FuzzFuet Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Det sto ikke Lipo men Li-Polymer, går ut ifra at det bare er en fansy måte å skrive Lipo på Tror det kalles en forkortelse ## unødvendig quoting fjernet av ilpostino ## Endret 14. januar 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
RC-man Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Tror det kalles en forkortelse Forlengelse ja Og ja jeg er glad i å Quote ## unødvendig quoting fjernet av ilpostino ## Endret 14. januar 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 jeg har tatt meg friheten til å fjerne unødvendig quoting fra et par poster. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Da har siste pakken kommet også, kjekt å ha noe annet enn plast som sprekker og smuldrer (eksospotte). Totalt 450kroner ca inkl frakt, som jeg mener er ganske bra pris i forhold til at potta alene gjerne koster 350 kroner i norge. Pga batteri/radioboksene var så billige, ble det kjøpt 3 (under 200 for 3) da det er greit å ha i reserve på en såpass spesiell del, fant ingen butikk i norge som hadde den, og ebay var billigst i utlandet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har du plassert radioboksen slik at den har lett for å gå istykker? Tror aldri jeg har skiftet radioboks på noen av modellene mine noen gang. Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nei, jeg har ikke det egentlig. Bilder: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14899173 Du ser den greit på de to øverste bildene. Jeg må ha klart å fått den i press på en måte, så lokket knakk, må se litt på det når jeg skal feste en av de nye. Normalt burde den være veldig godt beskyttet på innsiden der. Men jeg har klart å ødelegge det utroligste før, så direkte overrasket var jeg kanskje ikke. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvordan funker warthog'en med bling bling dekka? Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Funker fett på asfalt, havner ikke på taket så lett med lavprofil og lavt tyngdepunkt. Dekkene blir ikke avlange heller, så kan holde bra hastighet. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Du går vel ikke rundt når du meier gassen bånn? Eller greier'n den å løfte forhjula...? Endret 14. januar 2010 av Deppss Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Pga jeg har batteri og fueltanken helt fremst, så letter den ikke foran noe spesielt, gir en ganske heftig akselerasjon om jeg gir full pupp. Men da jeg er mer en basher enn en racer, så er det hovedsaklig de andre dekkene som blir brukt, grusbane og store kuler, også kalt hopp, er hva jeg liker. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bilen din ser så forbasket tøff ut, lain! Har lyst til å gjøre noe lignende med min egen Savage. Men har ikke råd til det nå. Karosseri (VW Boble) og litt annet stasj til Slash-en min er på vei, og når lønningen kommer kjøper jeg vaskemaskin og kanskje et helikopter. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Takk. Flere bilder av byggeprosessen ligger her https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13988253 Var endel arbeid, men hadde egentlig bare valget om å enten gi den bort i deler, eller kjøpe på utstyr så den ble ok igjen. Endte da med å kjøpe på litt ekstra Ser også hvor tanken/batteriboksen sitter bedre på et par av de bildene. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hvis jeg hadde sånne gatedekk så kunne jeg vel si takk og farvel til karosseriet... Endret 15. januar 2010 av Deppss Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 jeg prøver igjen jeg:P har en mini inferno som det kommer skorre lyd fra styre servoen noen som vett hva som gjør dette? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 jeg prøver igjen jeg:P har en mini inferno som det kommer skorre lyd fra styre servoen noen som vett hva som gjør dette? hakkete lyd? muligens servotannhjulene som er skadet, er vel 4 skruer å skru opp å så ligger det hmm 4? tannhjul inni der. Så enten ny servo eller rep sett til servoen din. Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 jeg prøver igjen jeg:P har en mini inferno som det kommer skorre lyd fra styre servoen noen som vett hva som gjør dette? hakkete lyd? muligens servotannhjulene som er skadet, er vel 4 skruer å skru opp å så ligger det hmm 4? tannhjul inni der. Så enten ny servo eller rep sett til servoen din. takk Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) lain; Er det Fastlane-deler du har brukt på bilen din? Jeg ser nemlig det at Fastlane har noen lavere TVP-er til Savage, samt lengre bærearmer. Frister veldig! Red.: Jeg ser nå at det står Innovative-RC på den ene TVP-platen. Jeg antar dette er navnet på produsenten. Endret 16. januar 2010 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fastlane kostet mer enn det smakte. http://www.innovative-rc.com/ hadde hva jeg trengte. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er på jakt etter noen veldig lette motorer, mottaker og muligens et kamera. Hvor er det best å kjøpe slikt? Motorene kan godt være ganske svake, det gjør ikke så mye. Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Etter diverse testing med radiostyrte biler, båter og fly har jeg kommet frem til en ting: kjøp elektro samme hva. Det er utrolig lett å få feil innstillinger til bensinmotorer og jeg måtte faktisk få en ekspert til å få bilen min til å gå på tomgang. Dessuten kan du risikere at de kveler seg selv om du gasser opp for brått og så videre. Med elektromotorer slipper du mye stress, jeg håper at elektromotorer vil bli en realitet også for vanlige biler en gang i fremtiden... de er jo så enkle. ER elektro motorene like spreke å kan burne å drift på grus å slik? Kan du gi meg noen gode tips til spreke elektro biler(offroad) til under 2000kr? Sprek å kraftig. På forhånd Takk;D Er på jakt etter noen veldig lette motorer, mottaker og muligens et kamera. Hvor er det best å kjøpe slikt? Motorene kan godt være ganske svake, det gjør ikke så mye. Eg fekke it ganske bra spot kamera til hjul for 800-900kr til jul. FlycamOne 2 sportspakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå