Deppss Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jadda... 4 gangen jeg knakk dempertårnet... xD Andre gangen jeg bytter. Er det noe her jeg burde bytte? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jadda... 4 gangen jeg knakk dempertårnet... xD Andre gangen jeg bytter. Er det noe her jeg burde bytte? Kanskje du burde vurdere å finne deg noen kraftigere tempere ? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg trenger et nytt center gear (?), men Kyosho i Kristiansand sa at de delene gikk ut for produksjon for to år siden.. Så nå sitter jeg her med en Ultima st som står stille. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jadda... 4 gangen jeg knakk dempertårnet... xD Andre gangen jeg bytter. Er det noe her jeg burde bytte? Kanskje du burde vurdere å finne deg noen kraftigere tempere ? Bytt til aluminiums-dempertårn. De originale knekker bare du ser på de. Jeg tømte lageret til Elefun for dempertårn da jeg hadde Emaxx. Kraftigere dempere trengs ikke. Endret 25. juni 2010 av sedsberg Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg venter med å kjøpe alu-dempertårn til den neste knekker... Har en på lager fra før. Men den demper-armen burde jeg vel gjøre noe med? Bytte den, eller rette den ut? Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jadda... 4 gangen jeg knakk dempertårnet... xD Andre gangen jeg bytter. Er det noe her jeg burde bytte? RPM! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg venter med å kjøpe alu-dempertårn til den neste knekker... Har en på lager fra før. Men den demper-armen burde jeg vel gjøre noe med? Bytte den, eller rette den ut? Du kan prøve å rette de ut, men du får kjøpt kun den metallstanga løs også. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Da prøver jeg å rette de ut først. Lenke til kommentar
Saitek93 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ingen som kjører xray 1/8 buggy da? :-) sykt morro :-) anbefales på det sterkeste. Ja, det er sykt dyrt. Men morro man får kan ingen ta fra deg :-) Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det er mye kulere å kjøre et massivt beist av en montertruck som kan kjøre hvor som helst... Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 eni med deppss der:) har to nitro biler kyosho madforce og en hsp tornado det går så det suser spessielt tornadoen begge er da monstertruck Jeg trenger et nytt center gear (?), men Kyosho i Kristiansand sa at de delene gikk ut for produksjon for to år siden.. Så nå sitter jeg her med en Ultima st som står stille. kyosho ultima dx eller noe ? ( glemm det med dx ) jeg har en venn som også plages med gearet og bakakslingene Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg trenger et nytt center gear (?), men Kyosho i Kristiansand sa at de delene gikk ut for produksjon for to år siden.. Så nå sitter jeg her med en Ultima st som står stille. Du kan legge ut en annonse på www.radiostyrt.no . Der er det nok sikkert en eller annen som har noe liggende. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Da er en slik på tur: RC4WD 1/10 Timberwolf Weld Kit Sammen med Tekin-FXR og 45T ESC/motor combo og et FPV oppsett, som gjør at jeg får "live-film" på PC-en. Skal bli morsomt og prøve Her ser dere hvordan bilen kan bli, jeg kommer ikke til å gå så serlig i detajer som mange av de har gjort siden den skal fylles opp med FPV og div Timberwolf Photo Thread Edit: Denne var litt kul da MILITARY willy's TWolf (in progress) Endret 6. juli 2010 av RamboEinar Lenke til kommentar
jonol Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 RamboEinar: Ekstremt kult, du må dele noen videoer med oss når du har kjørt litt Har nå fått installert en børsteløs 9T 4300 KV Ez-run motor med en svær kjøler på det var ekstremt gøy med litt mer futt enn med den gamle 21T børstemotoren. Drifter sammen med en kompisgjeng nesten hver dag, men vi vurderer å kjøpe rally dekk for å prøve det også Noen som har tips til rally, dekk / fjæring? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du kan jo sjekke ut dekka til Tamiya DF03RA. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei. Har lyst på RC båt. Har lyst på en fin trebåt eller en ganske kjapp nitro båt. Hvor mye må jeg ut med for noen av de? og finnes det noen butikker i oslo, det er værdt å skjekke ut? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Da var nytt karosseri og nye hjul til Slash-en på plass. :] Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei. Har lyst på RC båt. Har lyst på en fin trebåt eller en ganske kjapp nitro båt. Hvor mye må jeg ut med for noen av de? og finnes det noen butikker i oslo, det er værdt å skjekke ut? Kjøp elektro. Ikke bare går det bedre, men du slipper å svømme etter båten fordi motoren har stoppa også.. For å komme med forslag kan du kanskje være litt mer spesifikk? Hva er "en fin trebåt" eller en "kjapp" båt? Det kan være så mangt. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Da var nytt karosseri og nye hjul til Slash-en på plass. :] Nice, satt og siklet på en slash selv om dagen. Denne filmen hjalp ikke akkurat på lysten. Det sagt, så lurer jeg på å konvertere min savage X til brushless når motoren tar kvelden. Noe jeg vil tro skjer snart, da den har kjørt endel nitro igjennom seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå