Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da kan du sikkert få 2500, kanskje 3000 for den. Er jo bare å prøve å legge en annonse ut på : http://rcmarked.com

 

Btw, jetset44 sitt design? Er samme jeg går utifra, bare skalert ned av en på rcgroups...

Er jetset44 sin ja, mannen er jo genial.

Grunnen til at det ikke er satt i sammen er at jeg mangler en type balsa trekantlist, glemte å kjøpe den sist jeg var i butikken.

 

Jeg som var helt bestemt på at denne skulle jeg sette sammen på 1 uke. :!:

Lenke til kommentar

Noe jeg lurer på, grusbaner er kanskje ikke det mest ideelle stedet å fly på? Blir for hardt, spesielt for nybegynnere? Er litt dårlig med plass rundt her, grusbanen er det største åpne stedet, eller så må jeg dra til et jorde endel km. unna huset mitt.

 

 

Har ihvertfall fått limt på tuppen og riften ved vingen på flyet mitt, nå skal jeg snart nedpå hobbybutikken og kjøpe en ny sånn dings som propellen sitter fast på. :)

Lenke til kommentar

For det første er det ikke en orginal Dragonfly, som GWS lager, men en kopi. Uansett har det sikkert mindre og si, siden omtrent alle micro-helikoptre på markedet er mer eller mindre lik. Men ikke gå over 1500, da kan du heller kjøpe ett som koster ett par hundrelapper mer, og få garanti og tilgang til reservedeler....

 

edit: Og ja, helikopter er dritgøy, og kjekt med en liten utfordring også :D

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar

Det stemmer, de er ganske vinglete. Ett bensinhelikopter til 5000 er nok lettere og fly. Men micro-helikoptre er såpass billig, og tåler såpass mye at det er bedre å bruke penger på ett vinglete helikopter, enn ett dyrt helikopter når du er nybegynner. Jeg brukte ca. 10 batterier på og lære meg å hovre, dvs holde helikopteret i ro (delvis :p )

Lenke til kommentar

Jeg har en nokså stor radiostyrt båt, Seabex One heter den.

Men tingen er det at mye på den er skada og må skiftes ut.

Den er heller ikke ferdig bygga..

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i deler til den?

Vil det koste mye?

 

Og om jeg hadde hatt noen planer om å selge den, hvor mye tror dere jeg kunne fått for den?

 

 

For dere som ikke er kjent med båten (eller for late til å bruker google), så er båten 145cm lang, har 4 motorer.

2 bak og 2 i bauen.

Det er et sånn skip som slipper ut sånne små dukkerbåter eller no i den duren..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...