke redd for at bilen skal synke i snøen likevel? Veier ikke bilen nesten 10 kilo? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Med paddle-dekka jeg har nå håper jeg at den vil få nok fart til å holde seg over snøen. Men akkurat nå ser det dårlig ut. Det snør i 6 kuldegrader og snøen er som ekstremt fint pudder. Står jeg ute og nyser er hele gårdsplassen tørr. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har tenkt på akkurat dette. Men det koster 1400 ca pr. stk, vi trenger 3-4 stk..... Hva skjer når kokka kommer og skal fly, mokker den full fart i veggen i rein panikk? Er det 1400 kroner i dass? Hva skjer hvis en person mister kontroll over helikopteret og flyr inn i ansiktet på en? Med de vi har fra før vil det neppe skje så mye, med mitt Lama vil man skade vedkommede... Det skal utelukkende flys med i null vind, innendørs. Og skal flys av alle slags folk ;P De er utrolig robuste men er krasjen hard nok kan man knekke det meste på de. Panikk og heli i ansiktet går bemerkelsesverdig bra. Det verste som skjer er at noen tuller håret inn i rotorene for da må man nok til med saks men ellers er den ganske så trygg. Men er dere helt ferske alle sammen og skal ha løp eller hva den nå er dere skal med de kan en mSR kanskje bli litt avansert. Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Arg, trenger å få ræva i gir og startet å få lagd oversikt over hva jeg må ha av ting for brushless konverten min. Jalla klokka går så fort, ikke tid til noenting om dagen. Får vel ta ut ei uke ferie i jula og se hva jeg rekker. Ting kommer til å ta tid ifra ebay også, så burde fått gjort diverse bestillinger før jul. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) sedsberg: Hvis dere får mye puddersnø, så kan du vel bare kjøre under snøen. Den eneste snøen jeg klarte å kjøre på med Slash-en sist vinter var den med tykk skare på. Da var skaren så tykk at jeg kunne gå forsiktig på den. lain: Har du bestemt deg for hvilken motor, ESC og konverteringssett du vil ha? Red.: Er det noen andre av dere som har hatt dårlig erfaring med Proline karosserier? Jeg har hatt tilsammen 3 stk, alle til Slash-en. 2 av disse ble brukt om vinteren, og begge disse har sprekt i større eller mindre grad etter svært kort tid. Men disse er de eneste som har sprekt slik. Alle standard karosseriene jeg har hatt og brukt på vinterstid har holdt seg helt fint. Endret 30. november 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå