Mr. A Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 I følge dagbladets valuta kalkulator blir det 1203.66 nok Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pluss toll, moms og frakt Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nei, bare moms og frakt. Momsen er 25% og frakta står oppgitt når du bestiller. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Og tollavgift @ 106 < 1000kr < 212. Endret 12. desember 2009 av Orjanp Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Velger man standard Posten må man ut med henholdsvis 106,- og 212,- i fortollingsgebyr ja, men velger man EMS (ekspressfrakt) som er hakket dyrere er det ikke noe fortollingsavgift. Dermed ender man opp på omtrent det samme, samt at man får pakka etter få dager (3-5). Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg brukte EMS når jeg handla derfra og husker derfor ingen tollavgift. Og jeg kan bekrefte av de leverer raskere en det Posten greier med registrert pakke innad i landet. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 NÅ ER DET FEIL IGJEN!!! med flyet nå feiler det radioen eller motakeren dete er faen meg bare svindel også trenger jeg lengere push roads FAEN!!1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Velkommen til RC-hobbyen! En del av hobbyen er å mekke, fikse, feilsøke og lime ting sammen igjen. For noen er dette en del av sjarmen, for andre et nødvendig onde. For noen er det faktisk hele hobbyen. For min del er det både og. Uansett kommer det som en del av hobbyen. Men i stede for å banne og skrike kan du vel si HVA som er galt så du kanskje får litt assistanse? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Noen som vet em snedig måte å få pengene tilbake eller en ny bil fra kyosho ? har hørt at de er veldig strenge på sånne ting Endret 20. desember 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Noen som vet em snedig måte å få pengene tilbae eller en ny bil fra kyosho ? har hørt at de er veldig strenge på sånne ting kan du utdype det litt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) En kompis av meg har en Kyosho MFR og den detter jo fra hverandre etter hver kjøretur og krever rep og dyre deler etter hver kjøretur. Når snøen kom første gang her i nord så kjørte han på litt humpete is og da vi kom in igjen fant vi ut at høyre bak demper lak olje. Og før det var elstarten ødelakt uten grunn og når vi var hos forhandleren sa han at kyosho ikke tok ansvar for mangler eller feil som var skjedd etter den var brukt selv om bilen startet 5 min før, vi skulle bare fylle bensin og så fortsette å kjøre. Under kjøringen hadde bilen ikke trilla rundt, krasja eller noen ting, bare en liten kjøretur for å ha det artig Endret 20. desember 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ser ut som du har oppdaget kyoshos gode kvalitet. Du er ikke alene om det. Lenke til kommentar
hansi94 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei. Har hatt en del trøbbel med min motor på min Thunder Tiger EB4 S2 ( 1:8 Buggy ). den originale motoren er en .21 motor på 2,1HK, mens jeg har funnet en SH .28 motor på 3,8HK ( LINK ). Vil bilen min tåle den kraften som .28 motoren gir? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Er kyosho kjente for dårlig kvalitet ? MFR'en er rett og slett bare drit, masse dårlige løsninger og masse tull, samme med mad force men mad force har ikke samme dårlige kvalitet som jeg har sett Alle kompisene mine har Kyosho, og jeg har HPI, jeg må jo mekke litt på alle sine biler siden de de tydelig hvis synes jeg er ganske god til å finne ut av ting og jeg har merka at på HPI er det veldig mye mere å skru på men er lett å jobbe med og når du først har skrudd bilen i biter og skrudd den samme igjen så kan du det meste, mens Kyosho har prøvd å gjøre det så lett som mulig men det gjør det vanskelig. Endret 20. desember 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er det noen som vet hva topfarta er på denne båten? TWINSTORM 800 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er kyosho kjente for dårlig kvalitet ? MFR'en er rett og slett bare drit, masse dårlige løsninger og masse tull, samme med mad force men mad force har ikke samme dårlige kvalitet som jeg har sett Alle kompisene mine har Kyosho, og jeg har HPI, jeg må jo mekke litt på alle sine biler siden de de tydelig hvis synes jeg er ganske god til å finne ut av ting og jeg har merka at på HPI er det veldig mye mere å skru på men er lett å jobbe med og når du først har skrudd bilen i biter og skrudd den samme igjen så kan du det meste, mens Kyosho har prøvd å gjøre det så lett som mulig men det gjør det vanskelig. jeg har aldri hatt noe problem med Kyosho, ca samme kvalitet som de andre bilene jeg har drevet med. hadde forresten masse problemer med mad force tidligere, diffen røyk i ett sett og akslingen ble bøyd ofte. men, hvis man forsterker diffen og kjøper en liten skru-stikke til å rette opp akslingen så var problemene mine borte. utenom girene som gikk en gang i blandt da. og stort sett alt annet av tannhjul. men, alt etter hvordan man kjører, jeg har aldri vært forsiktig med det jeg har kjørt med, det gjør at ting ryker fort. jeg har aldri merket noe forskjell på merkene, kjører både Kyosho, HPI og HoBao(på bilene). er faktisk mest fornøyd med HoBao, å hoppe 10 meter uten en skramme er det ikke mange biler som takler. eneste problemet med HoBao jeg har merket er at div. ting rundt hjulene ryker veldig lett hvis man treffer riktig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hvis det bare hadde vært så lett så skulle man ha kunne konstruert sin egen bil å laget den fra grunnen av, men det re det jo dessverre svært få som kan, bare folk med tilgang til dvs cnc maskiner og liknende. Personelig så har jeg lyst på noe likt denne koster bare 5444,- + frakt og dvs andre kostnader, i dagens valuta blir det ganske nøyaktig 28655,2,- NOK bare for bilen avhengig av kurs Endret 21. desember 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hei Jeg skal kansje kjøpe meg en nitro bil etter jul å jeg har sett litt i rundt på norske sider og der var det litt dyrt syns jeg. Så kom jeg over denne saken - http://www.xenonproject.com/product_info.p..._id=423{1}Array Er den grei ? Er det noen som har erfaring med denne modellen ? Er det lett å skaffe deler til den i norge ? Den skal bare brukes til morro kjøring. Jeg er åpen for forslag til nitro biler til 2000-2500 kr Edit jeg fant denne å den ser jo grei ut eller ? http://shop.smallsize.no/product_info.php?...1a085404e9b63da Endret 21. desember 2009 av paraxsystemz Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nå har jeg ikke hatt mye kyosho men den bilen jeg hadde for lenge siden var bare søppel samt mange i flyklubben ikke er videre fornøyd med kvaliteten på en del av produktene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå