sedsberg Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Legg merke til at laderen kun er på 50 watt. Dvs. at du ikke vil kunne få 5A på 3S og flere celler. Dette overså jeg fullstendig. Det forklarer hvorfor mitt 3-cellet LiPo-batteri bare lades på ca 4,6A. Får jeg spørre hvilken lader du bruker? jeg bruker denne fra Kong Power. Kraftig liten sak men den krever enten en kraftig ekstern strømforsyning eller et stort 12V bilbatteri/fritidsbatteri. Hadde et 100Ah bilbatteri fra før så for meg gikk det greit. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Nå synes jeg det ble veldig stille her... Er det ingen som har gjort noe spektakulært da? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg har kjøpt meg Realflight G4,5 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Nja, har klart å miste potta på helikopteret(igjen). Venter på nye skruer. I mens har eg montert SwitchGlo Pro i helikopteret og begynt å tenke seriøse tanker rundt fieldboxen min. Ligger lavt i terrenget i et par dager til Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Nja, har klart å miste potta på helikopteret(igjen). Venter på nye skruer. I mens har eg montert SwitchGlo Pro i helikopteret og begynt å tenke seriøse tanker rundt fieldboxen min. Ligger lavt i terrenget i et par dager til I lufta? :O Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Potta falt av i lufta ja, men ble holdt igjen av en sta fuelslange Dette er for øvrig tredje gangen den faller av. Nå er eg lei, har erklært krig og om eg så må sveise potta på så skal den festes i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Slik må du jo filme!!! :O Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Det er flere turer eg burde ha filmet Stort sett alle øktene med nose in trening. Er alltid nervøs når eg øver på nose in og her om dagen så klarte eg å kjøre rotoren nedi grusbanen eg fløy på i en manøver eg tok for å feige ut og rette opp i tail in. Eg kjente grusen som sprutet på bena mine. Ikke høy i hatten den dagen der. En annen gang hadde eg akkurat tatt av da det kom ei bikkje løpende og begynte å bjeffe og hoppe etter helikopteret. Dette var på et stort industriområde(med grense til en skog på ene siden) på en søndag og sett bort i fra meg og Raptoren så var det ikke ei sjel å se, og eg hadde heller ikke, som vanlig, forventet å se noen der. Etter et lite minutt hørte eg en plystrelyd og så stakk bikkja av. Eieren såg eg ikke noe til. Men, med kun to never så blir det lite filming. Vurderer dog å skaffe meg et actionkamera for å få med slike gullkorn, men så langt spytter eg heller pengene i deler og utstyr Så, siden det er så stille bidrar eg med følgende film(igjen)(det er ikke meg ): Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 WTF?! Hvordan går det ann? xD Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 jeg har en del film jeg kunne lagt ut hadde det bare eksistert programmer som fungerte med AVCHD. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Kan vel fortelle hva som har skjedd med rc bilen min nå som vi har kommet så godt i gang... Sist jeg ødela noe var i vinter. at gikk dempertånet... (plast+kaldt=not good) Noen som har en bror som (tror) har SÅ peiling på å kjøre rc bil? hehe... sånn er min bror. NULL kontroll! HELE 2 minutter så er det gjort... xD Der gikk nedre bærearm og demertårnfestet!! Tok meg det friheten å dramatisere med noen heftige hjulvinkler... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Dempertårna og de greiene de er festa i (bulkheads) er patetiske på EMAXX-en. Det er det første som bør byttes ut med alu. Edit. Og sjekk boltene til bærearmene ofte! Det hender ofte at de knekker uten at demperarmen ryker. Og bytter du i tide så sparer du i det minste en bærearm. Endret 6. september 2009 av sedsberg Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Fikk hakeslepp da jeg så prisen... xD de hadde nok ikke knekt his bror ikke hadde fått bilen til å landa med karosseri feste føst i bakken med den farta... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Plutselig funket ikke TF-5 drifte, skulle bare bytte til driftedekk, servoer og alt funker, men ikke motoren -.- + at min Mini Inferno ikke virker i det hele tatt -.- + at jeg styrta med Spitfiren -.- og knakk propellen på Miniumen min -.- Alt skjedde på en gang (nesten) Endret 6. september 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 en kompis av meg har en kyosho mfr, og heile den ez-starter greien er plutselig ødelakt. startmotoren har trolig brent inmat, men den burde jo ikke ha noe å si for gløder delen av starteren, siden den elektronikken til den er koblet i paralell til motoren noen forslag på hva som har skjedd ? takker for svar og komentarer Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Noen som har prøvd dette i diffen? Diffolje 20.000cSt Og hvordan funker diffen med denne oljen? Oil, differential (100K weight) Endret 7. september 2009 av Deppss Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Noen som har prøvd dette i diffen?Diffolje 20.000cSt ikke akkurat den, men noe lignende. har testet diverse fra 5000-100.000, det funker faktisk bra. jeg sleit med at den ene monstertrucken min(Mad Force) sleit hardt med bratte bakker, fyrte på med 100 000 olje i diffen, så kom den vel 10 meter lengre opp i bakken og det er generellt mye bedre kjøre-egenskaper. leeenge siden jeg har luftet RC-lekene mine nå edit: jo høyere tall, jo seigere olje og jo mer låser du diffen. altså, 100 er ca som symaskinolje, 100.000 er ca som sirrup. 100 000 kan gå ut over diffen hvis det ene hjulet sitter helt fast, antagelig vil ikke 20 000 gå ut over diffen. varmlim låser diffen helt og er ganske greit å få fjernet igjen Endret 7. september 2009 av aklla Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Så, diffen blir rimelig stiv med 100.000? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) jepp. jeg merket VELDIG stor forskjell ihvertfall... edit: jeg har kun erfaring med bensinbiler, så om dette kan skade noe på el-bil aner jeg ikke. er forresten pga elbilene deres at jeg knapt er aktiv i denne tråden. edit2: nomore: filmen din minner meg om første gangen jeg fyrte opp ett litt større helikopter, hadde trent en del på simulator, og endret på 1 bryter, denne snudde hva som var gass og brems. skrudde på helikopteret, det ga bånn gass, innendørs... endte med ett par ødelagte tannhjul, en ødelagt propell og noen timers arbeid med å sette det sammen igjen Endret 7. september 2009 av aklla Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hehe... Det kan nok ikke skade bilen min nei Har flere deler fra REVO som er en nitro monster truck. Revo®-Spec Torque-Control™ Slipper Clutch Revo®-Spec Drivetrain Sealed Revo®-Spec Differentials Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå