Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke som jeg vet om, men hvis du signer opp for nyhetsbrev hos towerhobbies får du rabbatkoder på mailen din hele tiden.

Disse ligger også gjerne spredt rundt på div forum/sider.

Jeg fikk avslag på kontrolleren min med kode, pga jeg fant en som var for kjøp over 70 dollar.

Edit:

TH er ikke så dyre på endel ting, men man må jo så klart se ting an, derfor man gjerne har mer enn en butikk man sjekker priser i.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Jeg kjørte i dag fikk endlig start på bilen min :) fettern min fiksa den på søndag.

prøvde den i dag det regenet og litt dammer på fotballbanen jeg spinner på :)

men når jeg gir full gass så bare slukner hele motoren hva kan det vere?

Var ikke sånn på søndag da det var fint vær ute.

Mistenker det er fordi vann kommer oppi tenneren

Det er en 1/8 Truggy på Nitro

Endret av birdy113
Lenke til kommentar

Hei, jeg skal selge min Nitrobil. Men det er ikke det som er poenget, poenget er om noen vet hvor det er mulig å lage en gratis annonse på nett? Btw. Hvor mye tror dere prisen på en 1:10 Nitro 4WD Buggy HSP uten snor kan være, eller hvor jeg kan kjøpe startsnor som hører til bilen?

Endret av MrPool
Lenke til kommentar

Hei, jeg skal selge min Nitrobil. Men det er ikke det som er poenget, poenget er om noen vet hvor det er mulig å lage en gratis annonse på nett? Btw. Hvor mye tror dere prisen på en 1:10 Nitro 4WD Buggy HSP uten snor kan være, eller hvor jeg kan kjøpe startsnor som hører til bilen?

Her er det størst sjanse for å få respons. RCbutikken.no selger jo denne bilen, så da burde de ha deler til den også. Får du gjort den i stand får du kanskje 1000,- for den om du er heldig. 1/10 nitro buggy er det ikke akkurat rare markedet for.

Lenke til kommentar

Hvilket fly burde jeg kjøpe :hmm:

- Cessna 182

- J-3 Cub

Første flyet har 2.4 ghz radio og 20 cm mer i vingespenn, men vil helst punge ut minst mulig, og der jeg skal fly tar jeg av på gress hvis det har noe å si :p

Vanskelig valg. Tror jeg ville valgt Cessnaen siden den er størst og har 2.4GHz. Jo større, jo lettere og stabiliere å fly. Klarer seg kanskje bedre på gress pga. størrelsen.
Lenke til kommentar

Hvilket fly burde jeg kjøpe :hmm:

- Cessna 182

- J-3 Cub

Første flyet har 2.4 ghz radio og 20 cm mer i vingespenn, men vil helst punge ut minst mulig, og der jeg skal fly tar jeg av på gress hvis det har noe å si :p

Vanskelig valg. Tror jeg ville valgt Cessnaen siden den er størst og har 2.4GHz. Jo større, jo lettere og stabiliere å fly. Klarer seg kanskje bedre på gress pga. størrelsen.

ingen av dem ;) wilega er mye beder og det har ett pluss for vannegenskapene

Lenke til kommentar

Ah, nå ble jeg så lettet. Jeg bestilte for ett par uker siden 3 varer fra Elefun, hvor 2 av dem måtte åpnes for å finne ut hvorvidt de passet på min Savage. Dessverre måtte jeg returnere alle 3 varene, og jeg har vært bekymret for at Elefun skulle bli kranglete siden jeg åpnet 2 av disse varene som en huleboer. :p Men i dag fikk jeg beskjed om at dette ikke var noe problem, så nå har jeg 840,- til overs som jeg kan bruke på nettsiden dems. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...