aklla Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 aldri kjør hardt når den er kald, ha noen dråper med "after run oil" i motoren og sveiv motoren rundt ett par ganger så det sprer seg, gjør dette om den skal stå rolig lengre enn en uke(gjerne etter hver gang) vær nøye med at det ikke samler seg dritt rundt pluggen, noe av dette faller nedi når du skrur av pluggen. hold drev og slikt rene og smurte, så motoren får minst mulig motstand, dette er bra for drevene også. jeg bytter også plugg relativt ofte for at den alltid skal gå perfekt. bytter med en gang den gamle begynner å bli dårlig. bensin-filter har jeg også alltid, for å slippe at dritt skal komme fra bensin-tanken til motoren. pass på å vask det filteret også. det er hva jeg gjør for å holde bilene mine i bra stand ihvertfall... Lenke til kommentar
jevli Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Går rundt å gleder meg til jeg får tilsendt HPI Savage XL Skal bygge tilhenger til den (det blir gøy) Har tenkt på det selv, hvis du lager det, kan du sende meg noen tegninger, mål, handlelsite osv ? Jada det kan jeg gjøre Blir nok ikke noe superavanserte greier, bare for gleden med å bygge den Legger deg til som venn Lenke til kommentar
Quick Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Legger inn en liten video av min 6S Align T-Rex 450 Pro. Mest intensivt fra 2:45 og utover. Oppsett osv. finner dere i beskrivelsen. Reviewtråd kan forøvrig sees her. Mvh dæven så tøft. er det vanskeli og flyge sånn?? eller sette opp helikoptere til og fungere sånn??? hvor mye koster ett slik helikopter?? Takker! Har drevet med dette i 3,5 år nå. Ligger maaange timers intensiv trening bak, - både i simulator og real life. Har ikke finregnet på hva akkurat dette koster, men ligger nok på ganske nøyaktig 8-9000 Kr. med det oppsettet. Og, ja - det er tidkrevende å sette det opp skikkelig... Mvh Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Sliter med å få tak i rotostart til RB TM728 motoren min! Noen som vet hvor man kan få tak i sånt? Må jo nesten få gang på Savagen min til vinteren og snøen (serlig...) kommer. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Sliter med å få tak i rotostart til RB TM728 motoren min! Noen som vet hvor man kan få tak i sånt? Må jo nesten få gang på Savagen min til vinteren og snøen (serlig...) kommer. Hmmm http://www.amainhobbies.com/product_info.p...tart-Conversion http://www.amainhobbies.com/product_info.p...ept-TM728-TM928 Endret 28. oktober 2009 av jop91 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Går rundt å gleder meg til jeg får tilsendt HPI Savage XL Skal bygge tilhenger til den (det blir gøy) Har tenkt på det selv, hvis du lager det, kan du sende meg noen tegninger, mål, handlelsite osv ? Jada det kan jeg gjøre Blir nok ikke noe superavanserte greier, bare for gleden med å bygge den Legger deg til som venn Tusen takk. Nå har jeg lagt deg til som venn og Hadde planer for en stund tilbake om å lage en vogn som jeg kunne feste bakpå bilen som jeg kunne ha bensinkanna og litt verktøy på så jeg slapp å bære det, siden jeg bor nært de plassene jeg bruker å kjøre, men kom aldri så langt :!: Endret 29. oktober 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som kjører på Stord her eller? Måtte vel klart å få organisert litt råning på Plantasjen sin parkeringsplass eller i Hustredalen i crossbanen. Får jo Savagen oppe å gå om ca 7 dager takket være jop91 Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Savagen er oppe å gå... kjekt med overdimensjonert motor Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Hei folkens Eg har i dag åpnet tjenesten modellsport.no. Her kan dere registrere områder dere flyr på, eller finne frem til områder i nærheten(litt få områder registrert enda, men håper det kommer seg). Bare kom med tilbakemeldinger Lenke til kommentar
fsx Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 jeg trur det er noe galt med flyet mit! jeg har en cessna elektro fly 182 skala 150 cm vingespenn når jeg går 20 meter bort da mister jeg singnalet er dete normalt?? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 jeg trur det er noe galt med flyet mit!jeg har en cessna elektro fly 182 skala 150 cm vingespenn når jeg går 20 meter bort da mister jeg singnalet er dete normalt?? helt normalt dette... flyet skal aldri lengre enn 20 meter unna den som kjører, noe annet ville vært en stor risiko. eller ikke... signalet skal vel gå en kilometer i fri sikt, eller mer. har du sjekket at antenna på både mottakeren på flyet og kontrollen er slik de skal være? bra batterier i kontrollen? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 jeg trur det er noe galt med flyet mit!jeg har en cessna elektro fly 182 skala 150 cm vingespenn når jeg går 20 meter bort da mister jeg singnalet er dete normalt?? helt normalt dette... flyet skal aldri lengre enn 20 meter unna den som kjører, noe annet ville vært en stor risiko. eller ikke... signalet skal vel gå en kilometer i fri sikt, eller mer. har du sjekket at antenna på både mottakeren på flyet og kontrollen er slik de skal være? bra batterier i kontrollen? jeg går 20 m vek fra flyet med antene nede da mister jeg singnal for jeg bekymrer meg for og fly det i radioe er det nye batteri før så hvar det lite strøm i controlen Lenke til kommentar
fsx Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 har er bilde av flyet mit Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Ble nettopp ferdig med bygging Bilen er basert på E-Firestorm Flux! Masse mods Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Den så rå ut! Har du bilder av den uten karosseriet? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Yess + at jeg tok bilder med Street Tires på også! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Wow. Helt fullstendig nydelig! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Wow. Helt fullstendig nydelig! Tusen takk!!! Har brukt noen timer og cash på den! Jeg sa til meg selv at om noe knakk så skulle jeg bytte ut med titan eller aluminium. Har krasja ganske godt med den av og til Bilde fra det siste møtet med veggen! Digger Bug chassiet fra Pro-Line, skikkelig heavy duty 0.6 lexan! Endret 21. november 2009 av ASCIWhite Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Tøff bil dette Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 I dag fikk jeg meg en Anderson M5-motorsykkel. Har bare fått testet den bittelitt. Har problemer med å lade mine gamle metallhybrid-batterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå