Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, endelig har jeg bestemt meg. Jeg er altså ute etter en Truggy/Buggy. Bilen må ha fart og ikke minst være god. Har vurdert HPI FIRESTORM 10T, men er det noe annet på markedet som kan anbefales?

 

Skal kjøre med den i Sand, Grus Asfalt og delvis terreng.

 

Takk på forhånd :) (må være nitro)

Kyosho sin Inferno-serie er nesten uslåelige. Eneste jeg kan sette fingeren på er motorene som kan være vriene. Men om du går for en av de store produsentene, slik som Kyosho og HPI, blant andre, så går det nesten ikke galt uansett.

 

Selv har jeg lyst på HPI Trophy 4,6.

Lenke til kommentar

Nei, da måtte du hatt noen svære og klampete girkasser og det ville blitt alt for mye tannhjul å dra på. Ville bare blitt et stort effekttap pluss at du ville jo ruset motoren i hjel fordi det blir så korte gir.

 

Hvis man skulle hatt "lange" gir så hadde uansett toppfarten blitt helt avsindig hvis bilen i det hele tatt klarer å dra det helt ut og du mister lett kontrollen. De fleste syyke gatebilene har gjerne 2 gir, kanskje 3. Det gir uansett mer enn nok aks og toppfart hvis du har litt motor.

Lenke til kommentar
De fleste syyke gatebilene har gjerne 2 gir, kanskje 3. Det gir uansett mer enn nok aks og toppfart hvis du har litt motor.

Sign. Har Kyosho Inferno GT2 (1/8 skala, med 2 gir). Kontrollen mistes lett! :)

 

Ellers kan jeg anbefale Kyosho Inferno ST US Sports 2 som Truggy. En kompis har den, den går bra!

 

 

Har kjøpt meg HPI Sprint 2 Drift med 9T børsteløs motor, regulator som kan programmeres og 4000mAh LiPo batteri. Den går noe avsindigt...

Lenke til kommentar
Noen som har testet børsteløse "Dealextreme-regulatorer"?

 

Hvordan ville en slik duget i en driftebil i forhold til en Novak-regulator til over 1000kr?

Dette ser ut som en flyregulator. Fungerer sikkert, men mangler rygging.

 

Om du skal handle fra utlandet får du bra ESC og motor for 1k (før mva).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...