Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Ville gitt mellom 1500-2000 for den, men hadde hjulpe litt om jeg fikk litt specs om sender, motor osv. Følger det med gløder, har senderen oppladbare batterier osv Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Den kostet ca 4600,- ny, er komplett, alt følger med. Edit: ny bremseskive,nye tannhjul i girkassen osv. Om jeg noen gang gidder å få solgt den, går pengene til ny sender . ett stk uferdig f-15: Tegningene er jo fine da. Endret 22. juni 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Da kan du sikkert få 2500, kanskje 3000 for den. Er jo bare å prøve å legge en annonse ut på : http://rcmarked.com Btw, jetset44 sitt design? Er samme jeg går utifra, bare skalert ned av en på rcgroups... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Da kan du sikkert få 2500, kanskje 3000 for den. Er jo bare å prøve å legge en annonse ut på : http://rcmarked.com Btw, jetset44 sitt design? Er samme jeg går utifra, bare skalert ned av en på rcgroups... Er jetset44 sin ja, mannen er jo genial. Grunnen til at det ikke er satt i sammen er at jeg mangler en type balsa trekantlist, glemte å kjøpe den sist jeg var i butikken. Jeg som var helt bestemt på at denne skulle jeg sette sammen på 1 uke. :!: Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Ahh, den er kjip. Antar du har sett jetset44 sin F-14, med pivot-wing? Den er syk, tror jeg skal bygge en sånn iløpet av sommeren. Men først en liten jet Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Video av F-14 med wing sweep http://www.rcgroups.com/gallery/showphoto....&cat=500&page=1 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er den i god stand kan du sikker få solgt den for opptil 2000 avhengig av utstyret som står i den. Nice! Takk for linken. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Noe jeg lurer på, grusbaner er kanskje ikke det mest ideelle stedet å fly på? Blir for hardt, spesielt for nybegynnere? Er litt dårlig med plass rundt her, grusbanen er det største åpne stedet, eller så må jeg dra til et jorde endel km. unna huset mitt. Har ihvertfall fått limt på tuppen og riften ved vingen på flyet mitt, nå skal jeg snart nedpå hobbybutikken og kjøpe en ny sånn dings som propellen sitter fast på. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Det beste hadde vært en liten gressbane, men da får du problemer med å ta av pga. for små hjul. Tror derfor du bør holde deg til grusbanen foreløpig, til du er komfortabel med å hive flyet igang... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kan noen si meg om denne er verdt penga: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18714935 Har flydd en del radiostyrte fly, men har null erfaring med helikopter, men syns det ser spennende ut! Hva syns folk om Dragonfly v2 og radiostyrte helikopter generelt? Er det like moro som fly? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) For det første er det ikke en orginal Dragonfly, som GWS lager, men en kopi. Uansett har det sikkert mindre og si, siden omtrent alle micro-helikoptre på markedet er mer eller mindre lik. Men ikke gå over 1500, da kan du heller kjøpe ett som koster ett par hundrelapper mer, og få garanti og tilgang til reservedeler.... edit: Og ja, helikopter er dritgøy, og kjekt med en liten utfordring også Endret 24. juni 2005 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hva vil si micro helikopter? Er de veldig små? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Det vil si helikoptre som veier rundt 200-300g, og har en rotordiameter på rundt 0.5m. Dragonfly v2 er av den typen Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Oi, så det er ganske vinglete? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Det stemmer, de er ganske vinglete. Ett bensinhelikopter til 5000 er nok lettere og fly. Men micro-helikoptre er såpass billig, og tåler såpass mye at det er bedre å bruke penger på ett vinglete helikopter, enn ett dyrt helikopter når du er nybegynner. Jeg brukte ca. 10 batterier på og lære meg å hovre, dvs holde helikopteret i ro (delvis ) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er det mye moro med et micro helikopter da? Og vet noen om et firekanals fly under 500 kroner? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Synes det er ganske gøy med helikopter ja. Er artig og forsøke å lande på pc-skjermer, små bord, på en "helipad" osv. Har også festet en magnet under, og plukket opp ting med det. Ble ganske ustabilt, men funket det Ett komplett firekanals fly til 500kroner er nok vanskelig å få fatt i, ihverfall av brukbar kvalitet... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kan man få tak i et brukt firekanals brukbart fly under 800 da? Trenger ikke radio, har stjelt min brors nokså dyre futaba (er vel brukbart?). Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 brukt er en annen ting, se om du finner noe på http://rcmarked.no Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg har en nokså stor radiostyrt båt, Seabex One heter den. Men tingen er det at mye på den er skada og må skiftes ut. Den er heller ikke ferdig bygga.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i deler til den? Vil det koste mye? Og om jeg hadde hatt noen planer om å selge den, hvor mye tror dere jeg kunne fått for den? For dere som ikke er kjent med båten (eller for late til å bruker google), så er båten 145cm lang, har 4 motorer. 2 bak og 2 i bauen. Det er et sånn skip som slipper ut sånne små dukkerbåter eller no i den duren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå