Rudde Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Du må betale 25% moms. Med EMS er det ingen ekstra gebyrer. Jeg måtte betale tollavgift (110kr) + moms Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Du må betale 25% moms. Med EMS er det ingen ekstra gebyrer. 150,- i moms da. Men blir bilen sterkere, går den fortere med de LiPo batteriene enn vanlig 8.4v 5000mAh ? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Lipo batterier holder spenningen bedre en NiMh batterier gjør så mere kraft vil di også få. Når et lipo batteri er toppladet er cellespenningen 4,2V så et 2S batteri har da 8,4V. Ved belastning vil spenningen falle litt men du kjører faktisk på en høyese spenningen en det 8,4V NiMh pakken gjør samt at du flytter på mindre masse. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Lipo batterier holder spenningen bedre en NiMh batterier gjør så mere kraft vil di også få.Når et lipo batteri er toppladet er cellespenningen 4,2V så et 2S batteri har da 8,4V. Ved belastning vil spenningen falle litt men du kjører faktisk på en høyese spenningen en det 8,4V NiMh pakken gjør samt at du flytter på mindre masse. Du har den ikke den forklaringen i n00b versjon ? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Jeg har forklaringen i form av Honey Bee RTF helikopter som kommer med 8,4V NiMh pakker. Dette flyr da bedre på 7,4V LiPo pakker. Den nominelle spenningen i en NiMh pakke faller letetre i en i en LiPo pakke og derfor kan en 7,4; Lipo pakke yte bedre en en 8,4V NiMh pakke. I tillegg kommer den lavere vekten bilen har å drasse rundt med. Endret 30. august 2009 av perpyro Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) aha, derfor fly og helikopter bruker LiPo. Kjøpte meg ett Kyosho Minium som går på LiPo Men trenger jeg ikke en overgang fra LiPo til Traxxas bilen? Endret 30. august 2009 av Durochris Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Turnigy batteriene kommer med 4mm bullet connectorer men du kan kjøpe traxxas connectorer og lodde på slik at alt passer eller kjøpe bullet connectorer og lodde på speedkontrolleren din. 4mm bullets http://www.elefun.no/elefun4/aspx/produkte...ategoriID=10000 Traxxas http://www.elefun.no/elefun4/aspx/produkte...ategoriID=10000 Endret 30. august 2009 av perpyro Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Noe sånt:EC3 Male - Traxxas Female Eller :EC3 Female - Traxxas Male Men stikkontakten på laderen, hvordan er den ? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Dessværre ingen av de. De der er enda en type connectorer. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Dessværre ingen av de.De der er enda en type connectorer. aww. Liker ikke å lodde. Ender med at jeg ødelegger det. Men vet du om det er norsk stikkontakt på den laderen? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Det skal jeg ikke begi meg ut på. Kan til og med tenkes du må ha separat strømforsyning på den. Det er desværre vanlig at laderne er beregnet på 12V DC. Både Traxxas og bullet connectorene trenger du ikke bekymre deg for å ødelegge. Du lodder kabelen til connectoren først før du dytter den inn i plastkontakten. Deans derimot kan man lett ødelegge mens man lodder de. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Skal til Micromonsters i Oslo til uka, så da kan jeg høre med dem Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Du må betale 25% moms. Med EMS er det ingen ekstra gebyrer. Jeg måtte betale tollavgift (110kr) + moms Med EMS-frakt? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 For min del betalte jeg kun moms av verdi på pakken og ikke for selve frakta. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Du må betale 25% moms. Med EMS er det ingen ekstra gebyrer. Jeg måtte betale tollavgift (110kr) + moms Med EMS-frakt? For min del betalte jeg kun moms av verdi på pakken og ikke for selve frakta. Det var fra Hong Kong eller no. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Var fra hobbycity og jeg valgte å fortolle hele beløpet av varene. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg kunne ikke velge noe slikt. De sender alt som gift. AKuratt som Dealextreme. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Merkelig for hos meg kom det opp en tabell der jeg kunne velge å fortolle alt fra 0 til 100% av kjøpesummen. Jeg handlet derfra i juni i år. Mulig dette henger sammen med EMS. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Hei Har sett litt rundt og funnet noe rått E-REVO, har sett på den før, men syns prisen er litt stiv. Hva får man mest ut av? E-MAXX eller E-REVO Eller er det andre gode alternativer i denne klassen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 det var da en ekstrem pris for noe som ikke sluker bensin :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå