sedsberg Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg savner bremser på framhjula. Det er stort sett det eneste. Er flott med en bil som bare virker og hvor jeg ikke må lade batteriene hvert 10nde minutt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 aklla, hvordan fiksa du kjettinger. hva er de laget av, bilder ?? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 aklla, hvordan fiksa du kjettinger. hva er de laget av, bilder ?? jeg lagde det av kjetting kuttet opp i passe små biter og festet med stål-tråd. fant ut at det var veldig viktig å ha den stram, og at den ikke kan løstne på innsiden av hjulet. har desverre ikke bilde, har ikke peiling på hvor kjettingen er Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Første kræsj med min Raptor 50 unnagjort! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg savner bremser på framhjula. Det er stort sett det eneste. Er flott med en bil som bare virker og hvor jeg ikke må lade batteriene hvert 10nde minutt. Kan være enig med bremsene... Det kan komme fort opptil 30min kjøring på meg, men nå som jeg bare har Rwd så vet jeg ikke hvor lenge jeg kan kjøre med max effekt... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Går an å montere frambremser på Bajaen men det koster fort noen tusen. Kjøretiden er vel ca. 40 min. pér tank med full effekt fra start til stopp. Kjører minst to tanker før jeg må lade mottagerbatteriet. Kjøpte noen nye asfalt-bakdekk og tenkte å teste de i dag. Men da ble det selvfølgelig pøsregn. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Går an å montere frambremser på Bajaen men det koster fort noen tusen. Kjøretiden er vel ca. 40 min. pér tank med full effekt fra start til stopp. Kjører minst to tanker før jeg må lade mottagerbatteriet. kjøp nye batterier. aner ikke hvor lenge jeg kan kjøre med mine 2300mAh batterier, men har aldri opplevd å gå tom når jeg kjører... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er det mulig å putte hvilken som helst motor i min inferno tr.15? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Klarer Bajaen å spinne på asfalt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Klarer Bajaen å spinne på asfalt? Hvordan tror du jeg klarte å slite ut bakdekka på én dag? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hehe... såpass ja Vet du hvor mye hester og moment det er i den motoren? Kikka på hpi.com og de skriver 40 sider om den bilen, men det eneste jeg fikk vite om den var at det var en 26cc motor og at bilen går opp til 40mph... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Usikker på effekten egentlig. Tror den ligger rett rundt 3HK. Ser noen skriver 3,5HK. Gassresponsen er enorm. Testa en Revo 3.3 og den hadde på langt nær samme responsen. Ved kappkjøring på slette lå vi så godt som side om side. Med GPS har jeg målt den til 53km/t. Dog får man dreving for høyere fart enn dette. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du har vel ikke filma når du har kjørt den på asfalt vel...? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 hei, bilen min går seg veldig fort varm syntes eg... hvordan burde eg justere?? er det noen problem og montere lys??? noen nettsider hvor de selger mye ekstra utstyr osv?? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Du har vel ikke filma når du har kjørt den på asfalt vel...? Kun litt fra innkjøringa. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvilken type bil er det snakk om (mulig det er nevnt tidligere i tråden og at det ikke er jeg som har fått det med meg)? Er det snakk om nitro så kjør på med tykkere blanding. Nitroen kjøler. På elektro kan det være at du bør gire ned. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Nå kommer Traxxas med en 4x4 Slash. Den tror jeg må prøves. Denne skal jeg ha. http://www.traxxas.com/products/electric/6...tml#/content-01 Endret 13. oktober 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
veluci Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 får ikke start snora mi til å fungere lengre. har prøvd og tatt den av og satt den på igjenn, men får den rett å slett ikke til å fungere.. noen som vet hva eg burde gjøre? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva er det som ikke fungerer? Trekker den seg ikke tilbake? Får du ikke trekt den ut? Får du trekt den ut, men at det ikke er noe motstand? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 ja, får trekt den ut, men den trekker seg ikke inn igjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå