Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Laget en kjapp video for å vise frem det nye karosseriet til Slash-en, samt hvordan bilen oppfører seg på snø med Slingshot og Mohawk-hjul. Har også installert Power Stroke dempere. Bilder kommer.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Akselasjonen i begynelsen av filmen så ikkje ud så vanvittigt fort.

men i forhold dei fleste andre biler. så går den extremt bra på snø:D

å det er 2 wd. så veldig bra til å være elbil til 2-3 lapper....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjørt 2wd Shlash med brede offroad-dekk på bakhjulene, og hjemmelagde piggdekk som var laget av standardhjulene forran. Fungerte overraskende bra både på litt løs snø og hard.

Man har nok litt mer kontroll med 4wd enn to.

Hvordan lagte dere piggdekk?

små spiker? nåler?

Bilete?

Lenke til kommentar
Ikke ebay, forhandler på nett fra usa.

Den kommer med alt. du får den i posten/ups, lad batteriet, sett det i bilen, sett AA batteri i "stikka/radioen" og kjør.

kan du vise meg link?

det var ikkje så dyrt heller med $300:D

tror jeg og slår til;D

Lenke til kommentar
Ikke ebay, forhandler på nett fra usa.

Den kommer med alt. du får den i posten/ups, lad batteriet, sett det i bilen, sett AA batteri i "stikka/radioen" og kjør.

kan du vise meg link?

det var ikkje så dyrt heller med $300:D

tror jeg og slår til;D

Hmm, 300$ pluss frakt. hva med en norsk en til 2100 med moms?

Jeje, ser det er flere modeller av den da så kansje 300$ for den største ikke er så dårlig da.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
1/10. 1/16 blir latterlig lite og kjedlig. du kan få Slash 4x4 RTR til 380 $ uten frak fra towerhobbies.com nå. Selv med tollgebyr og moms blir bilen minst 500-600 kr billigere enn om du skulle kjøpt fra Norge.

Kan du legge in link her, direkte til den du ville kjøpt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...