TanteEdgar Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Bedre måte å skaffe seg sponsorer tror jeg ikke du finner... Det tviler jeg ikke på Hva slags fare er det på Lexusen til faren din da? Svart såklart :!: Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Synd jeg ikke han så elegant lyssystem som deg... Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Synd jeg ikke han så elegant lyssystem som deg... Å, da har du ikke sett innsiden... Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Forbanna skirve feil!!!! Det jeg egentlig mente å si er: Det er synd jeg ikke kan ha så elegant lyssystem som deg! Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Så så, du kan oppsøke hjelp vettu Men hvorfor kan du ikke ha et så aldeles fantastisk vakkert lyssystem som meg da? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 HAHAHA!!!! Som du kanskje ser, <<<---(profilbilde) så kjører jeg monster truck... så da har jeg ikke lyktene som er vel det viktiske eller hva f*en det heter...... Meg og far var på modellers, og da så han en (rc) BMW med lys og det greiene der.. ...... Det ende med at han mekka lys til bilen min.. 10mm lysdioder En kompis hjalp meg med å sette lysa i karosseriet.... ved å borre og lime. xD Jadda... så er det bare å holde på plass 5km med kabelrot.. det ble vel mer justering enn studering, fordi jeg skulle har lysa i en spesiell vinkel, noe som var et hellvete... Nå har jeg fjerna lysa.. og kjører med 8x10mm hull i fronten og baken... xD Det er lys, men ikke eleganse! Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Da er det innkjøpt et nytt fly her i huset. Denne gangen satser jeg på et billig fly. Skal kunne brukes på sene kvelder til konkurranser (limbo, dogfight, landingskonk osv). Fant et på absolutt hobby til 490 kr som så veldig bra ut. Sjekk linken: http://www.bodomfk.net/forum/index.php?topic=450.0 Legger ut byggebeskrivelse og test av flyet fortløpende. Nå er det et tykjevær så det er lite flyging akkurat nå. Men det kommer seg. Anbefaler en titt på de andre byggeprosjektene også, som BAE Hawk. Den fikk en kort jomfrutur. Ca 3.5 sek i lufta før den blei vrak. men den brant fint i båltønna på kvelden... Ikke jeg som har bygget det da. Gleder meg til testflyging. Tror det blir gøy. Å limpistol blir standardutstyr til den modellen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 I dag tok jeg jaggu en ufrivillig backflip med Slash-en. På flat mark, intet mindre. Det trodde jeg ikke var mulig. Tidligere i dag hentet jeg en Futaba Megatech 3PM 2,4ghz-sender med mottager på posten. Installerte mottageren i Slash-en, og gikk ut for å kjøre. Ga nesten bånn pinne, 65-70 km/t, tenker jeg, da et vindkast fikk bilen til å snurre en hel runde. Bilen fortsatte akkurat samme retningen. Det skal godt gjøres (selvmotsigelse) å få en bedre ufrivillig backflip en denne. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvordan oppsett har du i Slashen din? Jeg satser på å få Velineon 3500 motoren min denne uka, og fra før av har jeg kjøpt Hobbywing eZRun 80A ESC med programmeringskort, 2S og 3S LiPo med lader. Mens nye dekk og felger, demperolje, dempertopper i alu, dempertårn (RPM), tett gearcover (RPM) og nye fjører er underveis med posten. Blir spennende å se hvordan den går når dette er montert. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg kjører på 11,1 volt LiPo med Velineon motor og ESC. Har byttet fremre dempertårn til ett i aluminium. Deler av hjulopphenget og styringen er også byttet ut med deler i aluminium. Også har jeg satt på adaptere for bruk av 1:8 buggy-hjul. Et par bilder her ... Og et par bilder her. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kjører du med 26/86 dreving? Hvordan blir toppfart, aks og varmegang med det? Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Satser på å få 2 felger til i løpet av uken. Disse er 6mm innpress på og fyller ut hjulbuene perfekt Håper ikke jeg avbrøyt hele diskusjonen over her Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hehe... Det der kaller jeg jålete racing felger... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kjører du med 26/86 dreving? Hvordan blir toppfart, aks og varmegang med det? Har ikke fått målt temperaturen på motoren, så det kan jeg ikke svare på. Fartsregulatoren, derimot, tror jeg aldri har vært så varm at jeg ikke har kunne ta på den. Med 26/86-dreving går bilen litt for fort da den som regel går rundt. Akselerasjonen var vel stort sett samme som alltid. Bilen er såpass lett at jeg kunne legge den på bakhjulene nesten uansett hastighet. Akkurat nå kjører jeg med 23/90-dreving for motoren sin skyld. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hehe... Det der kaller jeg jålete racing felger... Det der kaller jeg lakkerte originalfelger for å slippe å kjøpe 4 nye Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som har rc bil med FWD? Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som har rc bil med FWD? ER veldig få som har det Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som har rc bil med FWD? ER veldig få som har det Jeg hadde FWD på min EMAXX da bakakslinga knakk. Ganske interresant. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som har rc bil med FWD? ER veldig få som har det Jeg hadde FWD på min EMAXX da bakakslinga knakk. Ganske interresant. Hvor fort gikk det da? Akkurat det skjedde med meg bare omvendt. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hehe... Det føles ut som du har en bil med lattelig mange hester... Jeg tok av mellomakslen bak.. Skal snart gjøre den om til RWD Det eneste stedet der FWD funker er på asfalt... xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå