veluci Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som vet om noen gode hellikopter simulatorer som funker til mac? Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lenge siden jeg har surfa tråden nå. Ser ut som at det blir først på nyåret jeg får tiden jeg ønsker til å bygge om min savage. Om jeg ikke bare kjøper et brushless kit, men litt lyst til å plukke deler selv, koster gjerne litt ekstra også dessverre. Uansett bestemt meg, innen snøen blir borte til våren, skal jeg ha en brushless savage. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Ja, i dag har jeg lakkert og klistret RC bilen min. Kyosho TF-5 m/ børsteløs motor, LiPo og 2.4GHz Endret 21. oktober 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Dæven... Her var det dårlig med amatør lakkering... Er det noe lys i bilen eller? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nei, ikke no lys i bilen(enda) hehe Typisk at i dag som bilen var ferdig så ryker drevet også begynner det å SNØ!!! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har lys på savagen min. baklys med brems, hvite frontlys og blåe langlys. Veldig tøft når der er mørkt. Har også noen egenlagde hvite ekstra langlys som lyser veldig langt. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Nei, ikke no lys i bilen(enda) hehe Typisk at i dag som bilen var ferdig så ryker drevet også begynner det å SNØ!!! Haha... sitter å venter på motorene og litt ekstra utstyr som kommer fra statene. Er $4,99 en fin shipping sum? Jeg vil ut å kjøre sidelengs... Mr. A: Det er best for deg at du har noen bilder, ellers blir det bråk! Endret 21. oktober 2010 av Deppss Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 I går fikk jeg mitt Lotus Elise deksel som skal lakkes as soon as possible:) Til 1/10 asfalt bil Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har lyst på Toyota Supra body og lakke det mest mulig likt Kenneth Moen's Supra. Var på Broom festivalen i dag, fy faen den Supraen er helt sick! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har lyst på Volvo 240 Estate body til asfaltbilen min. Tror det hadde gjort susen på en 1:10 børsteløs "missil". Nærmeste jeg har funnet hittil var vel V70 stasjonsvogn eller noe... Lenke til kommentar
veluci Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei... Skal kjøpe meg helikopter, og lurte på om det er noen som kan hjelpe meg og velge ett??? Er nybegynner, så vill ha ett som egner seg litt fornybegynnere Om det er elektro eller fuel spiller ikke så mye rolle. Har lyst på ett helikopter som er litt størrelse på. Ser for meg og bruke en plass mellom 3-5000.- Er åpen for og kjøpe brukt og, så bare kom med finn annonser eller lignende.. Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 har et problem medmin rc bil(hobao hyper 7) når jeg kjører pleier den å stoppe helt uten videre. hva kan det komme av? den blir varm, vet ikke om den blir for varm? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kanskje en idé å kjøpe en lasermåler angående temperaturen din. Eventuelt hvordan oppfører motoren seg før den stopper? Regner med det er Nitro? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei... Skal kjøpe meg helikopter, og lurte på om det er noen som kan hjelpe meg og velge ett??? Er nybegynner, så vill ha ett som egner seg litt fornybegynnere Om det er elektro eller fuel spiller ikke så mye rolle. Har lyst på ett helikopter som er litt størrelse på. Ser for meg og bruke en plass mellom 3-5000.- Er åpen for og kjøpe brukt og, så bare kom med finn annonser eller lignende.. Kan anbefale helikopter fra Align T-rex serien. Ta en titt på rcmarked.no eller elefun.no Lenke til kommentar
veluci Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei... Skal kjøpe meg helikopter, og lurte på om det er noen som kan hjelpe meg og velge ett??? Er nybegynner, så vill ha ett som egner seg litt fornybegynnere Om det er elektro eller fuel spiller ikke så mye rolle. Har lyst på ett helikopter som er litt størrelse på. Ser for meg og bruke en plass mellom 3-5000.- Er åpen for og kjøpe brukt og, så bare kom med finn annonser eller lignende.. Kan anbefale helikopter fra Align T-rex serien. Ta en titt på rcmarked.no eller elefun.no Ble en brukt T-rex 600, som eg fant på finn.no Gleder meg til og komme igang. har kjøpt skikkelig simulator så nå er det bare og sette igang Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Første gang jeg lader med Lipo laderen min, men.... Hvordan vet jeg når det er ferdig lada? FInner ikke bruksanvisnigen. Tror jeg har stilt inn riktig volt og mah. Kobler i begge kablene osv... Har en B6AC pro. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Manual.... værsågod! http://tool.imaxrc.com/DownLoad/B6ACPRO%20Manual.pdf Endret 5. november 2010 av perpyro Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Takk, men finner ingenting om LiPo der jeg... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Da har du ikke leitet godt nok for det står om hvordan lade og ellers håndtere LiPo batterier der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå