Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestilt 2.4Ghz radio og mottaker med 1 ny kraftig servo. litt under 1k ifra usa med frakt.

 

Kjapt oppsummert.

 

Nye LCG TVP på vei ifra england

Ny body på vei ifra usa

Ny radio + servo på vei ifra usa

 

Pakke med div snacks ifra elefun allerede mottatt, og diverse annet småting skal ses på i morgen hos den lokale shappa.

 

Eneste jeg egentlig mangler, er nye dekk og felger. Har stock savage som gjør seg bra på løs grus og generell bashing, men kunne tenkt meg et par mer "lavprofil" med knottemønster f.eks.

Problemet er å finne noen som ikke er beregnet på buggy (aka smale) eller koster like mye som nye dekk til min 1:1 bil.

 

 

Noen forslag?

 

Edit:

Savage X for de som ikke har fått det med seg. Blir endel bilder og styr når jeg får alt i hus og kan starte å bygge.

Endret av lain
Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt 2.4Ghz radio og mottaker med 1 ny kraftig servo. litt under 1k ifra usa med frakt.

 

Kjapt oppsummert.

 

Nye LCG TVP på vei ifra england

Ny body på vei ifra usa

Ny radio + servo på vei ifra usa

 

Pakke med div snacks ifra elefun allerede mottatt, og diverse annet småting skal ses på i morgen hos den lokale shappa.

 

Eneste jeg egentlig mangler, er nye dekk og felger. Har stock savage som gjør seg bra på løs grus og generell bashing, men kunne tenkt meg et par mer "lavprofil" med knottemønster f.eks.

Problemet er å finne noen som ikke er beregnet på buggy (aka smale) eller koster like mye som nye dekk til min 1:1 bil.

 

 

Noen forslag?

 

Edit:

Savage X for de som ikke har fått det med seg. Blir endel bilder og styr når jeg får alt i hus og kan starte å bygge.

 

 

 

knips noen bilder og legg ut :dribble:

Lenke til kommentar
Eneste jeg egentlig mangler, er nye dekk og felger. Har stock savage som gjør seg bra på løs grus og generell bashing, men kunne tenkt meg et par mer "lavprofil" med knottemønster f.eks.

Problemet er å finne noen som ikke er beregnet på buggy (aka smale) eller koster like mye som nye dekk til min 1:1 bil.

 

 

Noen forslag?

Hva med GRP sine "store" monstertruck-hjul?

 

Red.: Hvilken radio har du bestilt, forresten?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Jeg har snorstart på min 4,6. Ingen smelting her i gården. Men siden det er en del motstand i motoren så kan de være litt vrient å fiske opp snoren når du har karosseriet påmontert.

 

 

det blir nok en snorstart på meg da. hva kosta din, og hvor kjøpte du den ?

Lenke til kommentar
Eneste jeg egentlig mangler, er nye dekk og felger. Har stock savage som gjør seg bra på løs grus og generell bashing, men kunne tenkt meg et par mer "lavprofil" med knottemønster f.eks.

Problemet er å finne noen som ikke er beregnet på buggy (aka smale) eller koster like mye som nye dekk til min 1:1 bil.

 

 

Noen forslag?

Hva med GRP sine "store" monstertruck-hjul?

 

Red.: Hvilken radio har du bestilt, forresten?

 

De så egentlig veldig nice ut, er det noen som selger de i norge, evt hvilke utenlandske butikker som er å anbefale har dem?

 

Jeg kjøpte "noname" radio, helt basic setup m/high torque servo. Skal teste "billig" løsning for et forum/community.

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWPW0

 

Koster meg ca 1k inkl moms og frakt. Så om den gjør jobben sin greit, er det en veldig billig entre til 2.4Ghz.

 

 

 

knips noen bilder og legg ut :dribble:

 

Jeg skal dokumentere hele bygge prosessen og test av radio for et rc forum, så skal ikke se bort ifra at det havner litt her også.

Lenke til kommentar
Eneste jeg egentlig mangler, er nye dekk og felger. Har stock savage som gjør seg bra på løs grus og generell bashing, men kunne tenkt meg et par mer "lavprofil" med knottemønster f.eks.

Problemet er å finne noen som ikke er beregnet på buggy (aka smale) eller koster like mye som nye dekk til min 1:1 bil.

 

 

Noen forslag?

Hva med GRP sine "store" monstertruck-hjul?

 

Red.: Hvilken radio har du bestilt, forresten?

 

De så egentlig veldig nice ut, er det noen som selger de i norge, evt hvilke utenlandske butikker som er å anbefale har dem?

 

Jeg kjøpte "noname" radio, helt basic setup m/high torque servo. Skal teste "billig" løsning for et forum/community.

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWPW0

 

Koster meg ca 1k inkl moms og frakt. Så om den gjør jobben sin greit, er det en veldig billig entre til 2.4Ghz.

 

 

 

knips noen bilder og legg ut :dribble:

 

Jeg skal dokumentere hele bygge prosessen og test av radio for et rc forum, så skal ikke se bort ifra at det havner litt her også.

 

 

nice. hvordan forum, og må du være innlogget for å lese ?

Lenke til kommentar
De så egentlig veldig nice ut, er det noen som selger de i norge, evt hvilke utenlandske butikker som er å anbefale har dem?

Tidligere jobbet Kyosho sammen med GRP, og da skulle du kunne få dekkene hos hvilken som helst Kyosho-forhandler. Dessverre tror jeg Kyosho har sagt opp den avtalen, og jobber med noen som heter AKA nå.

 

Lokalsjappa vet jeg fremdeles har GRP-hjul til Touring, Buggy og Monstertruck. Om du vil kan jeg sjekke om de har akkurat de hjulene der inne, men de er antagelig ganske dyre i så fall. Hvis du finner dem på nett er dem nesten garantert billigere. Dessverre aner jeg ikke hvor du finner dem på nett.

 

 

Jeg kjøpte "noname" radio, helt basic setup m/high torque servo. Skal teste "billig" løsning for et forum/community.

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWPW0

 

Koster meg ca 1k inkl moms og frakt. Så om den gjør jobben sin greit, er det en veldig billig entre til 2.4Ghz.

Stilig! Du får poste en link til omtalen når den er klar, da. :)

Lenke til kommentar

Oki, jeg får sjekke litt rundt på nett og se hva jeg finner.

 

Kommer nok til å lage en tråd her med link til radio og omtale rundt den, så kan kanskje flere få billig 2.4Ghz, det er, om den duger.

Håper jeg får den i starten av neste uke, kommer ifra usa, så burde gå greit, fikk body'en min på under en uke.

Lenke til kommentar

ser litt på et RCL-5020-R underglow red til 290 kr på elefun, er det noen som har det eller vet om det er noe å gå for. er det noe bra? har allerede RCL-3320 headlight taillight og blue foglight, går de an å koble i lag eller må jeg kjøpe nye led til 5020en ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...