Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men hadde planer om å prøve å få bestilt dekk i kveld, da jeg blir opptatt en uke, der jeg mer eller mindre ikke kan drive å surfe på nett.

 

Og tviler på at jeg får så mange svar etter 22 på kvelden.

 

Får se om jeg finner en god pris på butikk i usa, de har vel kanskje folk på jobb fortsatt.

Lenke til kommentar

Nå kommer det ikke normalt så veldig mange innlegg i løpet av en dag her. Men jeg ser forsåvidt poenget ditt.

Jeg leser gjerne tilbake et par sider når jeg ikke har hatt mulighet til å være oppdatert i tråden, vet ikke med andre, men jeg for en føler ikke at det er noe stort problem.

Lenke til kommentar

Jeg ser heller ikke problemet med å bruke 1 tråd. Som lain sier kan en bare bla tilbake. Jeg pleier å lese, eller i alle fall skumme igjennom alle postene her siden alt innen RC er interessant. Og det blir uten tvil mer tungvint å skulle følge med på 3 forskjellige tråder.

 

Men, noe som kanskje kunne vært lurt er å oppdatere førsteposten med litt mer info om alle de forskjellige typer biler, båter, fly og helikoptre slik at nykommerne har noe å forholde seg til. Kanskje kan det postes anbefalinger i separate tråder (eller i denne) som linkes til i førsteposten.

Lenke til kommentar
Jeg ser heller ikke problemet med å bruke 1 tråd. Som lain sier kan en bare bla tilbake. Jeg pleier å lese, eller i alle fall skumme igjennom alle postene her siden alt innen RC er interessant. Og det blir uten tvil mer tungvint å skulle følge med på 3 forskjellige tråder.

 

Men, noe som kanskje kunne vært lurt er å oppdatere førsteposten med litt mer info om alle de forskjellige typer biler, båter, fly og helikoptre slik at nykommerne har noe å forholde seg til. Kanskje kan det postes anbefalinger i separate tråder (eller i denne) som linkes til i førsteposten.

 

Høres ut som en god ide, men krever dog litt arbeid av den enkelte. Oversikten av nettbutikker osv burde også oppdateres. Jeg har selv prøvd å både sendt pm og svart i den tråden, uten respons fra trådstarter.

 

Om forumet skal bli en ressurs, så krever det litt jobb, men er godt på vei.

Lenke til kommentar
Vet noen av dere hvor jeg kan få tak i sylindertopp til en Carson Offroad fighter? Motoren er 3.5cc, det er gjengene til glødepluggen som har røket.

Hør med de du kjøpte bilen av. Har en eldre Carson King og Dirt som jeg gjorde samme feilen med. Men gjengene til pluggen satt ikke i toppen, men i en "del" mellom toppen og selve sylinderen. Kostet ikke rare greiene heller. Men du har kanskje skrudd av toppen og sjekket dette? Var Hobbymann(Drammen) jeg var hos å fikk ny del

Lenke til kommentar
Vet noen av dere hvor jeg kan få tak i sylindertopp til en Carson Offroad fighter? Motoren er 3.5cc, det er gjengene til glødepluggen som har røket.

 

 

google it

Jeg prøvde å google det faktisk, fikk bare treff fra diverse forum. De treffene jeg fikk fra nettbutikker, hadde det ikke inne, derfor jeg faktisk spør her.

 

 

Vet noen av dere hvor jeg kan få tak i sylindertopp til en Carson Offroad fighter? Motoren er 3.5cc, det er gjengene til glødepluggen som har røket.

Hør med de du kjøpte bilen av. Har en eldre Carson King og Dirt som jeg gjorde samme feilen med. Men gjengene til pluggen satt ikke i toppen, men i en "del" mellom toppen og selve sylinderen. Kostet ikke rare greiene heller. Men du har kanskje skrudd av toppen og sjekket dette? Var Hobbymann(Drammen) jeg var hos å fikk ny del

Jeg byttet til meg bilen for ei basskasse, så den er ikke kjøpt hos forhandler. Jeg tenkte å stikke innom Teknisk Hobby i Kristiansand i morgen, håper de har det der.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...