Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var nytt karosseri og nye hjul til Slash-en på plass. :]

 

Nice, satt og siklet på en slash selv om dagen.

 

Denne filmen hjalp ikke akkurat på lysten.

 

 

 

 

Det sagt, så lurer jeg på å konvertere min savage X til brushless når motoren tar kvelden.

Noe jeg vil tro skjer snart, da den har kjørt endel nitro igjennom seg.

Ser ut som de bilene tåler en del juling :)

Lenke til kommentar

Er det 2WD eller 4WD du har lyst på? Jeg kan gå god for 2WD. Den er helt super å herje med, spesielt om du har ett børsteløst system og LiPo-batterier.

 

No idea egnetlig. Tviler på at jeg koster det på meg, blir i såfall om jeg virkelig vraker savage'n.

Har egentlig brukt nok penger på RC på en stund, og tror jeg skal prøve å holde det til en begrenset antall enheter i det minste.

Lenke til kommentar

Har en Losi 8ight jeg lurer på om jeg skal kjøre børsteløs på selv. Kjøpte den brukt på ebay, og den startboxen som fulgte med er noe dritt. Koster nesten like mye å kjøpe ny startbox som å kjøpe en likandes børsteløs motor.

 

Har en Team Assosiated B4 med børsteløs, og det er litt digg når en ikke må skru så veldi mye. Har alltids med den når jeg er ute og kjører med Savage'n, for det skjer jo alltids noe med de nitro greiene ^^.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig vært heldig med min savage, den har fått kjørt seg endel. Også en av grunnene til at jeg tror det kan være tid for å bytte ut motoren snart.

 

Fikk dette i dag, http://vholdr.com/contourhd/techspecs full hd versjon, tenkte å prøve å montere det ut frontruten på en av bilene og kjøre litt.

Men det regner som F, så det utgår i dag. Får heller sette det på lading og teste det litt inne, så jeg kan å bruke det til senere.

 

Også får jeg lete opp no deler og styr i forhold til å gjøre savageX'en til brushless. Tror det blir litt jobb.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig vært heldig med min savage, den har fått kjørt seg endel. Også en av grunnene til at jeg tror det kan være tid for å bytte ut motoren snart.

 

Fikk dette i dag, http://vholdr.com/contourhd/techspecs full hd versjon, tenkte å prøve å montere det ut frontruten på en av bilene og kjøre litt.

Men det regner som F, så det utgår i dag. Får heller sette det på lading og teste det litt inne, så jeg kan å bruke det til senere.

 

Også får jeg lete opp no deler og styr i forhold til å gjøre savageX'en til brushless. Tror det blir litt jobb.

 

Kanskje gå over til hpi sin 5.9 motor som står i savage xl :dribble:

 

 

Sleng opp et par filmer på youtube el så man får se kameraet i action.

Lenke til kommentar

"Oops" der gikk ene akslingen av på min Ansmann ARE-1...

tror ikke de splintene likte den nye 4300 KV børsteløse motoren :love:

 

Forresten, er det noen som vet om noe lim som er og anbefale når det gjelder liming av dekk på felg?

Dekkene mine løsner og skyter fart bort fra bilen :thumbdown:

Har prøvd med superlim fra biltema (CA).

Lenke til kommentar

Forresten, er det noen som vet om noe lim som er og anbefale når det gjelder liming av dekk på felg?

Dekkene mine løsner og skyter fart bort fra bilen :thumbdown:

Har prøvd med superlim fra biltema (CA).

Elefun anbefalte meg en flaske hvor det står "Mercury Adhesives M300M Medium Viscosity". Det har fungert supert på alle mine dekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elefun anbefalte meg en flaske hvor det står "Mercury Adhesives M300M Medium Viscosity". Det har fungert supert på alle mine dekk.

 

Takk skal du ha, jeg skal prøve det. :thumbup:

Selv har jeg god erfaring med Grip (cyanoacrylate). Disse fåes i thin, medium og thick. De to siste har fungert utmerket på alle hjulene jeg har limt. Ett lite tips er å pusse felgene og dekkene med sandpapir før du limer dem sammen. :]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

sedsberg: I mitt tilfelle så var det ikke det... :p

Bilen sugde så mye strøm at batteriene knela og skrek for å slippe å mose ut mer strøm enn de klarte å levere. så til slutt ga det ene seg med et brak... :evil:

Her har du:

http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10310&Product_Name=Turnigy_4500mAh_3S2P_30C_LiFePo4_Pack

Var ikke det litt skummelt høy spenning for en EMAXX?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...