Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på en farts kontroller ved navn dynamite Li-Po Tazer 10T ?

Kjøpte 2, den ene funket fint, mens den andre blinker rødt og grønt mens jeg holder knappen nede, og ikke ellers.

Det er vel ikke bare å gå tilbake å bytte den, iogmed den er loddet?

Lenke til kommentar

De knølene på posten glemte å scanne pakken med motoren min, så den har tilsynelatende ligget her på posten siden forrige fredag. Jaja, hentet den i sted, så <<når enden er god>>, og alt det der.

Jeg skal installere svinghjulet nå, og det er en sak jeg lurer på i forbindelse med dette. Det fulgte med en liten kon sak som brukes til å kile svinghjulet fast i veiv-akslingen, skal denne kilen settes helt inntil det ytterste lageret før jeg strammer til mutteren som holder på svinghjulet, eller skal det være litt mellomrom mellom kilen og lageret?

Red.: Legger til ett bilde. Beklager bildekvaliteten. Mobilen min eier ikke makro-egenskaper i det hele tatt.

post-73476-1280848586,9279_thumb.jpg

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Kan vær også at jeg ga den maximal motstand ved dytte den bakover mens jeg gassa... xD tror ikke motorene tålte den motstanden...

Red.: Kan en motor ta kvelden mår man holder igjen motoren mens den jobber maksimalt i noen få sekunder?

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...