tanngarden Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) noen som vet om TRAXXAS hjul går på tamiya df-03? eller om en slags adapter som gjør at det går? edit; felger: HPI Super Star Wheel Black (2) dekk : Pro-Line Dirt Hawg I 2.2" M2 All Terrain Buggy Rear (2) er blitt bestilt!! Endret 24. september 2010 av tanngarden Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er Pro-Line dekkene limt på en felg, og du skal flytte de over på HPI felgen? Lykke til Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er Pro-Line dekkene limt på en felg, og du skal flytte de over på HPI felgen? Lykke til nei er kun dekk..så blir ikke noe annet prosjekt enn å lime de nye dekka fast til de nye felgene.. felg dekk Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jaja, Idag herjet jeg med bilen min på en slags asfaltgrus haug, prøvde et hopp som var litt for stort og dengte bakdekkene inn i en slags klippekant. Resultatet ble knekt bakaksling = / 1 Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jaja, Idag herjet jeg med bilen min på en slags asfaltgrus haug, prøvde et hopp som var litt for stort og dengte bakdekkene inn i en slags klippekant. Resultatet ble knekt bakaksling = / Slikt som skjer av og til Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg tror jeg allerede har spurt om det her et sted men finner det ikke igjen; Noen som kan anbefale en båt med 1stk. 540-motor (e.l. størrelse), eller skrog som kan ta slik motor? Helst V-skrog. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Traxxas Titan, kanskje? Denne kommer med 1 stk 540 motor, og går som ett uvær ut av boksen. Jeg har ingen erfaringer med båten, men hvis jeg skulle kjøpt en båt, så ville det blitt denne. Men hvis du kjøper ditt eget skrog, så kan du sette i din egen montasje for motor, og dermed kunne bruke den motoren du selv skulle føle for, uavhengig av størrelse. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har akkurat bestilt meg nytt fly, og er stolt som en hane! Nå må man bare vente på at postmann Pat i kina får ut finger'n... Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Har akkurat bestilt meg nytt fly, og er stolt som en hane! Nå må man bare vente på at postmann Pat i kina får ut finger'n... som regel postmann pat i norge du må vente lengst på postmann pat i kina og ellers i verden er ofte kjappe Endret 1. oktober 2010 av tanngarden Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har akkurat bestilt meg nytt fly, og er stolt som en hane! Nå må man bare vente på at postmann Pat i kina får ut finger'n... som regel postmann pat i norge du må vente lengst på postmann pat i kina og ellers i verden er ofte kjappe Nja. Akkurat denne gangen er det Kina-Pat som somler. Har gått en uke siden jeg fikk tracking-numret og pakken har ikke forlatt landet ennå. Men siden det er en STOR eske og postbud i Kina som regel sykler så får jeg vel bare vente. For dem som er interessert så er det en Pitts Bulldog jeg får. 2.38m VSP x2 og 112cc bensinmotor. Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har lyst å skaffe meg et helikopter for nybegynner. Noen tips? Har aldri prøvd å fly før da Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Føler at jeg MÅ ha denne Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Har lyst å skaffe meg et helikopter for nybegynner. Noen tips? Har aldri prøvd å fly før da Har du aldri flydd før vil jeg anbefale å starte i 2 trinn. 1. Skaff deg en Blade SR 120. Fly deg opp på denne til du føler deg komfortabel med den i alle retninger intill du har møtt heliets yttergrenser komfortabelt. 2. Nå skaffer du deg et 450 heli av ønsket merke. Styr unna Blade 400, Esky Belt CP og lignende. Gode modeller er Thunder Tigre E325, Beam E4, Trex 450 samt kloninger av denne. Sikkern noen modeller jeg ikke kommer på i farta. Når du føler deg trygg på 450 heliet ditt så er det bare å ta skrittet videre i hobbyen i den retningen som behager mest. En god simulator er også en god investering og gir nyttig øvelse sammen med flyging utendørs. Endret 2. oktober 2010 av perpyro Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Føler at jeg MÅ ha denne Hadde jeg vært deg ville jeg heller gått for Venom sin VMX 450. Endret 2. oktober 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Testa toppfarta på Baja'n med GPS. 66km/t full gass på asfalt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har du gjort noe med bilen din? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kun trimpotte. Original utveksling. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Kjedet meg, så jeg satte Inferno-karosseriet og spoileren på Slashen min. Red.: Er det noen som vet hva balanseringskontaktene på disse Turnigy-batteriene heter? Endret 5. oktober 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kjedet meg, så jeg satte Inferno-karosseriet og spoileren på Slashen min. Red.: Er det noen som vet hva balanseringskontaktene på disse Turnigy-batteriene heter? Sett at en del folk har konvertert sin Slash til en såkalt "backslash" altså buggy. Er dette 2wd eller 4wd versjonen forresten? Og var det mye modifikasjon som måtte til for å få på karosseriet og spoileren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå