Cutthroat Bill Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3738 Fungerer slike på vanlige bilmotorer hvor man bruker den bittelille festeskruen, eller må jeg ha en motor beregnet for fly? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Funker det greit å kjøre med NiMh-batterier med LVC? Har noen batterier som bilen og båten har kverka gjennom tiden... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det funker jo det, men siden NiMh batterier har høy internmotstand og dermed stort spenningsfall under hard belastning kan den slå inn noget tidlig. Du merker jo når effekten dabber av, så jeg ser egentlig ikke poenget. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Funker det greit å kjøre med NiMh-batterier med LVC? Har noen batterier som bilen og båten har kverka gjennom tiden... Du har fremdeles problem hvis du har mange celler. Én celle (eller flere) kan ha for lav spenning uten at LVC-en kutter. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 I dag fikk jeg Innovative RC TVP-ene jeg bestilte. De ser utrolig barske ut! På mandag kommer motoren med tilhørende deler, og på tirsdag regner jeg med eksospotten kommer fra Elefun. Forresten, hvordan har det seg at Elefun har så utmagret lager for tiden? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Redusert bemanning hos Elefun og leverandørene deres pga. sommerferie? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Noen som vet hvorfor HobbyKing oppfører seg som om jeg skal bestille en tom pakke verdt 0$? Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) noen som vett om eg ska satse på denne ?http://www.globy.no/productview/20213484/ eller om eg ska satse på en AX 10 scorpion rock men finner ikke denne i rtr noen som vett om den er rtr eller om man må bygge den selv? http://www.absolutthobby.no/product_info.php?cPath=206&products_id=4883 Endret 31. juli 2010 av herrthf Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det står at AX10 er "Ready-To-Crawl", så den er nok ferdigbygget. Personlig ville jeg nok gått for denne fremfor HBX. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen som har peiling på en farts kontroller ved navn dynamite Li-Po Tazer 10T ? Kjøpte 2, den ene funket fint, mens den andre blinker rødt og grønt mens jeg holder knappen nede, og ikke ellers. Det er vel ikke bare å gå tilbake å bytte den, iogmed den er loddet? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) De knølene på posten glemte å scanne pakken med motoren min, så den har tilsynelatende ligget her på posten siden forrige fredag. Jaja, hentet den i sted, så <<når enden er god>>, og alt det der. Jeg skal installere svinghjulet nå, og det er en sak jeg lurer på i forbindelse med dette. Det fulgte med en liten kon sak som brukes til å kile svinghjulet fast i veiv-akslingen, skal denne kilen settes helt inntil det ytterste lageret før jeg strammer til mutteren som holder på svinghjulet, eller skal det være litt mellomrom mellom kilen og lageret? Red.: Legger til ett bilde. Beklager bildekvaliteten. Mobilen min eier ikke makro-egenskaper i det hele tatt. Endret 3. august 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det står at AX10 er "Ready-To-Crawl", så den er nok ferdigbygget. Personlig ville jeg nok gått for denne fremfor HBX. ser ut som det blir hbx, mamma betalte noe regning drit eg hadde fått..... men den er nok sikker brukbar Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det er den helt sikkert. :] Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen som vet hvor i Norge jeg kan kjøpe 32 Pitch pinions? 11 tenner og mindre. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen som vet hvor i Norge jeg kan kjøpe 32 Pitch pinions? 11 tenner og mindre. http://4x4rc.no/ds_product_info.php?products_id=65 Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen som vet hvor i Norge jeg kan kjøpe 32 Pitch pinions? 11 tenner og mindre. http://4x4rc.no/ds_product_info.php?products_id=65 Sweet. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 En uke og 2 dager siden E-Maxx'en ble fiksa og nå er den nede for telling igjen... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 *Host*savage*host* Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Kan vær også at jeg ga den maximal motstand ved dytte den bakover mens jeg gassa... xD tror ikke motorene tålte den motstanden... Red.: Kan en motor ta kvelden mår man holder igjen motoren mens den jobber maksimalt i noen få sekunder? Endret 5. august 2010 av Deppss Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du kan brenne motor og/eller ESC ja. Får ikke motoren opp turtallet går det en voldsom strøm. Tror de fleste gode regulatorer har beskyttelse mot overstrøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå