sedsberg Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hvilken bil ville dere valgt av Ansmann ARE-1 eller HPI E10? Kardangen på E10en er av plast, så den må isåfall byttes. Har noen erfaring med Speedymodels i England? Jeg har HPI E10. Vinglete søppel. 1 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 For 5-6 år siden knakk leddet på venstre forhjul på AX5-en min. Fordi det var diff foran og ved motoren betyr det selvsagt at bilen fikk null fremdrift. I fjor tok jeg jobben med å fikse det. Men nå trengs det en ny del til motoren. Jeg greide å ødelegge gjengene i topplokket(?) der pluggen sitter, og ny del må bestilles fra Australia. Og den eneste på Ebay som selger den, sender kun innenfor USA. Supert! Den er kjiip... Jeg er glad for at jeg har diff kun forran og bak... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Endlig fikk jeg rota meg til å bytte diffen på Baja'n. Og nå med låseskiver og lock-tite! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Den er kjiip... Jeg er glad for at jeg har diff kun forran og bak... Jeg satt en skrue i midtdiffen for å låse den. Funket greit. Slapp å hele tiden gå fram og "hjelpe" bilen fordi ett hjul hang i løse lufta Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Den er kjiip...Jeg er glad for at jeg har diff kun forran og bak... Du kan få senter-diff til E-MAXXen også. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hva skal jeg det da? Tror det eneste den duger til er å ha noe å skryte av. Høres ganske fancy ut... Helt til noen ser deg kjøre i terreng. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Bestilte meg nettopp en Amax "bad boy". Ny børsteløs motor vil bli bestillt Endret 14. juni 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Denne "Bad Boy"-bilen så jeg på QXL her om dagen, men grunnet navnet, og at jeg fant lite informasjon om bilen, var jeg noe skeptisk. For å være ærlig, ville jeg heller gått for Tamiya TT-01D, som man får til rundt samme pris. Hadde du ikke en bil fra før, btw? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er min første bil. Grunnen til at jeg gikk for den var at det følger med greit radioutstyr og at en kamerat har den. Han er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er sikkert en grei bil. Vet noen hva slags deler som sitter i drivverket i TT01D? Er det billig plastikk? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 noen som har tips til drifte bil nitro el ? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Til drifting anbefaler jeg elektro. Nitromotorer er ikke anbefalt å drifte med fordi de vil kjøre mye på høyt turtall, noe som foresaker stor belastning. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Les de 5 siste sidene canaye. der er det flere tips til driftebiler (elektro). Endret 14. juni 2010 av jonol Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva skal til for å kalle bilen en drifter? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Trodde det kom mest an på sjåfførren eg Lenke til kommentar
vegham Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er sikkert en grei bil. Vet noen hva slags deler som sitter i drivverket i TT01D? Er det billig plastikk? Plastikk. Bilen fungerer utmerket som driftebil med vanlig børstemotor. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Trodde det kom mest an på sjåfførren eg Ja, seførgelig... Tenkte på oppsettet og sånne greier. Tviler litt på at jeg kan kalle E-Maxx'en en drifer ved å bare slenge på noen plast dekk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå