Gå til innhold

Den store R/C-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aklla, hvordan fiksa du kjettinger. hva er de laget av, bilder ??

jeg lagde det av kjetting :p

kuttet opp i passe små biter og festet med stål-tråd.

fant ut at det var veldig viktig å ha den stram, og at den ikke kan løstne på innsiden av hjulet.

har desverre ikke bilde, har ikke peiling på hvor kjettingen er :p

Lenke til kommentar
Jeg savner bremser på framhjula. Det er stort sett det eneste. :p Er flott med en bil som bare virker og hvor jeg ikke må lade batteriene hvert 10nde minutt. :)

Kan være enig med bremsene... :p Det kan komme fort opptil 30min kjøring på meg, men nå som jeg bare har Rwd så vet jeg ikke hvor lenge jeg kan kjøre med max effekt...

Lenke til kommentar

Går an å montere frambremser på Bajaen men det koster fort noen tusen. Kjøretiden er vel ca. 40 min. pér tank med full effekt fra start til stopp. Kjører minst to tanker før jeg må lade mottagerbatteriet.

Kjøpte noen nye asfalt-bakdekk og tenkte å teste de i dag. Men da ble det selvfølgelig pøsregn.

Lenke til kommentar
Går an å montere frambremser på Bajaen men det koster fort noen tusen. Kjøretiden er vel ca. 40 min. pér tank med full effekt fra start til stopp. Kjører minst to tanker før jeg må lade mottagerbatteriet.

kjøp nye batterier.

aner ikke hvor lenge jeg kan kjøre med mine 2300mAh batterier, men har aldri opplevd å gå tom når jeg kjører...

Lenke til kommentar

Usikker på effekten egentlig. Tror den ligger rett rundt 3HK. Ser noen skriver 3,5HK. Gassresponsen er enorm. Testa en Revo 3.3 og den hadde på langt nær samme responsen. Ved kappkjøring på slette lå vi så godt som side om side. Med GPS har jeg målt den til 53km/t. Dog får man dreving for høyere fart enn dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...